Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתגעגע לקלאץ' - חושב לחזור לרכב ידני עד 100K


ChemGuy85
שימו לב! השרשור הזה בן 2222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

לפני שנתיים וחצי בערך עזבתי את עולם הידני לטובת האוטומט. אומנם בהתחלה נהנתי מהעבודה שאני לא צריך ללחוץ על הקלאץ' ואני יכול יותר להירגע בפקקים, אבל לאחרונה התחלתי להתגעגע לתפעול הידני.

 

התחלתי לנהוג על אוטומט במצב חצי ידני כלומר להחליף הילוכים לבד, אבל זה לא אותו הדבר.

 

חשבתי אולי לחזור לידני, אבל אני מחפש רכב שעומד בפרמטרים הבאים:

 

1. רכב ידני ברמת אבזור מכובדת ולא רמת אבזור מעליבה רק כי אני מצורע בארץ ישראל שהולך נגד העדר.

2. תקציב עד 100K (גמישות מסוימת אם מדובר בתמורה הרבה יותר טובה למחיר)

3. מנוע 4 צילנדרים - המנוע ב-208 ממש טוב מבחינת ביצועים, אבל לא אהבתי את הרעידות ברמזור/פקקים. אומנם מערכת Stop&Start מדוממת את המנוע בעמידה, אך זה לא לעניין בחודשי הקיץ כי גם המזגן מפסיק לעבוד.

4. רכב מיבואן שלא מסמרטט את המכוניות שלו ב-0 ק"מ יד 1 - אם יש צדיק בסדום בכלל.

5. תא מטען לפחות 300 ליטר

6. הנאה מנהיגה עד כמה שניתן בין הפקק למצלמת מהירות.

7. רכב ללא מובילאיי. אלוהים מה בן אדם כבר ביקש למה דוחפים את המערכת הזאת גם למכוניות שמגיעות עם מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש חדש, יהיה מאוד קשה למצוא משהו שיעמוד בכל התנאים, אולי הטיפו האצ'בק או איביזה / לאון, אבל אני לא משוכנע שאין בהן מובילאיי, ושהן מאוד מהנות לנהיגה (ושהן בכלל נכנסות בתקציב, בטח בגרסת אבזור סבירה).

 

מצד שני, אם אתה מחפש משומש המצב הרבה יותר טוב. 208gti עונה לכל מה שחיפשת פרט לתא מטען (אבל לא ממש רחוקה משם), ואתה יכול גם לחפש ג'ולייטה 170 (לא סגור לגבי המובילאיי). גם הלאון / איביזה יהיו הרבה יותר הגיוניות כמשומשות.

 

אתה יכול גם לחפש סיוויק האצ'בק, מהדור הקודם נכנסות בקלות לתקציב, מהחדש יש מעט מאוד אבל יש סיכוי (יש כרגע אחת ביד2 עם מנוע ליטר). לא בטוח לגבי המובילאיי וההנאה מנהיגה.

 

בגדול זה עולם נכחד - ידני נשאר או ברכבים ספורטיביים (לרוב מחוסר ברירה) או בקצה הזול של הדגמים. מעט מאוד יבואנים עדיין מאמינים בזה, אם בכלל.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד רעיון שלא חשבתי עליו (בעיקר כי הוא משמעותית מתחת לתקציב) - מגאן קופה. בפחות מחצי מהתקציב תמצא אחת ידנית, עם אבזור ותא מטען סבירים, ובסיכוי גבוה בלי מובילאיי.

 

ואם בא לך על אטרף יש גם את ה-RS, אני מניח שבמקרה הזה צריך לברר קודם עלויות תחזוקה וביטוח, וגם לשקלל את הסיכוי לאבד את רישיון הנהיגה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו לא ברור אם אתה מחפש חדש או משומש,

בכל אופן, משומש יש כרגע כמה רכבים בלוח יד 2 שמחירם סביב ה90K, שהייתי בודק:

אביזה 1.8T קופרה, רק התא מטען קטן מדי.

ליאון 1.4T.

סיוויק האצ'בק 1.8 ידני.

יש אחת מרצדס A קלאס 1.6T שנראת ממש מעניינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפו יש מובילאיי, אין התרעה על סטייה מנתיב לדעתי, וגם נעלמה מאתר היבואן עם עוד כמה דגמים.

לאון ואיביזה, בכולן מ2018 ולפני זה פה ושם גם דחפו מובילאיי, עקב חוסר סטייה מנתיב , בלאון כי לא מביאים, באיביזה כי לא מייצרים עדיין, ולשתיהן מנוע משולש צילינדרים בתור מנוע בסיסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

208 / קקטוס - דיזל!

מנוע 4 צילינדרים, מאובזרות, מומנט גבוה, הרבה כיף ובסוף גם חסכוניות מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפו האצב'ק כנראה כבר לא משווקת.

 

קקטוס דיזל גם לא.

 

לאון ידנית נמכרת עם מנוע 1.2 בגרסת בסיס. מדובר במנוע 4 צילנדרים או 3? במפרט לא כתוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.2 זה 4 צילינדרים, אבל גם ה-1.0 ליטר (עם 3 צילינדרים) חלק מאד ולא תנחש בעולם שהוא לא 4 סטנדרטי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.0 הידני לדעתי על הפנים, המנוע טורבו-גיר הכי לא גמיש וחסר אנרגיה שפגשתי - בשביל לסחוט ממנו כוח צריך לשחק עם ההילוכים נונסטופ.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...