Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אקסנט 2006 ברכב קיימת נזילת שמן על פי מה שהסבירו לי במוסך בין הגיר למנוע ורק כדי לפרק להחליף גומיות מדובר בעבודה רצינית של 1500 בערך והמליצו לי לא לתקן... אני בודק שמן אחת לשבוע בדרך כלל חסר לא כל כך הרבה הפעם המדיד היה יבש לחלוטין הוספתי והיה צריך להוסיף הרבה שמן עד שבגלל ראו שמן על המדיד...

1.קודם כל יתכן ונגרם נזק למנוע יש משהו שניתן לעשות האחזקה מונעת?

2.לא נדלקה נורת שמן קצת מוזר לא?

3.בכלל מדובר ברכב ישן שעבר 280km חשבתי להחליף לרכב ב20 אלף ככה אבל ממה שראיתי לא מצאתי ב20 אלף רכבים שמצדיקים החלפה שמהווים שדרוג בכלל לא בצריכת הדלק לא בזריזות כמעט מה אתם חושבים כדי בכלל להחליף?

פורסם

בלנסר הישנה שלי (93') גם היתה נזילה כזו. לא תיקנתי, פשוט עקבתי אחרי השמן לפני כל נסיעה ארוכה, וידאתי שיש לי מיכל חצי מלא בבגאז' ושלום על ישראל. התועלת לא מצדיקה את המחיר.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

לא יודע איך הגיעו לכזה סכום מטורף של 1500 ש"ח. המחזיר עצמו עולה כ 30 שח. הורדה וןהרכבה של הגיר לא אמור לעבור את ה 600-700 שח. להוריד גיר ברכב הזה הוא יחסית פשוט, לא מצריך פירוק של הגשר או המשולשים או מסרק ההגה...וזה מניסיוון של כמה גירים כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...