Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני באמצע התלבטות שמסתבכת מרגע לרגע...

ברשותי פלואנס דיזל 2013. הרכב במצב טוב אבל עקב קילומטראג שמתחיל להיות גבוה אני חושב על החלפה.

יש לציין שישנה על הרכב הלוואה של כ40 כרגע.

אני נוסע מעל 20000 בשנה, ומעדיף רכב דיזל.

 

יש לי כמה אפשרויות -

1. לעשות טרייד לרכב אחר. במצב כזה אני אצטרך לקחת הלוואה נוספת, ואז להמשיך עם רכב אחר. אני מוכן להוסיף עד 30 במצב כזה.

2. ליסינג פרטי לרכב חדש. מכרה שלי עשתה מהלך של טרייד אין על רכב שהיה ברשותה, שכיסה את התשלום הראשוני והפחית את המחיר החודשי.

3. ליסינג לרכב משומש.אופציה שתפחית עלויות לדעתי.

4. כמובן שניתן לנסות למכור ולקנות רכב אחר. אני מעדיף לא להתעסק עם הנושא הזה.

באופציות של ליסינג, אני אשאר עם ההלוואה הקיימת ואוסיף את העלות החודשית של הליסינג.

 

מה דעתכם המלומדת? מה מהאפשרויות המשתלמת ביותר?

פורסם

אם הרכב שלך בסדר, האפשרות הסבירה ביותר היא פשוט להישאר איתו.

 

קח בחשבון ששווי השוק שלו הוא פחות מיתרת ההלוואה, כך שתצטרך להביא כסף מהבית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מחזק. נניח שעקב הק"מ תצטרך להחליף בולמים , או מדחס מזגן (סתם זורק). עדיין זה יעלה פחות מלקנות/לשכור רכב אחר עם הלוואה שרק צריך להגדיל אותה.

המנוע של הפלואנס שלך יכול לשרוד יופי ק"מ גבוה (תחת טיפולים מסודרים). סע לשלום.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...