Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תשעה חודשים ו10000 ק״מ - סיאט איביזה MK5 Fr


Monzylo
שימו לב! השרשור הזה בן 2170 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

היום נמכרה האיביזה לאחר תשעה חודשי שימוש ואני רוצה לספר על החוויה.

 

הרכב נרכש בחודש ספטמבר 2017, ביקשתי לקבלו בינואר 18, בסופו של דבר קיבלתי הנחה משמעותית והרכב עלה על הכביש בדצמבר 17.

 

מהיום הראשון התאהבתי ברכב, מבחינת מראה חיצוני הוא מאוד עשה לי את זה, קווים חדים ומשדר הרבה קרביות והכי חשוב שהכל עשוי בטעם טוב ולא מוגזם, אפילו 2 אגזוזי הנוי מאחורה היו אלגנטים ולא מתחכמים, בסך הכל הרכב היה נאה ואלגנטי, אומנם לא מסובב ראשים אבל היה בולט לטובה בנוף התחבורתי בכביש.

 

מבחינת ביצועים אין ספק שמדובר על הפתעה לטובה, מנוע קטן 999 סמ״ק מפיק ביצועים נהדרים, בנסיעה עירונית הוא זריז וחמקמק, קל מאוד לעקוף גם בעליות תלולות, יש כוח זמין בכל סל״ד, התיבה הרובוטית מגיבה יפה לכל לחיצה אבל פעולתה אינה מושלמת, למשל כאשר נמצאים בהילוך חמישי ולוחצים חזק על הגז, התיבה מתבלבלת ומחליפה הילוכים לאט ובצורה לא חלקה, מרגישים ממש בעיטה קלה מהגיר.

כאשר עוברים למצב ספורט המנוע והתיבה עובדים עוד יותר יפה ביחד, התיבה מחליפה הילוך מאוד מאוחר וניתן להנות ממומנט בריא לאורך כל הסקלה של הסל״ד, השריקה המרגיעה של הטורבו מעיפה את הרכב קדימה והתשלום בדלק מגיע מהר ובמזומן. מצד שני כאשר לוחצים חזק על הגז המעבר בין הילוך ראשון לשני מלווה בבעיטה די חזקה של הגיר (לא קורה במצב רגיל אלא רק בספורט), אפילו נתתי ל״מומחים״ בצ׳מפיון לבדוק והם טוענים שהתיבה מתנהגת נכון, מי אני שאתווכח.

 

מדדתי את צריכה הדלק עם אפליקציה שניקראת DRIVVO ולהלן התוצאות:

 

Total Volume : 792.250 liter, Average fuel efficiency - 11.049km/L

 

רוב הנסיעות - 80% הן בעיר, הרכב היה במצב ספורט רוב הזמן עם רגל כבדה על הגז, בכבישים בין עירוניים צריכת הדלק הייתה כ20 ק״מ לליטר (מאוד חסכוני כאשר הרגל קלה על ההדק).

 

מולטימדיה - 8״ נהדרת במיוחד עם מערכת FULL LINK, מסך גדול ברור ובוהק ואיכות סאונד מצויינת גם בגירסה הפשוטה, באמת שאפו לקבוצת פולקסווגן, רכב זול עם מולטימדיה מעולה, החל מחודש הבא יהיה גם waze בapple car play, מה שישדרג עוד יותר את החוויה.

 

איכות חומרים פנים- חומרי מבנה זולים, פלסטיקה שחורה ועצובה אך מצד שני ישנם פאנלים מבריקים שנותנים אווירה יוקרתית משהו, בנוסף הכיסאות עם התפר האדום בגירסה הFR מוסיפים מאוד ומשפרים את האפרוריות של חלל הפנים. יש גם תאורת אווירה בצבע אדום\לבן שמעניקה קצת טאצ׳ מעניין לרכב.

 

תיקוני פחחות - היה תיקון קטן בפגוש האחורי תוקן אצל פחח אמן בנשר (ג׳רוסי), העבודה נעשתה מעולה ואפילו הבוחן שבדק את הרכב התרשם מהעבודה.

 

 

בחודש אוגוסט נולד בני הראשון ובהחלטה משותפת החלטנו להחליף את הרכב, חשבנו על זה המון ובסוף זה היה בלתי נמנע.

 

פרסמתי למכירה ביד 2- התקשרו מעל 50 אנשים, בסופו של דבר נמכרה במחיר מחירון משוקלל עם הפחתה של 500 שקל על כך שהקונה חיכה מספר ימים שאמצא רכב חלופי.

 

הרכב החלופי אגב - מלכת השעמום הישראלי - קיה ספורטאג׳.

 

fullsizeoutput_160.jpeg

בברכה,

 

דניאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הליטר בשילוב הגיר אכן מספקים ביצועים זריזים, ואם נוהגים רגוע לדעתי מדובר בגיר מהיר ונעים.

 

לגבי איכות החומרים אכן יש ירידה לעומת הדגם הקודם אחרי מתיחת פנים..

 

לדעתי רכב מצוין, מאובזר, מרווח, בטיחותי עם מצוינים אם כי בעיר הרכב קשיח.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיכום.

 

נקודה למחשבה,

לא קצת חבל על הכסף? הפסדת כבר ירידת ערך על הסיאט - בשביל ילד אחד למכור את הרכב? אפשר להתנייד עם סופרמיני מודרנית וילד אחד בכיף (בטח האיביזה החדשה עם התא מטען שלא פראייר ומרווח אחורי לא רע).

 

הרי חטפתם ירידת ערך פעמיים - גם על הרכב שמכרתם וגם החדש, סתם נקודה למחשבה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי ספורטאג שנת 2017 שעברה 28000 ק״מ, דגם urban top - 7000 מתחת למחירון.

 

מכרתי את הרכב שלי בהפסד של 13%, לא נורא ביחס לירידת ערך של רכב חדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לאיזה רכב אתה משתדרג, האם אתה נשאר במשפחת VAG?

רשום ספורטאג'.

 

תכלס,אפשר להסתדר גם עם האיביזה אם כי למושבי בטיחות כנראה הספורטאז' תהיה נוחה יותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית מזל טוב, בריאות ונחת!

מדוע החלפת הרכב היה דבר בלתי נמנע?

במה האיביזה לא הספיקה?

תא המטען קטן יחסית וצפוף עם עגלה,

אני מטר90 ואשתי לא הצליחה לשבת בנוחות מאחורי.

היא לא הסכימה שהתינוק יהיה לבד.

 

היה אפשר להסתדר, פשוט לא היה נוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 2170 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...