Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

צריך עזרה .

פג'ו 307 2006 נורת מנוע דלוקה כל הזמן .

לפעמים אחרי ההנעה מנוע עובד מד טורים על '0' ונידלקות כל נורות ההזהרה בלוח כולל המילה stop באדום .

מנוע עדייין עובד, לאחר מספר שניות הכל נעלם מנוע ממשיך לעבוד והרכב נוסע כמו חיה מעלה טורים וסוחב מצויין .

בעצירה ברמזור הכל חוזר , בנסיעה בכביש מהיר הכל תקין .

היום בצהריים בדקתי מי קרור הכל תקין אבל המנוע התחיל להתחמם בזמן עצירה וסיבובי סרק .

מצורפת תמונה של הנוריות הנידלקות ומד טורים '0' והמנוע עובד .

IMG-20180520-WA0000.jpg

פורסם

קשה מאד לאבחן בהתכתבות. כדאי לסור למוסך מקצועי שמכיר את הרכב (לא יודע מהיכן אתה בארץ, במרכז יש מספר מוסכים מומלצים - שאפט, גבע, אורן).

לדעתי יש לך לפחות שתי תקלות:

1) הידלקות כל הנורות ועליית טמפרטורת נוזל הקירור בעמידה מעידה על רצועת אביזרים מחליקה אשר גורמת לאלטרנטור ולמשאבת המים לעבוד בסל"ד נמוך מדי. יש לבדוק רצועת אביזרים ולהחליפה במידה שהיא יבשה.

2) לגבי הנורה הצהובה - מתי החליפו מצתים בפעם האחרונה?

 

כל הנכתב הוא בערבון מוגבל מאד, אבל אמור לתת איזה כיוון ראשוני. אבחון מדויק רק במוסך.

 

בהצלחה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תודה על התגובות המהירות .

אני מאזור המרכז חולון בת ים .

האם כדאי להיכנס למוסך מורשה פג'ו .

פלגים הוחלפו בטיפול המתאים אבל זה כיוון שחשבתי אליו .

ושוב תודה .

פורסם

שיעשו קודם בדיקה למחשב הרכב.

יכול להיות שהוא סתם מזייף.

בהצלחה.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

בס"ד

 

כמו שכתבו החבר'ה למעלה, אני ממליץ להיכנס לגבע (בדיקת המחשב בחינם עד כמה שאני זוכר), וגם באזור שלך.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אורגן אורות בלוח שעונים מצלצל כמו בעיית טעינה. אם כך הדבר ממליץ על אלטרנטור מפירוק ולא משופץ אלא אם מקבלים אחריות ארוכה.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם

שימו לב שפותה״ש מציין שהוא מקבל ״אורגן אורות״ רק לאחר הנעה או בעצירה. זה יכול להצביע על אלטרנטור עייף, אך הוא מציין שגם טמפרטורת נוזל הקירור גם עולה רק בסרק/ עצירה ברמזור. לכן, לדעתי יש לבדוק קודם את רצועת האביזרים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

במנוע הזה משאבת מים מסתובבת דרך הטיימינג. ככה שאין קשר לרצועת אביזרים.

 

למה לנחש? ציין מהיכן אתה בארץ ומישהו פה ישאיל לך סורק.

Stay Dirty

פורסם
במנוע הזה משאבת מים מסתובבת דרך הטיימינג. ככה שאין קשר לרצועת אביזרים.

 

למה לנחש? ציין מהיכן אתה בארץ ומישהו פה ישאיל לך סורק.

 

חיברתי סורק וקיבלתי מספר תקלות :

 

P0563 ; P0501 ; U1313 .

 

לא הבנתי בדיוק מקריאה ברשת את הפרוש .

ה-P0563 מדבר על מתח יתר .

ה-P0501 מדבר על סנסור מהירות .

את U1313 לא הבנתי בכלל .

 

אם אפשר לקבל פרושים בשפה לא מקצועית ופשוטה כדי שגם אני הבין .

פורסם

קיצור -

 

אלטרנטור חדש או משופץ איכותי עם אחריות ארוכה.

 

אני החלפתי אלטרנטור אצל מוסך גבע. שילמתי יותר אבל התחייבו שלא אחזור עם בעיות ושהשיפוץ לא עם חלקים סיניים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...