Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קיבלתי לפני כמה ימים מאזדה 3 חדשה

גרסת האצבק מנוע 2.0

 

האוטו עבר בנתיים 100 קילומטר

ומשהו לא הגיוני לי,

קודם כול, ההגה מרגיש הרבה יותר קשה מהגה סטנדרטי של רכב חדש (למשל שהיה לי בקורולה 2016 או ביונדאי 2014 ובכללי כול פנייה מרגישה קצת קשיחה)

 

דבר שני, הרכב מרגיש מאוד קשיח, כמעט כול כביש משובש, אפילו במקצת עובר בצורה קיצונית לתא הנהג!

בכבישים משובשים מאוד, זה כבר מרגיש כמו התרסקויות

 

מוסכניק שאני מכיר טוען שזה יכול להיות בגלל הצמיגי 18 אינץ

 

הצמיגים מדגם Dunlop sport max TT

 

האם זה הגיוני? או שזה קשור למתלים של הרכב,

 

הרכב מהיר מאוד, הרשים אותי במאה קילומטר הראשונים בחסכוניות מפתיעה, יפה ויש בו אבזור נדיב מאוד

 

אבל עניין הנוחות לוקה בחסר משמעותי.

פורסם

לפני שאתה רץ להחליף צמיגים, ג'אנטים או מתלים, תבדוק את לחץ האוויר. לעיתים מאוד קרובות רכבים נמסרים עם לחץ אוויר מאוד גבוה בצמיגים. זה הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא מבין מה הפליאה?

עברת לצמיגים בעלי חתך 45 שזה חתך די ספורטיבי.

כשיש כל כך קצת "בשר" על הצמיג לשכך מהמורות - הרכב מרגיש אוחז טוב יותר ופחות רוכן בפניות אך פחות נוח.

זה לחלוטין תלוי מידת צמיג ואח"כ דגם צמיג (ספורטיבי, טורינג וכו').

פורסם
לא מבין מה הפליאה?

עברת לצמיגים בעלי חתך 45 שזה חתך די ספורטיבי.

כשיש כל כך קצת "בשר" על הצמיג לשכך מהמורות - הרכב מרגיש אוחז טוב יותר ופחות רוכן בפניות אך פחות נוח.

זה לחלוטין תלוי מידת צמיג ואח"כ דגם צמיג (ספורטיבי, טורינג וכו').

 

מה הדגם שלי נחשב ? דנלופ ספורט מקס tt זה ״ספורטיבי?״- האם יש צמיגי ״נוחות״ ?

 

לפני שאתה רץ להחליף צמיגים, ג'אנטים או מתלים, תבדוק את לחץ האוויר. לעיתים מאוד קרובות רכבים נמסרים עם לחץ אוויר מאוד גבוה בצמיגים. זה הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק.

 

אני בהחלט מעדיף שהחלפה תיהיה מוצא אחרון בייחוד משום שהרכב עוד לא בן 4 ימים וזה הוצאה לא קטנה

 

אבדוק את לחץ האוויר, במידה וגבוה אוריד ללחץ שאמור להיות ואעדכן, תודה על הטיפ

פורסם

הספורט מקס של דאנלופ אכן נחשב כצמיג מעט ספורטיבי וייתכן שהוא מעט יותר נוקשה מצמיגי נוחות.

אני עדיין טוען שמידת הצמיגים ברכבך היא הגורם העיקרי לאי הנוחות שאתה מרגיש.

ממליץ לך לעשות סיבוב על מאזדה 3 עם ג'אנטים בקוטר "16, שם החתך הוא 60 ותראה את ההבדל.

מעבר לכך, כמו שציינו קודמיי, תבדוק אם לחץ האוויר תקין.

×
×
  • תוכן חדש...