Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד שתי אופציות שגם אני נוהג לחשוב עליהן ועשיתי לפני הנישואין

לבד:

 

טיול בפיליפיניים,מדינת איים נוף מדהים אנשים נפלאים ואנגלית שולטת,

המון הפתעות והמון מה לראות. אני הייתי 5 שבועות פעם 3 שבועות בצפון,

וחזרתי לעוד שבועיים וחצי איי דרום + קורס צלילה.

 

נפאל בעונה המתאימה יש שתי עונות מטיילים נדמה לי איזור מרץ ואיזור אוקטובר

אני לא בטוח.

חווית נוף מדהימה, הפתעות, רוחניות, ואווירה מיסטית .

אם אתה מתחבר עם הלבד אזי אשתף אותך שעשיתי את מסלול סובב אנפורנה

לבד 21 יום, כאשר אתה פוגש בדרך חברים לטיול.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשיתי את האנאפורנה לא מזמן אבל יש עוד המון טרקים בנפאל שאפשר לעשות ועונים היטב על הצורך שלך (זה גם היה הצורך שלי)

היתרון הוא שזה טרקים לרוב מכפר לכפר, מה שחוסך לבשל ולישון באוהל.

זה מה שהייתי מחפש גם אם זה במקום אחר בעולם אבל אין לא חקרתי את הנושא מעבר.

פורסם

אוסטרליה !

 

מגוון גדול של נופים וטבע (חופים,איים, יערות גשם ומדבר)

קל מאוד להתנייד עם אוטו והמדינה ערוכה למטיילים.

כל היתרונות של ארה"ב: שפה אנגלית, מדינה מודרנית, אנשים מאוד נוחים.

 

קל לטייל לבד. הרוגע וה- EASY נמצאים בכל מקום. אף אחד לא ממהר לשום מקום.

פורסם
עוד שתי אופציות שגם אני נוהג לחשוב עליהן ועשיתי לפני הנישואין

לבד:

 

טיול בפיליפיניים,מדינת איים נוף מדהים אנשים נפלאים ואנגלית שולטת,

המון הפתעות והמון מה לראות. אני הייתי 5 שבועות פעם 3 שבועות בצפון,

וחזרתי לעוד שבועיים וחצי איי דרום + קורס צלילה.

 

נפאל בעונה המתאימה יש שתי עונות מטיילים נדמה לי איזור מרץ ואיזור אוקטובר

אני לא בטוח.

חווית נוף מדהימה, הפתעות, רוחניות, ואווירה מיסטית .

אם אתה מתחבר עם הלבד אזי אשתף אותך שעשיתי את מסלול סובב אנפורנה

לבד 21 יום, כאשר אתה פוגש בדרך חברים לטיול.

על פיליפינים לא חשבתי. 2 סיבות. במחשבה שלי היא דומה לתאילנד ולא אהבתי בנוסף נראה לי כמו הרבה בטן-גב. יש מצב שאני טועה, כאמור לא מכיר.

 

עשיתי את האנאפורנה לא מזמן אבל יש עוד המון טרקים בנפאל שאפשר לעשות ועונים היטב על הצורך שלך (זה גם היה הצורך שלי)

היתרון הוא שזה טרקים לרוב מכפר לכפר, מה שחוסך לבשל ולישון באוהל.

זה מה שהייתי מחפש גם אם זה במקום אחר בעולם אבל אין לא חקרתי את הנושא מעבר.

 

עשיתי את נפאל בעבר כולל כל הטרקים המוכרים יותר ופחות.

תודה

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
דעתי האישית, אם אין לך בעיית ויזה, הייתי הולך על ארה"ב- הברית. קח בחשבון קידמה, אפשרויות (כמעט) בלתי מוגבלות ושלטון יציב ומסודר. אנגלית (שאני מניח שאתה יודע) כשפה ראשונית וכו' וכל זאת עדיין מאפשר לך להתבודד. גם היחסים בין ישראל לארה"ב הם יתרון.

טיול התבודדות לא הייתי מעז לעשות בדר' אמריקה כי אני פחדן.

הייתי המון בארה"ב פשוט לא עשיתי עדיין את הקלאסיקה חוף אל חוף.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
^ מסכים עם ירחמיאל.

ביטחון אישי מהווה אחוז גדול מתחושת החופש. בארה"ב תוכל לטייל כמעט לכל מקום ללא חשש - ממרכזי ערים ועד שמורות טבע בהן תוכל להתבודד ימים.

הייתי לוקח בחשבון גם את אירופה: מסע שיוצא מהבלקן ומסתיים בסקנדינביה.

יכול לפרט מעט?

זה דורש השכרת רכב ולינה במלונות מן הסתם?

החזרת הרכב במדינה אחרת?

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

עם הדור הצעיר אפשר להסתדר באנגלית, הם לומדים בביה"ס. הדור המבוגר - רק רוסית או גרוזינית.

עם זאת, מדובר באנשים לרוב סופר לבביים ויוצאים מגדרם לארח ולגרום לך להרגיש בבית, בונוס - אוהבים ישראלים ויהודים באופן כללי.

 

רק לדוגמה - הייתי מעורב בתאונת דרכים שם. לקח הרבה זמן עד שהגיעה המשטרה, ואז היה צריך להביא אמבולנס כי אחת הנוסעות (אגב, סעודית...) ברכב השני התלוננה שכואב לה. הוסעתי בניידת מאיזור קזבגי ועד מצחתה בשיטת "מרוץ שליחים" וכששוחררתי בערב, השוטרים התעקשו לוודא אם אני מסודר בהגעה חזרה, אם אני רוצה לאכול או צריך בגדין להחלפה והציעו אפילו להסיע אותי, ללא שום תמורה, יותר מ 100 קילומטר חזרה.

 

אני חושב שאפשר בכיף לטייל שם חודש. לעשות טרק רגלי מאיזור מסטה לאושגולי ואפילו הלאה. להיזרק בכפר כמו ג'וטה לכמה זמן. לרכב על סוסים או לטייל ברגל בפארק בורג'ומי-חרגאולי. אנחנו חיינו שבוע באיזו חווה של איכר בכפר צוצחבאטי שהיה בקושי חשמל והיה כיף לא נורמלי - ממש לחזור בזמן מאתיים שנה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לכו כולכם לעזאזל.

עשיתם לי חשק לנסוע לטייל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

טיול בארה״ב הוא טיול יקר.

אני אוהב את תאילנד ועשיתי שם מספר פעמים טיולים לנפגש.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

כתבת בחודשים הקרובים. יוני מתאים?

בקיץ האחרון הייתי עם אשתי בשבדיה. טרק דרך המלך.

הנופים מדהימים. ההליכה לא קשה במיוחד והחוקים שם לגבי לינה בשטח אינם קפוצי תחת כמו בשאר אירופה המערבית (כמו בפירינאים או סובב מון בלאן).

עשינו את החלק הראשון שלו. 10 ימים. הטרק המלא אורך 20 יום להליכה נינוחה ולא פוגשים יותר מדי אנשים אחרי היום הרביעי.

שבדיה מאוד נוחה. המחירים סבירים (הקרונה קצת נחלשה בשנים האחרונות מול השקל) והמסלול עצמו בנוי כך שבסוף כל יום תגיע לבקתה עם סאונה.

מאוד נהנינו.

גגל בעברית או בלעז kungsleden

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מה דעתך על סקוטלנד?

 

אם אתה לא לחוץ לצאת ממש עכשיו ויכול להמתין לאביב (עונה על ההגדרה של "חודשים קרובים" )

יש לך שם אפשרות לטיול בדיוק בסגנון שרצית. ולא יקר.

פורסם

אחרי טיול של כמה ימים באוסטריה... ללא ספק אחד המקומות הכי יפים שראו עיני, בטוח אחזור לשם שוב. אבל לא זול (קצת פחות מבארץ), חבל שלא נשארתי עוד כמה ימים לתור אותה.

Opel Adam S 2017

פורסם
תוכל לפרט יותר? לא מצליח לראות מה אעשה שם חודש. בראש שלי גאורגיה קרובה מדי אבל אולי אני טועה. אשמח ליותר פירוט.

 

טביליסי - עיר שקצת תקועה בשנות ה90 המאוחרות, אבל היא בדרך לשנות ה2000.

בטומי - עיר קיט ליד הים השחור

במזרח - חבל קאחתי - חבל היין של גאורגיה, יש מה לטייל ולראות אבל לא כמו צפון ומערב המדינה

מערבית לטביליסי - בורג'ומי

צפונית - קאזבגי - הרי הקווקז

צפונית מערבית - מסטיה

יש לך המון מה לטרק, לגבי קרוואן - מעולם לא עשיתי ואני לא יודע מה השיקולים שיש לקחת.

 

https://www.caucasus-trekking.com/ תוכל לראות עוד מידע כאן אם טרקים זה מה שאתה מחפש

חוץ מטרקים אפשר גם להתפנק ולנוח

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
כתבת בחודשים הקרובים. יוני מתאים?

בקיץ האחרון הייתי עם אשתי בשבדיה. טרק דרך המלך.

הנופים מדהימים. ההליכה לא קשה במיוחד והחוקים שם לגבי לינה בשטח אינם קפוצי תחת כמו בשאר אירופה המערבית (כמו בפירינאים או סובב מון בלאן).

עשינו את החלק הראשון שלו. 10 ימים. הטרק המלא אורך 20 יום להליכה נינוחה ולא פוגשים יותר מדי אנשים אחרי היום הרביעי.

שבדיה מאוד נוחה. המחירים סבירים (הקרונה קצת נחלשה בשנים האחרונות מול השקל) והמסלול עצמו בנוי כך שבסוף כל יום תגיע לבקתה עם סאונה.

מאוד נהנינו.

גגל בעברית או בלעז kungsleden

שלא יהיה הריטואל 2.

ולפותח -- ממליץ על טיול אירופה ממזרח למערב עם גיחה צפונה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L


×
×
  • תוכן חדש...