Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שדרוג מערכת קורולה


OmriAtiya
שימו לב! השרשור הזה בן 1521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פרטים נוספים בהמשך.. [emoji16]

 

עומרי.20190130_144459.jpeg

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשעה טובה ומוצלחת הותקנו אתמול מידבאסים חדשים של גלדן אודיו אירו ספייס, ובכך השלמתי את הסט הקדמי.

 

קצת הקדמה, בהתחלה שהתקנתי את הקלארוס שמעו טוב, אבל חד מידי, בועט מידי, עצבני מידי.

חיפשתי טוויטרים חדשים, ומצאתי את גלדן. התקנתי, הודהמתי.

 

אחרי תקופה עם המידבאס של קלארוס והטוויטר של גלדן, אמרתי לעצמי שאני חייב לנסות את הסט המלא של האיירו ספייס בהנחה שהטוויטר ככה מדהים.

המון EQ נעשה על מנת לרסן את המידבאס של קלארוס מבלי לאבד מרמת הפירוט, תמיד התוצאה הייתה טובה, אך לא מצויינת.

התייאשתי והזמנתי את המידבאסים של האיירו ספייס.

אומנם הסט קצר יקר, אבל אני חייב לציין שאפילו ללא EQ כלל, שומעים מדהים!

הסאונד נהיה חם, מלטף. פעם ראשונה שאני מבין מה הכוונה ב"עומק במה", חוויה אמיתית.

והם עדיין בהרצה.. לא יכול לחכות כבר שייגמר הBURN IN :lol::lol:

מצורף תמונה של המדידה האחרונה לכל צד ימין ושמאל. ללא סאב. שוב ללא EQ כלל, רק כיוון גיינים למרכוז הבמה.

 

אדום - ימין

שחור - שמאל

 

 

עומרי.

איירו ספייס.jpg

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נייס!

 

הם יותר לטעמך זה בטוח - אם תביט במדידות של הקלארוסים שהעלית קודם ואם תביט במדידות של הגלאדן אתה תבין שיש בינם הבדלים תהומיים.

 

הקלארוסים היו ה-ר-ב-ה יותר לינאריים מהגלאדן - הגרף שלהם כמעט ישר (הקלארוסים)! והפיק שנוצר לך כאשר היו הקלארוסים היה דווקא באזור ה1K הרץ והגיע מכוון הטוויטרים.

 

עכשיו הפיק מגיע לך באזור ה500 הרץ וזה כנראה יותר נעים לך.

 

ההבדלים הנוספים הם שהגלאדן מנוצלים ע"י המגבר שלך טוב יותר - הם פשוט יותר חזקים אם אתה מביט בגרפים.

 

ועכשיו תוסיף לזה גם שהם נכנסים לך בצורה הדרגתית מהתחום הנמוך שלהם ומתפסים עד 300 הרץ - יכול להיות שלא אהבת את הפיק שהיה לך בקלארוסים באזור ה60-80 הרץ וזה היה פאנטשי מידי ואגרסיבי מידי ואתה מחפש פחות "לחץ" באזור הזה.

 

יפה לראות איך כן אפשר לנחש דברים מסויימים או לפחות לפרש להם ביטוי כאשר משווים רשמים על פי שמיעה לעומת גרפים מדידים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אדי,

אל תשכח שהמדידה שאתה רואה על הקלארוס בוצעה אחרי ה-מ-ו-ן אקולוציה, שעות על גבי שעות של ישיבה ברכב. (נהנה מכל רגע)

 

בפועל, אם אני אשווה את שני הגרפים ללא אקולציה כלל אתה תראה כמה "מתון" האיירוספייס מול הקלארוס.

 

הצלחתי ל"שטח" את הקלארוס עד כמה שניתן מבחינת הגרף, אבל אף פעם האוזן לא קיבלה את התוצאה. (אני סתם מגזים כן, צרות של עשירים)

 

כרגע אני אחרי קצת אקולציה על האיירוספייס,

בינתיים אני נהנה מכל רגע איתם.

 

מחר אני אעלה גרף חדש שמראה את השינויים + גרף של הקלארוס לפני האקולציה.

 

אגב, התקנתי את הAmas 96k, פשוט חובה בכל רכב.

 

עומרי.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש לא חייב "לשטח" - יותר מידי איקולציה גם מסרסת אלמנטים.

 

השאיפה שלי בפועל היא מינימום התערבות בסט - כאן הגדולה של רכיבי היי אנד אפרופו.

 

הגרסא החדשה הזו של הAMAS נראית כמו מוצר פנטסטי!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקורה כרגע, מינימום אקולציה, מקסימום סאונד.

חבל שאין דרך להמחיש את הדברים.

 

עומרי.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אם יהיה איזה מפגש סאונד ארצי מתישהו בחודשים הקרובים - לקראת האביב (מקווה שיצא משהו לפועל).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הסטים הטובים לטעמי,זה גם הסט שמותקן אצלי.

הטוויטר לא קצת נמוך לך? אצלי הוא יושב בגובה האוזן פלוס מינוס מכוונים למרכז הבמה,שומעים מעולה,הזמר בדיוק במרכז.

וזה גם כמובן אחרי התעסקות עם TC.

באילו תדרים ובאיזה סלופ אתה חותך את האלמנטים?

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אריק,

הטוויטר כפי שאתה רואה בתמונה כבר לא ככה וכרגע שניהם מכוונים למרכז הרכב בסביבות ה30 מעלות אוף אקסיס ממני.

אכן שומעים מדהים.

כרגע חותך

HPF 70 12DB

LPF 2.5K 12DB וטוויטר.

 

עומרי.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי עוד קבצים של המדידות מהיום, אחרי מעט מאוד אקולציה.

בנוסף צירפתי גם את המדידה של הקלארוס ללא אקולציה כלל.

עומרי.

טוויטרים.jpg

מידבאסים.jpg

כל המערכת.jpg

קלארוס ללא אקולייזר.jpg

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצאה של הקלארוסים ברכב אצלך מראים - - יש לך נפילת כוח מהמידבאסים באזור שנמוך מ100 הרץ לעומת האזור של 200-300 כאשר הפיק מגיע ב500.

 

**עריכה - כשאני מביט שוב במדידות של הגלאדן - האיזון בין 80 ל500 הרבה הרבה יותר טוב מאשר בקלארוסים ועדיין חסר לך שם כוח באזור שבין 60-100 הרץ.

 

הפיק ב500 זה בסדר גמור אבל הוא אמור להיות נמוך יותר מאזור ה80 הרץ ובכלל כשהאזור בין 200 ל300 הרץ חזק מידי עלולות להיות לך בעיות קשות מאוד בכל מה שקשור לקצה התחתון של ווקאל, הדהוד של תופים וכלי נקישה - תשים לזה לב.

 

אולי זה נובע מהמבנה של הדלתות או צורת ההתקנה - גם אצלי ברכב הנוכחי סה"כ (לא בסובארו) יש נפילת כוח ב80 הרץ ואני די בטוח שזה קורה גם משילוב של הגברה לא ראויה וגם משילוב של התקנה בתוך פוד CCF שהוא אטום מידי וצריך לאפשר שם לקצת אוויר לברוח לתוך חלל הדלת.

 

תיקח טרק של זמרת שאתה מכיר היטב (הטרק הכוונה) ותשחק עם האיקולציה באזור שבין 200 ל300 - תיצור שם בור מכוון ותראה מתי הקול של הזמרת נשמע לך הכי טוב, חסר צלצולים או הד ואח"כ תעשה את אותו הדבר בדיוק כשאתה מאזין לתופים.

 

לאחר מכן תנסה לתת קצת בוסט באיקייו של המידבאסים באזור של 60 הרץ וגם קצת באזור של 80 הרץ

 

תגיד לי אם הצלחת ליצור שם תוצאה טובה יותר אחרי ששיחקת בתחומים האלו.

 

תעשה את זה עם סאב כבוי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוסיף עריכה בבוקר.

כל האלמנטים.jpg

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לערוך את הפוסט הקודם משום מה.

 

בכל מקרה קצת עדכונים,

ניסיתי להגביר 3db בתדר 80 ותדר 118, שום דבר לא קרה. אני לא מצליח להיפתר מהדרופים האלו שיש לי בתדרים הללו.

 

מעניין מה יקרה אם אני אעשה את המדידות מכיסא הנוסע במקום של הנהג, האם עדיין יהיה דרופ כזה בתדרים האלו? זה הבדיקה הבאה.

 

כמו כן איזנתי עוד קצת את התחום התחתון מול העליון.

אני מתעלם לחלוטין מאיזור שמתחת ל40 הרץ, משם הסאב משתלט יופי. (לא רואים במדידות)

 

התוצאה הכללית מרשימה מאוד מבחינת האוזן.

 

 

לדעתי אני צריך להוריד עוד טיפה אקולציה באיזור ה200 עד 600 הרץ.

 

עומרי.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי OmriAtiya

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה מה שנשמע טוב - ממה שאתה מתאר כנראה שיש משהו במבנה הדלת שמונע מהרמקול לייצר יותר הספק בתדרים מתחת ל100 הרץ - זה מינורי כי באמת, הסאב וופר משלים את אזור התדרים האלה בצורה מיטבית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...