Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW X6 xDrive 35i - אמינות ועלויות תחזוקה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

פרסמתי שרשור לפני כשבוע עם התייעצות לגבי X5, אך החלטתי לשנות קצת את הכיוון ולבדוק לגבי X6.

 

אני גר בארה"ב, ורציתי לשמוע את דעתכם על עלויות תחזוקה של רכב כזה (מעולם לא היה ברשותי רכב "פרמיום", ככה שאין לי שמץ של מושג מה זה להחזיק ולתחזק רכב כזה).

 

בהנחה והגיר מנוע שלדה במצב טוב (אחרי בדיקה) - למה לצפות מבחינת עלויות תחזוקה ואמינות של הרכב?

אני מתייחס ל-X6 משומש כמובן, שנתונים באזור 2011 - 2014, עם לא יותר מ-120K ק"מ במקרה הכי גבוה.

 

אני מודע לזה שזו שאלה מעט כללית, אבל אם תוכלו לתת לי כיוון לפחות זה יכול ממש לעזור, כי אני לא רוצה להיכנס למשהו שאין לי עליו אפילו טיפה של מושג :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

לאף אחד כאן אין דיעה/נסיון עם הרכב הזה?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אני לא יודע את עלויות אחזקת הרכב בארה"ב, אבל אתן דוגמא מהארץ כי היה לדוד שלי רכב כזה.

טיפולים יקרים מאוד, החלפים יקרים והעבודה יקרה במיוחד (מדובר על מוסך מורשה)ץ

דלק? כמובן שזה תלוי בנהג אבל בוא נגיד שהאוטו לא חסכוני והתדלוק מתבצע לעיתים קרובות מאוד. במיוחד אחרי נסיעות בתוך העיר. צריך גם לקחת בחשבון שהמיכל דלק לא קטן מה שמייקר את המילוי.

טסט שנתי יקר מאוד (עלה לו בסביבות 4500-5000 ש"ח).

זה מה שאני זוכר וידוע לי.

לגבי ביטוח זה תלוי בכמה משתנים אז לא רלוונטי.

מה שאני יכול להגיד לך ואתה בטח כבר יודע, זה שכדי להחזיק רכב כזה לתקופה יחסית ארוכה, צריך להיות בן אדם מבוסס שמרוויח משכורת יפה.

פורסם
אני לא יודע את עלויות אחזקת הרכב בארה"ב, אבל אתן דוגמא מהארץ כי היה לדוד שלי רכב כזה.

טיפולים יקרים מאוד, החלפים יקרים והעבודה יקרה במיוחד (מדובר על מוסך מורשה)ץ

דלק? כמובן שזה תלוי בנהג אבל בוא נגיד שהאוטו לא חסכוני והתדלוק מתבצע לעיתים קרובות מאוד. במיוחד אחרי נסיעות בתוך העיר. צריך גם לקחת בחשבון שהמיכל דלק לא קטן מה שמייקר את המילוי.

טסט שנתי יקר מאוד (עלה לו בסביבות 4500-5000 ש"ח).

זה מה שאני זוכר וידוע לי.

לגבי ביטוח זה תלוי בכמה משתנים אז לא רלוונטי.

מה שאני יכול להגיד לך ואתה בטח כבר יודע, זה שכדי להחזיק רכב כזה לתקופה יחסית ארוכה, צריך להיות בן אדם מבוסס שמרוויח משכורת יפה.

 

המחירים ממש לא רלוונטיים לארהב.

וממש אין צורך במשכורת יפה בשביל להחזיק אותו בארהב.

פורסם

ואיך תגובתך רלוונטית ומועילה לפותח השרשור ידידי, כאשר היא מבוססת אך ורק על עלויות אחזקה, טסט, טיפולים ומצב חשבון בנק בארץ?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...