Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על מאזדה 3 1.6 SPIRIT 2012-2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מבקש לשאול לגבי הרכב,

מדובר במאזדה ספיריט 1.6 לא 2.0 שנת 2012- 2013, שמחירה כ43K,

מחפש רכב שיהיה אמין, כייפי, סחיר, ומשפחתי, עם תא מטען לא קטן, חסכוני (מוכן להתפשר קצת אם מדובר ברכב מעניין ומפנק כמו שה3 הזו נראית, אך לא מעניין אותו רכבים בנפח גדול 2.0 ומעלה)

 

עזרתי לו, ותוך כדי חיפוש מצאנו את הרכב הזה, לא ידעתי שיש את הדגם המפואר ב1.6, איך הוא? מישהו ניסה? שמע? התרחק?

פורסם (נערך)
אין דבר כזה ספיריט 1.6

לא מדוייק.היו מס' יחידות בארץ ששווקו עם מנוע 105 כ"ס 1.6 גם דגם ספיריט-אם תחפש ביד 2 תראה שאופצית החיפוש של הדגם קיימת.

התעניינתי לפני כשנה וחצי באחת כזו מאלבר,המוכר ביקש מחיר גבוה מאוד ולטעמי לא ריאלי

בגדול זו גרסת הדיאט של הרכב הזה ואם קונים ספיריט אז 2012 עם מנוע 2000 150 כ"ס- הרכב הגיע עם גיר 5 הילוכים והיה שתיין יחסית בדלק אך עדיין יותר חסכוני בהשוואה לעד אמצע 2009,שעד א5ז הגיר היה בעל 4 הילוכים.

2013,היתה שנת מתיחת פנים גם מבחינה חיצונית עיצובית,המנוע קיבל 165 כ"ס, לגבי הגיר לא יודע מס' הילוכים (ב 2018 במבחן אוטו היו 6) אבל הרכב מעט יותר חסכוני בגלל שינוי כלשהו שעשו שם במנוע- בחלק מהרכבים ייתכן (או שהתחילו ב 2014) שמותקנת מערכת סטארט-סטופ.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המאזדה תענה על הדרישות של אמין , עם מנוע 1.6 מאמין שתהיה פחות סחירה כי היא מתחרה בשלל יוצאות ליסינג ושונה מהם רק באבזור, מהנה יחסית רק מבחינת התנהגות , ביצועים בטוח לא (היו לי שלוש כאלה כרכב חלופי) , תא מטען גדול מספיק.

אישית הייתי מעדיף כבר את הדגם החדש יותר עם מנוע 1.5 אם אין תקציב ל2.0, הביצועים בו טובים יותר והרכב איכותי יותר ומאובזר יותר ביחס לדגם היוצא.

פורסם

הבעיה שזה קצת מעבר לתקציב שלו, אך הרכב קורץ, ובינתיים נראה שאין כאלה 2.0 עם קילומטראג' הגיוני ומספר ידיים נורמלי,

הדגם החדש ירד מהפרק כי הוא הרבה יותר יקר, מדובר על תוספת של כ20K לפחות וזה לאלה שיש להם קילומטראג' של רכב בן 10, הפרטיים במצב ראוי מבקשים 70 ומעלה.

פורסם

1.5 שאפשר למצוא במצב סביר מבחינת נתונים אך לא משהו, עולות כ20K יותר, ( ז"ת יד שלישית ומעלה או יד 2 עם קילומטראג' גבוהה),

אך כל השאר אפילו 1.5 פרטיות עם קילומטראג' נורמלי של עד 20K בשנה, ועד יד 2 נמכרות בדיוק מ68K ומעלה שנת 2014, שזה כבר הרבה מעבר לתקציב.

פורסם
לא מדוייק.היו מס' יחידות בארץ ששווקו עם מנוע 105 כ"ס 1.6 גם דגם ספיריט-אם תחפש ביד 2 תראה שאופצית החיפוש של הדגם קיימת.

התעניינתי לפני כשנה וחצי באחת כזו מאלבר,המוכר ביקש מחיר גבוה מאוד ולטעמי לא ריאלי

בגדול זו גרסת הדיאט של הרכב הזה ואם קונים ספיריט אז 2012 עם מנוע 2000 150 כ"ס- הרכב הגיע עם גיר 5 הילוכים והיה שתיין יחסית בדלק אך עדיין יותר חסכוני בהשוואה לעד אמצע 2009,שעד א5ז הגיר היה בעל 4 הילוכים.

2013,היתה שנת מתיחת פנים גם מבחינה חיצונית עיצובית,המנוע קיבל 165 כ"ס, לגבי הגיר לא יודע מס' הילוכים (ב 2018 במבחן אוטו היו 6) אבל הרכב מעט יותר חסכוני בגלל שינוי כלשהו שעשו שם במנוע- בחלק מהרכבים ייתכן (או שהתחילו ב 2014) שמותקנת מערכת סטארט-סטופ.

 

איך שלא תסובב את זה - אין מזדה 3 ספיריט 1.6 ומעולם לא הייתה.

ב 2013 לא הייתה מתיחת פנים - הדגם הוחלף לעיצוב אחר לגמרי, וגם המנוע הוחלף למנוע שונה.

הטכנולוגיה קרויה "SkyActive" והרכבים האלה מכוילים לחסכון - שבא על חשבון ה "ZoomZoom".

פורסם
איך שלא תסובב את זה - אין מזדה 3 ספיריט 1.6 ומעולם לא הייתה.

ב 2013 לא הייתה מתיחת פנים - הדגם הוחלף לעיצוב אחר לגמרי, וגם המנוע הוחלף למנוע שונה.

הטכנולוגיה קרויה "SkyActive" והרכבים האלה מכוילים לחסכון - שבא על חשבון ה "ZoomZoom".

אתה בטוח שאין מאזדה 3 ספיריט עם מנוע 1600 ?

הנה הפתעה : http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=1645&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=26317&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&Color=&Info=

יש עוד 6 מודעות כאלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מדובר ככל הנראה בדגם SPORT לא ספיריט.

זה שיש בקטלוג של יד 2 לא מבטיח שזה מה שהאנשים מוכרים.

אתה יודע מה? הייתי שמח לראות תצלום רשיון של אחת כזו.

פורסם

יש,פשוט היתה מהדורה מוגבלת ולא כזו מוצלחת- ניסו לעשות גרסת כלאיים חסכונית יותר בדמות מנוע של 105 כ"ס,שיותר היה נפוץ בדגמי האקטיב/קומפורט של דור 1-2 בנפח 1.6 ולשדכו לרכב מאובזר עם חישוקי מגנזיום וגג חשמלי מקורי נפתח לעומת המנוע של 150 כ"ס של הספיריט האורגינלית,שהיתה זהה מ 2004-2012 לפחות מבחינת נפח המנוע.

המהדורה לא היתה מוצלחת כי אנשים אמרו ואפשר לחפש כאן גם בפורום,שהרכב איטי בהשוואה לספיריט האורגינלית ושהיחיקוי לא מוצלח.

כך או כך,מאזדה עשו ניסיון שלא צלח וירדו מהרעיון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
מדובר ככל הנראה בדגם SPORT לא ספיריט.

זה שיש בקטלוג של יד 2 לא מבטיח שזה מה שהאנשים מוכרים.

אתה יודע מה? הייתי שמח לראות תצלום רשיון של אחת כזו.

ראיתי פיזית אחת כזו באלבר 2013 יד ראשונה מליסינג- לא נקנה כי רצה מחיר של 2014 (אנחנו מדברים על חורף לפני כשנה וחצי).

אם תכנס ליד 2 אפשר לראות בקלות וגם לזהות לפי התוספות אם זה ספיריט או לא.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מדובר ככל הנראה בדגם SPORT לא ספיריט.

זה שיש בקטלוג של יד 2 לא מבטיח שזה מה שהאנשים מוכרים.

אתה יודע מה? הייתי שמח לראות תצלום רשיון של אחת כזו.

ראיתי פיזית אחת כזו באלבר 2013 יד ראשונה מליסינג- לא נקנה כי רצה מחיר של 2014 (אנחנו מדברים על חורף לפני כשנה וחצי).

ואגב,היה דגם שנקרא ספורט ספיריט (ספיריט עם 5 דלתות ששווק עם מנוע 150 כ"ס דור 1-לא יודע אם התחיל ב 2005 או 2006).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...