Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אשמח לקבל עצה מחברי הפורום המנוסים בקשר למקרה שקרה הבוקר.

 

תתארו מצב רגיל שאני עומד בצומת מרכזית ומחכה לאור הירוק כדי להמשיך לנסוע. כשהרמזור מתחלף לירוק אני מתחיל לנסוע, זורק מבט זריז לצד שמאל כדי לוודא שאף אחד לא עובר באדום, ובום, מצד ימין מגיעה שברולט וכמעט מארגנת לי מפגש עם המלאכים (ילד טוב סה"כ).

 

העבירה כולה מצולמת.. רואים בבירור ובאיכות HD את המספר של הרכב, את האדום המלא של העבריין ואת הירוק המלא שלי. פשוט הכל מצולם. בצפייה חוזרת של הסרטון ראיתי מדבקה של חברת השכרה על הרכב ולכן שלחתי גם להם את הוידאו שיטפלו בו.

 

השאלה שלי היא אם כדאי להמשיך ולהגיש תלונה במשטרה? המקרה קרה לפני מספר שעות והאדרנלין עדיין זורם בטירוף בגוף, אני פשוט לא יכול לתאר כמה קרוב זה היה. הקאץ' היחיד פה הוא שכרוכב אופנוע עמדתי ברמזור אחרי קו העצירה ולכן אני מעדיף שלא לגשת למשטרה עם צילום שכזה שיכול להפליל אותי במידת הצורך או משהו. מה הייתם עושים במקומי?

פורסם

היה לי דבר דומה בצומת חולון (צומת ענק ומרכזי מאוד) , ירוק מלא במשך מספר שניות ורכב שחוצה במהירות, מזל שיש לי ידני ולקח לי כשניה להעביר לראשון ופספסתי אותו... בכל מקרה כמו שאמרו לך תתרגל לבבונים במדינת ישראל ותמשיך הלאה,כך אני עשיתי.

Miata ND2

 

פורסם
נשימה עמוקה, תגיד תודה למי שאתה מאמין בו שלא קרה לך כלום ותמשיך הלאה.

 

לפותח השרשור אין למי להודות במקרה זה מלבד לעירנות והמודעות שלו:

 

כשהרמזור מתחלף לירוק אני מתחיל לנסוע, זורק מבט זריז לצד שמאל כדי לוודא שאף אחד לא עובר באדום.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...