Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברכב ( קיה סיד ) מערכת TARGET AN101D

אני רוצה לחבר לה דונגל לאינטרנט , יש לי אחד של אורנג עם סים ,

שאני מחבר אותו לכבל שרשום 3G הוא לא מתקשר לאינטרנט כי הדונגל צריך אפליקציה להפעיל אותו

 

יש אפשרות להפעיל בלי להתקין אפליקציה על המערכת מולטימדיה ?

פורסם

חיפוש בגוגל הביא אותי לזה

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?631493-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90-%D7%92-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-android-target-an101d

לא צריך אפליקציה בשביל 3G, אנדרואיד זה לא כמו מחשב שצריך דרייברים לכל דבר.

אתה יכול להתחבר ל wifi?

תתקין כמה שיותר אפליקציות על המכשיר, למה לא?

לפי מה שכתוב פה זה אנדרואיד 4.2.2 שזה עתיק ואתה צריך לחפש אפליקציות ישנות בשביל להתקין שם

http://uzeb.co.il/product/%D7%A9%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-target-an101d/

אייל

×
×
  • תוכן חדש...