Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב שלי עבר תאונה קלה שפשוף ועיקום פח בשתי הדלתות,הופעל ביטוח הרכב הוכנס למוסך מורשה.

יש לציין שהרכב שחור מטאלי סיאט איביזה,הרכב עבר תיקון צבע פחחות .לאחר שיצאתי מהמוסך ראיתי ששכחו כנראה... להתיז לקה על החלקים הפנימים של הדלתות חצאיות הרכב שפותחים את הדלת רואים את זה.

צבע דהוי ממש מט וחסר ברק.

בנוסך לזה איפה שצבעו והואילו בטובם להתיז את הלקה בדלתות ישנה תפוזיות במרקם הצבע.

מה לעשות? ומה לדרוש מהמוסך ?יש גם שמאי בסיפור לפנות אליו?

אשמח לעזרה תודה

עריכה אחרונה על ידי Outstanding
פורסם (נערך)

לחזור למוסך שיעשו שלייף צבע ולק כמו שצריך. בטח נפחו מחיר (ביטוח מעורב) אז לפחות שיעשו עבודה טובה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לחזור למוסך שיעשו שלייף צבע ולק כמו שצריך. בטח נפחו מחיר (ביטוח מעורב) אז לפחות שיעשו עבודה טובה .

תודה על המענה,האם הכוונה לשלייף סבון?

פורסם (נערך)

מה שהוא אמר. בכל מקרה מרקם תפוזי ו/או סימני נזילה זה עבודה ברמה ירודה. אל תקבל את זה. אתה צריך להגיע למצב שאתה מסתכל ממרחק של מטר בשמש ולא רואה שהיתה אי פעם תאונה שם . כמו שיצא מהמפעל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

חזרתי למוסך הוחלט שבשבוע הבא אקח את הרכב,כדי לסדר את התופוזיות והלכה.

נאמר לי שיעשו שלייף סבון לכל החלקים שנצבעו.

עכשיו יש לי שאלה הבנתי ששלייף סבון מוריד שכבה מהצבע,עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם יש סיכון שביגלל השלייך סבון הצבע ידהה מהר יותר או משהוא כזה?

פורסם

יכול להעיד שצבעתי לבד, לראשונה, את החלק האחורי ברכבי ואכן היה לוק מט ומרקם תפוזי, שייפתי את השכבה והמרקם נעלם אך המראה עדיין נשאר קצת.

לעבודה של מוסך מורשה ועוד במעורבות ביטוח לא הייתי מתפשר.

זו תמונה לצורך התרשמות, רואים חיבורים של הצביעה עם הצבע המקורי.IMG-20180624-WA0080.jpeg

פורסם
יכול להעיד שצבעתי לבד, לראשונה, את החלק האחורי ברכבי ואכן היה לוק מט ומרקם תפוזי, שייפתי את השכבה והמרקם נעלם אך המראה עדיין נשאר קצת.

לעבודה של מוסך מורשה ועוד במעורבות ביטוח לא הייתי מתפשר.

זו תמונה לצורך התרשמות, רואים חיבורים של הצביעה עם הצבע המקורי.[ATTACH]506359[/ATTACH]

 

בהתחלה לא הבנתי למה יש לך קאפות של לקסוס, חיפוש גוגל ענה לי על השאלה שזה סמל שבעלי קיה שמים כי הם מתביישים בסמל של קיה או משהו וככה היא משווקת באסיה.

2016 BMW M235i.

פורסם
בהתחלה לא הבנתי למה יש לך קאפות של לקסוס, חיפוש גוגל ענה לי על השאלה שזה סמל שבעלי קיה שמים כי הם מתביישים בסמל של קיה או משהו וככה היא משווקת באסיה.
אתה לא הבחור שמתלהב מהאיי3 וסולד מרכבים אסייאתים? יש עוד הרבה דברים שאתה לא תבין כנראה.
פורסם
יכול להעיד שצבעתי לבד, לראשונה, את החלק האחורי ברכבי ואכן היה לוק מט ומרקם תפוזי, שייפתי את השכבה והמרקם נעלם אך המראה עדיין נשאר קצת.

לעבודה של מוסך מורשה ועוד במעורבות ביטוח לא הייתי מתפשר.

זו תמונה לצורך התרשמות, רואים חיבורים של הצביעה עם הצבע המקורי.[ATTACH]506359[/ATTACH]

 

הכוונה שלי הייתה לצבע מט בדפנות הדלתות מבפנים רואים את זה שפותחים דלת.

הצבע על הדלתות סהכ מבריק, פשוט ההשתקפות היא יותר תפוזית ומטושטת מהגוון המקורי.

נראה מה שלייף סבון יעשה.

פורסם (נערך)

האוטו חזר מהתיקון השלייך סבון קצת עזר,תאמת אני לא רואה הבדל גדול .

בקיצר יותר נזק מתועלת,(מלא סווירלים)עכשיו גם השאירו לי סימן של השלייף, שלא עברו עליו אחרי השלייף וזה מט בקטנה,אין לי כבר כוח לחזור כבר למוסך,לחזור למוסך ?או יש איזה חומר שיעלים את זה?

20180702_00591999999.gif

עריכה אחרונה על ידי Outstanding
פורסם
יכול להעיד שצבעתי לבד, לראשונה, את החלק האחורי ברכבי ואכן היה לוק מט ומרקם תפוזי, שייפתי את השכבה והמרקם נעלם אך המראה עדיין נשאר קצת.

לעבודה של מוסך מורשה ועוד במעורבות ביטוח לא הייתי מתפשר.

זו תמונה לצורך התרשמות, רואים חיבורים של הצביעה עם הצבע המקורי.[ATTACH]506359[/ATTACH]

איך ביצעת את תהליך השיוף (שלייף)?

עם איזה דרגות של נייר לטש?

פורסם
איך ביצעת את תהליך השיוף (שלייף)?

עם איזה דרגות של נייר לטש?

2500 3000

צבעתי לפני כמה ימים מראה של סדרה 7, שהייתה בצבע כחול בכלל... הניסיון לימד אותי שצריך ליישם עוד לכה בשביל לקבל מרקם והרגשה חלקה יותר.IMG-20180630-WA0011.jpeg

פורסם
אתה לא הבחור שמתלהב מהאיי3 וסולד מרכבים אסייאתים? יש עוד הרבה דברים שאתה לא תבין כנראה.

 

חלילה, לא היה במטרה להקניט אותך אלא סתם באמת התעניינתי למה שמים את הסמל הזה וזה הצחיק אותי אז שיתפתי. אכן יש לי עוד מה ללמוד אבל בינתיים אני מעדיף את הגרמניות :)

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...