Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הלכתי לבדוק רכב לקנייה, הרכב נראה ממש טוב.

דבר אחד שמטריד אותי זה הרטיבות/הזעה שמצורפת בתמונה, אשמח לשמוע ממכם אם זה רציני ומה זה בדיוק.

הרכב 2014 כך שעדיין באחריות על מנוע גיר שלדה, האם אתם חושבים שזה משהו שיכולים לתקן במסגרת האחריות?

האם הייתם נכנסים לזה? תודה :)

20181002_114659.jpg

פורסם

בס"ד

 

ככל הנראה מחזיר שמן, במידה ואין תופעות נלוות, עדיף להשאיר כך, רק לשים עין על כמות שמן גיר.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
מצטרף לשאלה בקשר לבדיקת שמן גיר בפיקנטו, איך אפשר לבדוק שמן גיר אם זו מערכת סגורה?

 

והאם יש הבדל בין גיר ידני לאוטומטי בקטע הזה?

 

תודה.

 

במערכת ידנית סגורה יש בורג מילוי בחצי גובה שכאשר פותחים אותו הנוזל צריך להגיע עד הפתח שלו..זה מראה על מיפלס נכון. גיר אוטומטי בפיקנטו לדעתי יש מדיד אז הבדיקה נעשית משם.

פורסם

מאיפה הביטחון לצורך העניין שמדובר בהזעה המהגיר ולא אולי נוזל בלמים שנשפך מלמעלה בחובבנות ישראלי אופיינית כאשר מחליפים נוזל בלמים או כאשר מחליפים רפידות ולא דואגים להוריד המפלס במיכל נוזל הבלמים?

 

ואם זה מהגיר, אולי צריך קצת להדק הברגים?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
מאיפה הביטחון לצורך העניין שמדובר בהזעה המהגיר ולא אולי נוזל בלמים שנשפך מלמעלה בחובבנות ישראלי אופיינית כאשר מחליפים נוזל בלמים או כאשר מחליפים רפידות ולא דואגים להוריד המפלס במיכל נוזל הבלמים?

 

ואם זה מהגיר, אולי צריך קצת להדק הברגים?

 

איזה ברגים צריך להדק בדיוק? אם כוונתך לברגים של הגיר אז שידלג בלי לחשוב פעמיים לרכב הבא. נוזל בלמים לא יראה רטיבות בחלק הזה גם אם יישפך מהמיכל. עד שלא ייבדק העניין הכל זה השערות אבל אם יש ספק אז אין ספק. בתמונה גם ניראה באיזור התושבת איזה תפר או ריתוך אבל זה רק בתמונה..קשה כך לקבוע מה מקור הרטיבות אך ברכב בגיל שכזה מתוך נקודת הנחה ששמור ומתוחזק אמור להיות יבש לחלוטין מלמטה.

פורסם
איזה ברגים צריך להדק בדיוק? אם כוונתך לברגים של הגיר אז שידלג בלי לחשוב פעמיים לרכב הבא. נוזל בלמים לא יראה רטיבות בחלק הזה גם אם יישפך מהמיכל. עד שלא ייבדק העניין הכל זה השערות אבל אם יש ספק אז אין ספק. בתמונה גם ניראה באיזור התושבת איזה תפר או ריתוך אבל זה רק בתמונה..קשה כך לקבוע מה מקור הרטיבות אך ברכב בגיל שכזה מתוך נקודת הנחה ששמור ומתוחזק אמור להיות יבש לחלוטין מלמטה.

מסכים לגמרי עם מאור...

מעניין כמה קילומטרים עבר הרכב הזה

כעיקרון כמו שכבר נאמר, רכב בן 4 שנים לא אמור לייצר רטיבויות

פורסם (נערך)

איך זה קרה? קרה. תמיד יש תקלות בייצור.

אולי זאת תופעה מוכרת שהיצרן מכיר בה, בכל מקרה ליצרן יש פתרון שלו לכל תקלה - תמיד.

 

נראה כמו הזעה באיטום של הhousing.

 

אישית, לא הייתי קונה רכב כזה כי אין לי חשק להתעסק עם זה ולרוץ למוסך כדי שיפתחו את הגיר ולקוות שזה יגמר מהר.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

זו בסבירות גבוהה הזעה ממחזיר שמן אחורי במנוע, מחזיר שמן ביציאה מהמנוע לכיוון הגיר.

 

רואים הזעות כאלה לא מעט במכוניות ישנות, לפעמים ההזעה שנים לא מתפתחת לנזילה של ממש ונוסעים ככה.

 

טיפול בזה כרוך בפירוק הגיר מהרכב, עבודה גדולה של מספר שעות שתעלה סדר גודל של 1000 ש"ח ומעלה, מחזיר שמן עצמו עולה 50-100 ש"ח.

 

 

אם תחליט לקנות, תבקש הורדה במחיר בהתאם, זו לא תקלה סבירה לרכב מודל 2014.

 

אגב, האם כבר החליפו קלאץ'?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...