Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם אתם שמתם לב שאין הרבה מודעות ביד 2 של רכבים ?


itay3003
שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא קונים רכב במצב מזעזע מכאנית/בלי הסטורית טיפולים רק בגלל שיש לו מעט ק"מ. אם חטאת בטעות הזו זו כבר בעיה אחרת.

אם האופציה היא לקנות רכב עם הרבה ק"מ מטופל או רכב עם מעט מאוד ק"מ מטופל ברור שעדיף ללכת על השני, לרוב ההבדל יהיה אלפי שקלים בודדים וזה שווה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלפי? אני חושב שאתה טועה, רכב עם קמ סביר לעומת רכב עם קמ גבוה יהיה בהפרש של כמה אלפי קמ. כשבגופו של עניין מצוי רכב עם קמ נמוך, המוכר יכול ויקבל מעל מחירון בדגמים מבוקשים.

סתם דוגמא, אם תפרסם למכירה ספורטאג' 2014 עם 80 אלף (סביר), 140 אלף (גבוה) או 40 אלף, ההפרש בין השניה לאחרונה יכול להגיע למעל 20 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניה זה דבר אחד, אבל מכירה זה דבר אחר

במידה ותרצה למכור מתישהו את הרכב, אתה תגלה בעיה, והיא שרוב השוק לא חושב כמוך ורכב יד 2 עם קילומטראז גבוה, במיוחד כשהוא כבר ב-180-200 אלף, נחשב לרכב מת ואף אחד לא מסתכל עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תדירות החלפת הרכב שלך גבוהה, כמובן שאין סיבה לרכוש רכב עם קמ גבוה.

למרות שגם רכב עם מעל ל300 אלף קמ הצלחתי למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל החברות avis אלבר שלמה סיקסט ליס פור יו ועוד ..

הם על הפנים הם שוחטים במחירים , באתי עם הרכב לעשות טרייד וממש שחטו אותי בסוף מכרתי ביד 2 ביותר כסף

ובסוף גם קניתי מיד 2 , האנשים הפרטיים הרבה יותר אמינים מהחברות האלה זה מה שבטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמת עם 100 אלף ק"מ.

לרכב יש עוד הרבה לתת, ואם אתה קונה אותו במחיר טוב לרכב בן 3-4 יש לו עוד הרבה שנים לתת.

 

למכור רכב עם 200 אלף ק"מ זה בלתי אפשרי,

2 רכבים כאלה היו אצלי ושניהם הלכו לטרייד אין במחיר מאוד נמוך.

 

לקנות רכב כזה?

הייתי קונה במחיר נמוך מאוד,כי אחרי שנתיים שלוש אצלי וק"מ שמתקרב ל300 הרכב יילך לברזל.

ולכן,לא ריאלי לבקש על סיוויק עם 200 אלף ק"מ 30 אלף שקל כי תוך 3 שנים השווי שלה הופך להיות אפס.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפי? אני חושב שאתה טועה, רכב עם קמ סביר לעומת רכב עם קמ גבוה יהיה בהפרש של כמה אלפי קמ. כשבגופו של עניין מצוי רכב עם קמ נמוך, המוכר יכול ויקבל מעל מחירון בדגמים מבוקשים.

סתם דוגמא, אם תפרסם למכירה ספורטאג' 2014 עם 80 אלף (סביר), 140 אלף (גבוה) או 40 אלף, ההפרש בין השניה לאחרונה יכול להגיע למעל 20 אלף שקל.

 

מאה אלף ק"מ במקרה הזה שווים 20K ש"ח (20 אג' לק"מ זה זול לרכב במחיר הזה), גם צריך לזכור שזה לא בדיוק 20K ש"ח. רכב אחד כנראה מתומחר הרבה מתחת למחירון בגלל הק"מ הגבוה, והשני מעל המחירון או מחירון. אז יש פה פרמיה, אבל גם מבחינת המחירון היבש הרכב שווה יותר.

חוץ מזה אתה קצת מגזים. הצצתי בלוח יד 2 בשביל הספורט. יש ספורטאג' יד 1 שנת 2014 עם 140K ק"מ שמבקשים עליה 70K, ויש אחת זהה רק עם 46K ק"מ שמבקשים עליה 86200. אז ההפרש בלי שאפילו טיפה התאמצתי הוא 16200, ובטח אם הייתי מתאמץ הוא היה קטן עוד יותר.

 

אל תשכח שלרכב נפוץ בייבוא סדיר יש גורמים מרסנים. המחיר לא יכול לקפוץ ללא פרופורציה כי תמיד יש שנה מעל, ותמיד יש יד 0 ק"מ ובקצה שרשרת המזון תמיד יש רכב חדש מהיבואן.

 

לרכבים יש בלאי ובלאי עולה כסף. כמה תעלה החלפת בולמים לספורטאג' הנ"ל? כמה יעלה החלפת תושבות מנוע/גיר? כמה יעלה שיפוץ גיר? כמה יעלה מדחס מזגן? כמה הרכב יהיה שווה אחרי שתיסע עליו עוד 50K-100K? שקלל את אלה ותראה שלהוסיף 16-20K במקרה הנל זה לא יקר.

 

ק"מ שהרכב עבר הוא מדד לבלאי. כן יכול להיות רכב עם ק"מ מועט שלא טופל ויש לו הרבה בלאי, אבל זה תקף בעיקר לרכבים ישנים, ולא לרכבים שנמצאים על הכביש 2-3-4-5 שנים ולרוב עדיין טופלו במוסכים מורשים בתקופה הזו, וספורטאג' הוא דוגמא טובה כי לרכב יש אחריות ל-7 שנים, ורכב עם מעט ק"מ גם עדיין יהנה מאחריות וכנראה יטופל במוסכי הרשת בעוד רכב עם הרבה ק"מ כבר לא באחריות ולא בטוח שיטופל במוסכי הרשת.

 

מסכים שאם אתה קונה רכב ישן אז עניין הק"מ משחק תפקיד אבל צריך לבדוק עוד דברים ב-7 עיניים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ גיר - יותר סביר ברכב שנסע בעיר ומעט

אותו דבר לגבי הבולמים התושבות וגם המדחס (שזה בפני עצמו חלק שמת אחרי 15 שנה לפחות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יוצא מנקודת הנחה שגויה שרכב עם הרבה ק"מ לא נסע בעיר ורכב עם מעט נסע בעיר.

גם אם נניח שנקודת ההנחה השגויה שלך נכונה. רכב עם 40K ק"מ שנסע 80% מהנסיעות בעיר נסע 32K ק"מ בעיר. רכב עם 140K ק"מ שנסע 20% מהנסיעות בעיר נסע 28K ק"מ בעיר. מה אני אגיד לך, הבדל של שמים וארץ...

גם אם תהפוך את היחס ל-90/10 זה עדיין לא משכנע, ואני בכלל לא מדבר על העובדה שאין לך שום דרך לדעת באמת כמה הרכב נסע ואיפה.

 

שמדובר בכאלה הפרשים של ק"מ אין שום סיבה להתפשר ולקנות רכב חדש עם 140K כשיש הרבה אופציות אחרות עם 40K בהפרש לא גדול במחיר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרוב עצים לא רואים את היער וכשיש מאות אלפי מכוניות בלוח אחד זאת התוצאה. כל כך קל לקנות כיום רכב חדש בטרייד אין ומימון דרך היבואנים או חברות הליסינג שלאנשים אין טעם לבזבז זמן דרך הלוחות ומעדיפים להפסיד כמה אלפי שקלים והעיקר להתקדם לרכב יותר חדש מזה של השכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יוצא מנקודת הנחה שגויה שרכב עם הרבה ק"מ לא נסע בעיר ורכב עם מעט נסע בעיר.

גם אם נניח שנקודת ההנחה השגויה שלך נכונה. רכב עם 40K ק"מ שנסע 80% מהנסיעות בעיר נסע 32K ק"מ בעיר. רכב עם 140K ק"מ שנסע 20% מהנסיעות בעיר נסע 28K ק"מ בעיר. מה אני אגיד לך, הבדל של שמים וארץ...

גם אם תהפוך את היחס ל-90/10 זה עדיין לא משכנע, ואני בכלל לא מדבר על העובדה שאין לך שום דרך לדעת באמת כמה הרכב נסע ואיפה.

 

שמדובר בכאלה הפרשים של ק"מ אין שום סיבה להתפשר ולקנות רכב חדש עם 140K כשיש הרבה אופציות אחרות עם 40K בהפרש לא גדול במחיר.

פחות מדבר על הפרשים זניחים במחיר של רכב כמעט חדש

אני מדבר על רכבים מזדקנים שעשו 5000 קמ בשנה ומתומחרים פי 2 מהמחירון, כשהרכב המבוקש הוא בטווח התקציב למי שאין פרוטה בכיסו, ובכל זאת כל ההצדקה לבקש מחיר כפול היא בגלל הקמ הנמוך והקדוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא משלם כפול על רכב ישן סטנדרטי שעשה פחות קילומטראז'. (אין חייה כזו) כן משלמים מעל המחירון לרכב חדיש שעשה פחות קילומטראז'. אבל זה לא דבר חדש אני משער.

 

אני מוכן לשלם במיידית מעל המחירון, באופן משמעותי, על רכב חדיש שעל הכביש 3/4 שנים נניח, שעשה קילומטראז' נמוך. (כמובן שמור)

קשה למצוא, ושיש כמה, הם נחטפים מיד.

 

אני בעצמי מכרתי כמה רכבים חדישים שמורים חיצונים/פנימית בתוך מספר ימים. (אנשים הגיעו,היו בשוק,שילמו בלי שאלות מיותרות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...