Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחילת תנועה - מבחן ארוך טווח מיצובישי אקליפס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה היתרון של משטח אלחוטי אם AA וCP ממילא דורשים חיבור עם כבל שמפסיק את הטעינה האלחוטית?

 

ולגבי הדשבורד יש משהו שחוזר כל הזמן ולא מבין אותו. למה צריך לעניין אותי אם הוא קשיח או רך? זה לא שכל בוקר אני נכנס לאוטו עם שורינג גייג' ובודק את קושי הדשבורד.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הבעיה שצריך כבל שמחובר, וכיוון שאין מקום לשים לתוכו את הטלפון לפחות בגודל של 7 פלוס במלואו ולהחביא את הכבל, יוצא מצב שחלק מהכבל זרוק ליד הידית ההילוכים ועל כפתורים, לא ניראה טוב.

לכן אם אני מנווט ואני מעדיף waze הייתי מעדיף ללא כבל ואת המוסיקה לשמוע דרך בלוטות.

לגבי הפסקת טעינה אלחוטית בעת חיבור לא ידעתי זאת.

 

לגבי איכות חומרים בדשבורד אכן אף אחד מאיתנו לא נוגע בזה, אבל זה מראה על הרמה, הרי אף אחד לא יסכים שבמרצדס יהיה פלסטיק קשיח.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הטענה שכולם רוצים פלסטיק רך איפה שהם ממילא לא יגעו אף פעם חוץ מאולם התצוגה כדי לבדוק אם הוא רך. השאלה היא למה?

 

הרי לפלסטיק קשיח יש את היתרונות שלו (יותר עמיד לשריטות, קל לניקוי ויכול להראות בדיוק אותו הדבר כמו פלסטיק רך). מה היתרונות של פלסטיק רך איפה שממילא לא תגיע?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך, אך לדעתי זה מראה על רמת הרכב, במחיר מסוים אנשים לא יקבלו חומרים פשוטים.

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה היתרונות של פלסטיק רך איפה שממילא לא תגיע?

אין באמת, אבל אני כן רוצה פלסטיק רך במקומות שאני כן מגיע/נוגע בהם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלסטיק קשיח פשוט נראה זול. ודווקא נשרט הרבה יותר מהר ומשאיר אחריו פסים לבנים.

אני אישית רואה בדלת שעשויה מקשת פלסטיק אחת קשה, עדות לחסכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הטענה שכולם רוצים פלסטיק רך איפה שהם ממילא לא יגעו אף פעם חוץ מאולם התצוגה כדי לבדוק אם הוא רך. השאלה היא למה?

 

הרי לפלסטיק קשיח יש את היתרונות שלו (יותר עמיד לשריטות, קל לניקוי ויכול להראות בדיוק אותו הדבר כמו פלסטיק רך). מה היתרונות של פלסטיק רך איפה שממילא לא תגיע?

 

 

פלסטיק מוקצף יותר עמיד בהתרחבות/התכווצות ולא נסדק ו/או מפתח קרקושים עם הזמן. דבר חשוב בחלק שחור שעומד ישירות מתחת לשמש בתוך מה שהוא בפועל סוג של חממה בחלק מהיום, ובחלק השני מתקרר מאוד כי עובר דרכו האוויר של המיזוג. ככל שיש יותר ממנו, בגלל שיש בו אוויר, יש יותר בידוד טבעי לצינורות המיזוג ואז לוקח למזגן פחות זמן להוציא אוויר קר בלי שצריך חומרי בידוד שמוסיפים משקל.

 

חוץ מזה, בזכות זה שהוא רך יותר, הוא גם סופג יותר אנרגיה ופוטנציאל הנזק שלו בתאונה נמוך יותר (שוב, כי הוא רך). בהפרש מזערי כמובן, אבל עדיין קיים.

 

 

עריכה: סרטון שנתקלתי בו עם אילוסטרציה של היתרונות של רכב גבוה (הטנדר הלבן).

[video=youtube_share;D5fT2753EgQ]

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Yulianx תודה על הסקירה המאוד עניינית ובלי פילפולים מיותרים.

התמונות מאוד יפות, הרקע מדהים ועושה חשק לבקר בצפון. גם הרכב בסדר. :wink:

אם יש וויז מובנה במערכת והיתר מחובר בבלוטות, כל החיבור המחווט מיותר.

בהתייחס לסיכומך, ולדיון הקודם שהתפתח כאן, לצד מגרעותיו (העדר פתחי מיזוג אחוריים, תא מטען קטן, העדר תיקון סטייה מנתיב וכו׳), לדעתך מחיר של 170k, הן לאור החלופות בקטגוריה, או הפרמיה של 20-30k עבור מרכב גבוה, האם מוצדקים?

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאם אני הייתי הולך על רכב כזה יקר, הייתי עושה מאמץ לכיוון ה 180 אלף ובודק 3008 דיזל.

פשוט לי אישית אין טעם לשלם 10 אלף יותר בשביל הנעה כפולה, לפי טבלת המכירות כך גם רוב רוכשי האקליפס העדיפו גירסאות זולות יותר.

 

אך האם הייתי מוסיף עוד 20/30 אלף לטובת רכב פנאי לעומת משפחתית?

קשה לומר, זה הרבה כסף. אבל נגיד כלכלית זאת לא הייתה בעיה והבחירה הייתה בין רכב מנהלים במחיר הזה או פנאי? הייתי הולך על רכב גבוה יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוצא את ההשוואה של רכב הפנאי למשפחתית מוזרה קצת.

האם תוספת הכסף של ה-3008 על ה-308 קונה רק כמה ס"מ בגובה?

זה גם ההבדל היחיד בין ה-XV לאימפרזה? ועוד יותר מכך בין הפורסטר לאימפרזה?

בין ה-rav4 לקורולה?

בין הקשקאי לסנטרה?

בין הספורטאז' לסיד?

 

יכול להיות שבסקודה הקארוק והאוקטביה באמת מקבילים יחסית - אבל גם אם כן, זה מקרה חריג.

 

למיצובישי אין משפחתית אז קשה לדבר על כך בהקשר של האקליפס, אבל יש להם קרוסאובר זול יותר המקביל בגודלו למשפחתית.

 

ההבדלים מתבטאים לא פעם באבזור, במרווח, באיכות ולעיתים גם ביכולות שטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק כמה סנטימטרים, אבל קודם כל.

שכל אחד יעשה בכספו (או בכספי הבנק) כראות עיניו ואני נטול סטיגמות כלפי בעלי הג׳יפונים.

אני יכול די בקלות לעלות 101 סיבות למה לקנות ג׳יפון.

 

למה ההשוואה לגיטימית?

מאחר והפונקציונליות של הרכבים הללו זהה והמאפיינים העיקריים של קהל הלקוחות של שני הסגמנטים, גם כן די זהים ולכן ההשוואה במקומה.

 

מעט מאוד ג'יפונים מציעים איזה שהן יכולות off road. מעט עוד יותר רואים שביל בחייהם.

כך גם בעלי xv, עם יכולות שטח מסויימות.

מניסיון, טויוטה ורסו עוברת היכן שלא כל ג׳יפון יעבור.

 

ואם כבר xv, מלבד יכולות שטח, איזה עוד יתרונות יש לו על האמפרזה, כאלה שמצדיקים הפרש של 25,000 ש״ח בין הגרסאות הבכירות. (כמובן שאין לה מערכות בטיחות אבל גם אם היו, בכמה זה כבר היה מייקר, אם בכלל?)

ואם ליצרן X אין רכב ראוי מסגמנט מסויים או בכלל, פשוט חוצים את הכביש ליצרן Y.

גולף קומפורטליין עולה 146,000 ש״ח בזמן שה- xv עולה 160,000 ש״ח. למה?

 

וגם מבית, האם פרמיה של 19,000 ש״ח עבור הבדלי מרכב, עבור טיגואן טרנדליין הזול בהיצע ונחות באבזורו מגולף קומפורטליין (כרגע לא בהיצע בגלל חילופי יחידת ההנעה), מוצדקת?

אז לשאלתך; האם 3008 1.2 פרימיום מצדיקה הפרש של 33,000 ש״ח על פני 308 פרימיום?

לטעמי ודעתי האישית, ממש לא.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך לא, אבל למי שה308 או הגולף צפופות להם, והבגאז׳ פשוט קטן מדי, ההפרש כן שווה והכרחי.

אגב ג׳יפון מול משפחתי בצד, ל3008 לא מעט יתרונות על ה308 המתיישנת.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רושם את דעתי ולא קובע עובדות.

זה דיון שנולד כתוצאה ממצאים שהוצגו ברכב המבחן (כגון תא מטען קטן והעדר פתחי מיזוג למושב האחורי) ולצד המחיר של 180,000 ש״ח.

לכן שאלתי את יוליאן, האם לטעמו יש הצדקה.

אני סבור כי אילו אותה החבילה היתה עטופה במרכב לנסר, מחירה היה נמוך ב- 20%-30%.

 

תא הנוסעים של 308, לבטח בגרסת הפרימיום שלאחר מתיחת הפנים, מרגיש איכותי ולא מתיישן כלל.

לא בסגמנט וגם לא בהשוואה למרבית הג׳יפונים.

אמנם המושב האחורי בגרסת ההאצ׳בק צפוף ביחס ל- 3008, אך עדיין בהחלט מספק ובגרסת sw אפילו די מרווח.

במושב הנהג לא מצאתי הבדל מורגש ביניהן, ובמושב הנוסע מרווח הרגליים אפילו עדיף מזה ב- 3008.

 

3008, יחד cx-5 (למרות שלטעמי יחידת ההנעה 2.0 המוצעת במרבית הגרסאות גורעת), בהחלט מובילות את הקטגוריה, אך בגרסאות המאובזרות הן גם יקרות יותר בהשוואה למרבית המתחרים. לבטח אל מול סגמנט המשפחתיות.

 

וכמו שכתבתי, אם לא מוצאים את מבוקשך אצל יצרן מסויים, תמיד יש חלופות.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק כמה סנטימטרים, אבל קודם כל.

שכל אחד יעשה בכספו (או בכספי הבנק) כראות עיניו ואני נטול סטיגמות כלפי בעלי הג׳יפונים.

אני יכול די בקלות לעלות 101 סיבות למה לקנות ג׳יפון.

 

למה ההשוואה לגיטימית?

מאחר והפונקציונליות של הרכבים הללו זהה והמאפיינים העיקריים של קהל הלקוחות של שני הסגמנטים, גם כן די זהים ולכן ההשוואה במקומה.

 

מעט מאוד ג'יפונים מציעים איזה שהן יכולות off road. מעט עוד יותר רואים שביל בחייהם.

כך גם בעלי xv, עם יכולות שטח מסויימות.

מניסיון, טויוטה ורסו עוברת היכן שלא כל ג׳יפון יעבור.

 

ואם כבר xv, מלבד יכולות שטח, איזה עוד יתרונות יש לו על האמפרזה, כאלה שמצדיקים הפרש של 25,000 ש״ח בין הגרסאות הבכירות. (כמובן שאין לה מערכות בטיחות אבל גם אם היו, בכמה זה כבר היה מייקר, אם בכלל?)

ואם ליצרן X אין רכב ראוי מסגמנט מסויים או בכלל, פשוט חוצים את הכביש ליצרן Y.

גולף קומפורטליין עולה 146,000 ש״ח בזמן שה- xv עולה 160,000 ש״ח. למה?

 

וגם מבית, האם פרמיה של 19,000 ש״ח עבור הבדלי מרכב, עבור טיגואן טרנדליין הזול בהיצע ונחות באבזורו מגולף קומפורטליין (כרגע לא בהיצע בגלל חילופי יחידת ההנעה), מוצדקת?

אז לשאלתך; האם 3008 1.2 פרימיום מצדיקה הפרש של 33,000 ש״ח על פני 308 פרימיום?

לטעמי ודעתי האישית, ממש לא.

 

היתרונות של הסובארו xv על האימפרזה כוללים מתלים מוקשחים, מערכת x-mode, סט שלם של מערכות בטיחות ועזרי נהיגה כולל בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על רכב בשטח מת, בלימה אוטונומית בכל מהירות ועוד. חיישני רוורס עם בלימה עצמית ברוורס, פנסי לד עוקבי פנייה, מושבים בשילוב עור, דוושות אלומיניום, מערכת שטיפת פנסים, מסילות גג, מראה פנימית מתכהה, ביטול כרית אוויר לנוסע ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.

בנוסף היא גם יותר גבוהה.

האם זה מצדיק לך 25,000 שקל? לא יודע, אבל בטח שאי אפשר להתייחס לגובה כהבדל היחיד ולהגיד שזה לא מצדיק.

לגביי הגולף והטיגואן - מדובר בשני רכבים עם הבדל אדיר במרווח הפנימי. לדעתי הם לא ברי השוואה. לטיגואן מרחב נוסעים של 101 רגל מעוקב ולגולף 93 (לפי שיטת המדידה האמריקאית שהרבה יותר רלוונטית למרווח הפנימי של רכב מכל מדד אחר שמשתמשים בו). לשם השוואה לפאסאט יש 102. לפי הגישה שלך גם על הפאסאט לא שווה לשלם תוספת. והיא אפילו לא גבוהה.

 

בקיצור - רכב כולל הרבה מרכיבים שמשלמים עליהם ובהשוואה הוגנת הפרמייה על הגובה של הקרוסאוברים הרבה יותר נמוכה מהנטען כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלו אותך מה היתרון של קרוסאובר על פני משפחתית. זה שבמקרה של הXV היבואן בוחר להביא את הXV מאובזרת ואת האימפרזה לא, לא מחזק את הטענה שלך כלל.

רק מסביר את המקרה הספציפי של סובארו, שבו היבואן מצפה למכור יותר קרוסאוברים. זה לא אומר שבכללי משפחתיות מאובזרות יותר מקרוסאוברים, ואני מאמין שבחול אפשר לקבל את האימפרזה עם בדיוק אותן מערכות להוציא את הXMODE שלאימפרזה אין ממש למה לעשות איתה, וגם בXV לא מי יודע מה עושה הבדל.

מן הסתם שאימפרזה מאובזרת כמו XV הייתה עולה יותר וההפרש היה נמוך יותר.

נשארת רק איתה ועם ההבדל של הגובה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...