Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

כמתואר בכותרת,

כרגע מותקנים על הרכב רמקולים מקוריים עם מולטימדיה סינית שהרכיבו בא.ד.י

(הגיעה עם הרכב ביום המסירה).

 

הסאונד שמופק כרגע סביר.

אך אני מעוניין לשדרג אותו לצלילים נקיים יותר בעוצמה גבוהה יותר.

 

בשיחה עם אחד ממתקיני המערכות ה"מוכרים"

נאמר לי שיש רכיב שנקרא מעבד סאונד שאמור לשפר מאד את שידור הסאונד מהנגן עצמו לרמקולים + להוסיף Rms לכל רמקול.

(בעלות של 1400 ש"ח +-)

 

 

אשמח לשמוע מה דעתכם בעניין ומה כדאי לשדרג.

 

 

תודה מראש.

פורסם

אני חושב שהשאלה החשובה יותר כרגע היא מה באמת תקציב הגג שלך?

 

ובנוסף לכך האם אתה כן או לא מעוניין בהוספת סאב וופר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תקציב של 2000-3000 ש"ח יכול להספיק?

 

מנגן בעיקר טראנס (גיטרות,תופים,בומים)

 

לא פוסל סאב, יכול בהחלט לבוא בחשבון .

פורסם

בשביל DSP ב200 דולר מחו"ל לדעתי כן יכול להספיק

 

אולי ביט10 חדש ומגבר חמישה ערוצים יד 2 או מגבר 4 ערוצים יד 2 יכולה להיות אופציה.

אולי ביט 1 יד 2 ומגבר 4 ערוצים

 

הרעיון יהיה להתחיל בשימוש של הגברה חיצונית ועיבוד צליל על הרמקולים המקוריים בתוספת בידוד לדלתות המקוריות.

 

או אם כל הציוד יד 2 - יכול להיות שתצליח לארגן פרוססור+מגבר+סט+סאב שעדיין יהיו שווים את ההשקעה.

 

הבעיה העיקרית עם כל הציוד הזה הוא שאתה צריך ידע בכוונים וגם ידע בתפעול מחשב - זה לא מתאים לכל אחד ואני מציין את זה מראש עם הדגשה על כך.

 

הייתי מעדיף אם זה לא הכוון להתקין יחידת ראש דאבל דין שיש לה יכולת TC\TA וגם אקולייזר בסיסי אבל מספק ולסנכרן לזה את הסמארטפון בBT - להוסיף על זה מגבר וסט וסאב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בשביל DSP ב200 דולר מחו"ל לדעתי כן יכול להספיק

 

DSP ?

אשמח לדעת במה מדובר,

שאלות של טירון .

 

אולי ביט10 חדש ומגבר חמישה ערוצים יד 2 או מגבר 4 ערוצים יד 2 יכולה להיות אופציה.

אולי ביט 1 יד 2 ומגבר 4 ערוצים

 

הרעיון יהיה להתחיל בשימוש של הגברה חיצונית ועיבוד צליל על הרמקולים המקוריים בתוספת בידוד לדלתות המקוריות.

 

או אם כל הציוד יד 2 - יכול להיות שתצליח לארגן פרוססור+מגבר+סט+סאב שעדיין יהיו שווים את ההשקעה.

 

הבעיה העיקרית עם כל הציוד הזה הוא שאתה צריך ידע בכוונים וגם ידע בתפעול מחשב - זה לא מתאים לכל אחד ואני מציין את זה מראש עם הדגשה על כך.

 

תודה רבה על התשובה המושקעת והמפורטת.

לצערי רוב המושגים והמותגים לא אומרים לי הרבה בשלב זה,

כמובן שאין לי ידע או נסיון עם כיוונים וכו'

(בטח זו תהיה השאלה הבאה לאחר הרכישה וההתקנה)

 

הייתי מעדיף אם זה לא הכוון להתקין יחידת ראש דאבל דין שיש לה יכולת TC\TA וגם אקולייזר בסיסי אבל מספק ולסנכרן לזה את הסמארטפון בBT - להוסיף על זה מגבר וסט וסאב.

 

אופצית הדאבל דין המתקדם נשמעת קצת יותר פרקטית עבורי בשלב זה,

יש מצב לכוון לדגמים ספציפים כולל שם המותג ?

מתנצל על הטרחה אבל כמו שאמרתי,

אני רק מתחיל ללמוד.

מה לגבי בידוד בדלתות? באופציה הזו זה לא תקף?

 

אני יותר מאשמח לקבל המלצה על בית עסק/כל פתרון אחר ששם אוכל לרכוש ולהתקין את הכל (אם זה אפשרי ב"מכה אחת")

אפשר גם בפרטי אם זה יותר נח.

 

 

ושוב.

תודה רבה על התייחסותך והנכונות לעזור וללמד.

פורסם

בנוסף,

חשוב מאד שהדאבל דין יתאים לשליטה מההגה ויהיה בעל מערכת הפעלה שמתאימה לאנדרואיד.

 

חשוב גם שיכלול בתוכו גם את אפליקציית וויז.

 

 

האם קיים מוצר כזה שמשלב בתוכו את כל התכונות האלה ועדיין מספיק מקצועי מבחינת איכות שידור הסאונד?

פורסם

יש היום לא מעט דאבל דין שמאפשרים אופציות אלו - אני לא מתמצא בדגמים וסדרות - תריץ חיפוש.

 

ממה שאני זוכר פיוניר סדרה 8 תומכים. אפשר למצוא גם מבית נקמיצ'י, JVC, אלפיין וכך הלאה

 

בידוד בדלתות זה תנאי חובה, זה תשתית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קיבלתי,

בטיפול.

 

מה לגבי רמקולים?

ראיתי עשרות אם לא מאות סוגים ודגמים,

משהו מומלץ שמתאים לסגנון שאני מחפש?

גם לגבי סאב כמובן.

 

בנוסף,

אשמח לקהל המלצה על בית עסק שמבצע בידוד איכותי.

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...