Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים

 

חבר לעבודה מעוניין לקנות גיפון.

אני המלצתי לו על קיה ספורטג 2016 בגלל המערכות הבטיחות כי ראיתי שנכנס בתקציב שלו, האם יש המלצה אחרת?

אם מורידים את עניין הבטיחות האם יש המלצה אחרת?

חשוב מאוד עבורו בגלל הנסיעה גם בעיר לא גיר רובוטי או כפול מצמדים או בגל צורה אחרת שדורש החלפת מצמדים.

אפשר לשקול גם מנוע דיזל.

הכי חשוב שלא היה מובייל או סוג אחר של מערכת צד שלישי(הוא לא מחפש צפצפה נוספת ברכב)

הנסיעה שלו כ 40-50 קמ ליום משולב עירוני ובין עירוני.

התקציב 100k ללא אפשרות מתיחת התקציב כמובן עדיף כמה שיותר שחדש שנכנס לו התקציב.

 

בתודה

טל.

פורסם

עוד מעט יהיה בלתי אפשרי למצוא גיר שאינו רובוטי. ראיתי שהרבה מודלים חדשים יוצאים רק עם רובוטי.

בכלל לדעתי מנסיון עם הרבה סוגי גיר, הרובוטי הכי מהנה לנסיעה.

פורסם
צהריים טובים

 

חבר לעבודה מעוניין לקנות גיפון.

אני המלצתי לו על קיה ספורטג 2016 בגלל המערכות הבטיחות כי ראיתי שנכנס בתקציב שלו, האם יש המלצה אחרת?

אם מורידים את עניין הבטיחות האם יש המלצה אחרת?

חשוב מאוד עבורו בגלל הנסיעה גם בעיר לא גיר רובוטי או כפול מצמדים או בגל צורה אחרת שדורש החלפת מצמדים.

אפשר לשקול גם מנוע דיזל.

הכי חשוב שלא היה מובייל או סוג אחר של מערכת צד שלישי(הוא לא מחפש צפצפה נוספת ברכב)

הנסיעה שלו כ 40-50 קמ ליום משולב עירוני ובין עירוני.

התקציב 100k ללא אפשרות מתיחת התקציב כמובן עדיף כמה שיותר שחדש שנכנס לו התקציב.

 

בתודה

טל.

יש מבצע על רנו קפצור ידני 80000 שח. חדש מהחברה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

מי שהמליץ על ג'יפון קטן, אבל חדש ולא בן 3, המליץ נכון, למשפחה של 3 ילדים קטנים, או 2 ילדים גדולים הם מספיקות, בנוגע לפחד מגיר רובוטי, התעשייה עוברת לשם. נקודה. קח קיה סטוניק טורבו או סיאט ארונה, גם אם עוד 70000 ק"מ יחליף קלצים לא אסון כזה גדול, יש רכבים שצריך להחליף רצועת תזמון ויש כאלה שלא, אבל זה לא שיקול מרכזי בבחירת רכב, בייחוד שתוך 70000 ק"מ, העלות של הקלצ יותר ממתקזזת עם העלות של הדלק.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

טויוטה לא עוברים לשם, מאזדה לא עוברים לשם , PSA לא עוברים לשם , GM חוץ מדגמי ספורט לא עוברים לשם, במוו חוץ מדגמי ספורט ובסיס , הונדה ברחו מזה כמו מאש (חוץ מהNSX) אחרי שסבלו מבעיות איתם, אז לא , לא כל התעשייה עוברת לזה כמו שאתם מנסים לדחוף כאן.

פורסם

צודק, הכללות הם לא רציניות, יחד עם זאת, קיה ויונדאי למכוניות זולות שלהם עוברות לשם, פולקסווגן מחויבת לזה, ניסאן גם עוברת (התחילה עם הקשקאי,) בתור אחד שנהג על הגיר הרציף של הונדה וטיוטה של המכוניות הקטנות שלהם, את לא יכול לתאר לעצמך כמה גרוע הגיר שלהם

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

בתור אחד שגם נהג על מיקרה וג'אז ועוד שאר ירקות עם גיר צורח, אני כן יכול, ומצד שני אני יכול להבין את מי שלא רוצה להתעסק עם הגיר הרובוטי כפול מצמדים.

ניסאן לא עוברת טוטאלית, כי הנה, אחרי תקופה המיקרה קיבלה תיבה רציפה ולא רובוטית. ובחזרה לנושא השרשור, אפשר גם להוסיף את המיצובישי ASX.

פורסם

זה לא רק שהוא צורח, זה שהוא לא זז, וגם רמת האמינות של גיר רציף לא גבוהה. הייתי מעדיף לתקע עם בעיה בגיר רובוטי ולא גיר רציף. שם העלויות מאוד גבוהות ולא 3000 שקל להחליף קלצ

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

דעתי על הגיר הרובוטי ואף מבין את מוטרדות החבר.

 

אני רואה את המעבר לגיר רובוטי אופציה לאחזקה יקרה יותר וניצול של יצרן הרכב.

גיר אוטומט רגיל מפעם 4 הילוכים היה מחזיק 150,000 קמ בלי בעיה ואף יותר תלוי במי שהחזיק ברכב.

גיר רובוטי בפקקים כבר ב 30-50 אלף קמ דורש החלפת מצמד כלומר אחזקה מתייקרת.

אני לא רואה בזה שיפור אלה דרך שהלקוח יטפל בתדירות גבוהה יותר מאשר שהגיר יחזיק מעמד זמן רב יותר ואז ליצרן יש הפסד כי הלקוח לא צריך לתקן את הרכב.

 

טל.

פורסם
זה לא רק שהוא צורח, זה שהוא לא זז, וגם רמת האמינות של גיר רציף לא גבוהה. הייתי מעדיף לתקע עם בעיה בגיר רובוטי ולא גיר רציף. שם העלויות מאוד גבוהות ולא 3000 שקל להחליף קלצ

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

גיא,האמינות של הגירים הרציפים היום די טובה,ובכל מקרה האמינות של הגירים הרובוטיים עדיין לא טובה,שלא לדבר על הפעולה המעצבנת שלהם בנסיעה בפקקים.

פורסם

יש לי גיר רציף בטויוטה אוונסיס וגיר רובוטי ביונדאי קונה.

מבחינת הנהג הרובוטי עדיף והוא עובד חלק להפליא ולא מעלה סיבובי מנוע כמו ברציף

פורסם
יש לי גיר רציף בטויוטה אוונסיס וגיר רובוטי ביונדאי קונה.

מבחינת הנהג הרובוטי עדיף והוא עובד חלק להפליא ולא מעלה סיבובי מנוע כמו ברציף

 

רק שהסיבה שהגיר לא מעלה סיבובי מנוע היא משום שמדובר במנוע טורבו ולא משום שהגיר רובוטי. ואגב, המנוע אולי לא מסתובב יותר מהר אבל המגדש מסתובב כמו פורפרה על סטרואידים.

אם זה לא היה מנוע טורבו אז הגיר היה מעלה סיבובי מנוע כי אחרת לא היה לך כח בזמן האצה אבל האם דחיסה אגרסיבית של תערובת דלק/אויר בסל"ד נמוך עדיפה על סיבוב של מנוע אטמוספירי בסל"ד גבוה? אין לזה תשובה נכונה ולא נכונה.

 

גם הדוגמא של הגיר בטויוטה היא דוגמה שנכונה רק לגיר שיש לך בטויוטה. יצא לי לנסוע כמה פעמים על טויוטות רציפות שכאלה ובאמת מאוד לא אהבתי את הפעולה של הגיר שלהם אבל יש לי גיר רציף בXV והוא עובד נפלא. אחד הגירים הטובים שהיו לי.

עוד דוגמא, נסעתי שנתיים עם ואגית DSG. הפעולה שלו היתה לא נעימה והאמינות שהוא הציג היתה מהמפורסמות. החלפתי לרכב עם גיר 8 הילוכים פלנטרי של ZF שלא ראה את הDSG הזה (או כל גיר רובוטי אחר) ממטר, בכל פרמטר.

 

יש סיבה שהיצרניות היפניות נטשו את הגירים הרובוטיים לטובת גירים רובוטיים והסיבה היא השוק האמריקאי שיודע להעניש יצרניות שמאכילות אותו לוקשים. אתה יכול למצוא בארה"ב מספר מצומצם של מכוניות נוסעים עם תיבות רובוטיות אבל אלה רכבים שבמקור נועדו לשווקים אחרים. למכוניות שמיועדות לשוק האמריקאי אין תיבות רובוטיות ואפילו הקונה שלך, מוצעת בארה"ב גם בגירסה כזו שמיועדת לשוק המקומי - עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי ותיבה פלנטרית.

פורסם

ספורטאז' משומש יהיה אופציה טובה חוץ מנושא צריכת הדלק. כנ"ל לגבי המיצובישי asx.

כל רכב אחר בקטגוריה קיבל בשנים הללו צפצפה.

אופציה טובה וחסכונית היא קיה נירו. אבל יש לה גיר רובוטי.

אישית, אם אין צורך ברכב גדול, כנראה הייתי בוחר בסטוניק או c3 איירקרוס.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אשאל שוב כי הנושא קצת סטה לעניין הגיר וכנראה שיש סיבה שכן חשוב לא לגעת בגיר רובוטי או דומה לו(מצמדים).

אם מורידים את עניין הבטיחות ומעלים את רף האמינות(תקלות), יש אופציה אחרת שכן באה בחשבון?

לגבי גודל הרכב, כן חשוב רכב מרווח בעקבות 2 כיסאות ילדים.

 

מחשבה נוספת,לרדת לשנת 2014 ולקחת גיפון ״פרימיום״ כמו BMW X1 שנכנסת בתקציב של 100k עדיפה מאשר הרכבים שהמליצו כאן?

 

אם נעשה דירוג של רכבים זו דעתו:

1. סטוניק( נראת קטנה כמו פיקנטי שפשוט הגביהו אותה)

2. קיה ספורטג( צריכת דלק גבוהה)

3.מיצובישי ask (מזכירה את הלנסר ונראה מאוד מיושנת)

4. C3 איירוקס (פחד גדול מאוד מאמינות)

 

האם יש עוד המלצות על גיפון בתקציב של 100k בלי גיר רובוטי?

 

טל.

×
×
  • תוכן חדש...