Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשכלל טיפה את ההתקנה מבחינת אסטטית

ולפני שאני עושה משהו כרגיל רציתי להתייעץ לשמוע תגובות או כול הצעה אחרת לשיפור הרעיון

אז ככה רציתי להתקין על גבי מושבים (מושבים שניתן להשכיב דרך אגב...) פלטה ולרפד אותה לבד

כול הכבלים של הקומפוננט ושל המגבר הולכים מאחורי הפלטה ככה שהתא מטען ריק מכבלים ובלאגן

עכשיו רציתי לשאול עם זה לא משנה סוג העץ שעליה תישב המגבר? מה העובי שצריך?

ופעם אני יודע שמישהו העלה תמונות שהוא עשה את זה חיפשתי ולא מצאתי מישהו מכיר את הקישור? או קישור אחר עם תמונות

 

תודה מראש

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

אמור להיות לך פלסטיקים איפה שהדלת למטה הם נפתחים עם קליפסים מתחתם אפשר לשים את החוטים.. גם לי יש טויוטה קורולה אבל שנת 93 וככה עשו לי.. לא רואים חוט אחד בחוץ

פורסם

הפלטה שאתה רוצה צריכה להיות מעץ מסוג mdf (או סנדוויץ אבל לא נתקלתי בסנדוויץ אף פעם)

 

והעובי הממולץ הוא 17 מלימטר.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

מה זה משנה?? MDF?? סנויץ'??

 

יכול היות גם מעץ אלון מרוח בלכה...

 

יכול להיות גם 6 מ"מ..

 

זה רק מחזיק מגבר:idea:

פורסם

העובי והסוג עץ מאוד משנה!!!!

הוא צריך עץ שיעשה לה הכי פחות וויברציות ולא יוסיף לו עוד רעשים

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

סוג העץ לא משנה כל עוד הברגים נתפסים בו טוב!

חשוב שהפלטה תהיה מספיק מסיבית כדי שלא תתחיל לעשות רעשים כתוצאה מבאס וכדומה.

:king:

×
×
  • תוכן חדש...