Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע למה אבל בכל פעם שאני רואה, שומע, קורא GERMAN TECHNOLOGY משהו בי ממש רועד מפחד.

 

:?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

אז כבר המון זמן שאני חושב לעבור למערך 3 חלקים אקטיבי במטרה להגיע ליותר פירוט בקצה העליון.

ידעתי במה זה כרוך, ושחסר לי עוד שני ערוצי הגברה, השחלת חוטים נוספת, שינויים בתשתית חשמל ובעיקר והכי חשוב איך ואיפה להתקין את המידריינג'.

אני לא אוהב שאנשי מקצוע נוגעים לי ברכב אז את כל העבודה אני עושה בעצמי.

התחלתי לחפש כל מני ויראציות התקנה כאלה ואחרות, גם כאן בפורום.. ובמהלך השיטוטים נתקלתי בבחור משטוטגרט גרמניה שמכין פודים למגוון רחב מאוד של חברות של רמקולים לרכב, יצרתי איתו קשר והוזמנו הפודים. מכיוון שאין לי ידע (עדיין) בבניות כאלו ואחרות, אמרתי לעצמי שזה הפתרון הכי טוב בשבילי כרגע.

 

בזמן הזה התחלתי לחפש אלטרנטיבת הגברה לפיקו המצויין שיש לי. ידעתי שאני נשאר במוסקוני, רק לא ידעתי איזה.

אחרי מספר נסיונות עם מספר דגמים בסוף רכשתי את הMOSCONI ONE 130.4

 

https://mosconi-system.it/product/gladen-one-130-4/

 

לא חיפשתי הספק גבוה, במיוחד שלא מדובר בהגברת טוויטר ומידריינג' (לא ש130 וואט לערוץ לא מספיקים), "ניקיון" הצליל היה הפרמטר העיקרי.

ואכן המגבר הזה קלע יופי בנקודה והותקן אחרי כמה שינויים בחשמל הרכב, עובד כמו חלום.

 

בחירת המידריינג' הטבעית הייתה של גלדן, כמובן דגם הAEROSPACE על מנת להשלים את כל הסט הקדמי במלואו.

 

 

אחרי יותר מחודשיים(!) המתנה למשלוח שיגיע מגרמניה, הגיעו הפודים סוף סוף.

20200217_154121.jpg20200217_154054.jpg

 

נראים טוב, גימור מצויין, קצת גדולים, אבל מכילים את המידריינג' כמו כפפה. (מיוצרים לפי דגם ספציפית)

 

ניגשתי להתקנה שמראש הוחלט שאני מתקין את המידרנג' על הקורה בצמוד עד כמה שניתן לטוויטר .

התקנה די פשוטה האמת, 2 חורים בקוטר המתאים, לחבר את הפוד והמידריינג' והשחלת החוטים הנוספים.

 

הקורות:

20200218_103539.jpg

 

ובסיום ההתקנה זה נראה כך:

 

20200218_134531.jpg

 

 

חיברתי הכל, הגדרתי את כל החיתוכים הנדרשים במעבד מחדש, איפסתי EQ, הפעלתי טסט.

 

האפקט הראשוני.. במילה אחת? מדהים. פירוט עד לרמה הקטנה ביותר בלי צרימות ששורפות את עור התוף.

 

נכון לעכשיו נמצא בשלב הכיוונים, עדכונים נוספים בהמשך.

 

מדידות REW לאחר כיוון גיינים בלבד לאיזון הבמה, ללא אקולייזר:

 

FIRST_RTA.jpg

עוד לא מושלם, אבל בדרך לשם.

 

עוד עדכונים בהמשך, סליחה על החפירה.:-D

 

עומרי.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

גרף ההיענות שהעלית נראה מצויין!

 

הפודים האלה מטריפים והואלרי הזה חולה נפש! :-D

 

אני ממתין כרגע לזוג פודים ממנו למוראל CCWR254 - רק אומר (דגרדציה במערכת של הסובארו - יגיעו עידכונים על זה בשלב מסויים).

 

תמתין עכשיו עם הכוונים - תן להם להפתח לפחות 8 שעות עבודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...