Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בבעלותנו רכב עם ביטוח מקיף וחובה.

הרכב רשום על שם אמא של אשתי.

עברתי מקום עבודה ובכדי לקבל אחזקת רכב אני צריך שהרכב יהיה על שמי.

לכן אנחנו מעבירים יד בכדי שהרכב יהיה על שמי. העניין הוא שאין לנו עבר ביטוחי, מכיוון שעד היום היינו נוסעים ברכב כשיש ביטוח כל נהג על שם האם.

האם יש צורך להעביר שם או שהביטוח תקף ואין צורך לעדכן כלל.

מבדיקה בwobi הביטוח שעשיתי ללא עבר ביטוחי מכפילה את המחיר.

זה די מגוחך היות ואנחני עם הרכב ככה מ2015.

 

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

לכאורה אין לך מה לעשות עבר ביטוחי נקבע לפי בעל הרכב הרשום בביטוח. כך לגבי תאונה שנעשתה ברכב ולא על ידי בעל הרכב הכתם נרשם על שם בעל הרכב.

תנסה לדבר עם סוכן שיודע אולי יש פתרון. כפי הידוע לי אין

פורסם
ברגע שעושים העברת בעלות, הביטוח כבר לא תקף.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

זה גם משפט שאני לא מוצא לו אסמכתא.

קראתי אותו ככן בפורום כמה פעמים, אבל לא בשום מקום אחר.

בתעודת ביטוח מקיף אני רשום גם. כלומר רשום בעלת הפוליסה ואני.

במידה והרכב עובר לבעלותי הביטוח לא נחשב?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

האם אפשר מבחינת העבודה לרשום אותך כבעלים נוספים - יחד עם אמא של אשתך? אם כן, אני מניח שהביטוח יוכל להמשיך להיות על שמך

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...