Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעל מוסך צריך לומר ללקוח כמה נותר, באחוזים, לצלחת ולרפידה.

בהתחשב באופי השימוש ימליץ על החלפה כעת או בדיקה וכנראה החלפה בעוד חצי שנה.

 

אם לי יישארו 30% למשל ברפידות ובצלחות, אני אחליף ביאריס שנוסעת 30 אלף ק"מ בשנה אבל לא אחליף בסטארלט שנוסעת 7000 ק"מ בשנה.

 

לקודמי - מי שלא יודע לנהוג יכול לגמור בלמים גם ב1000 ק"מ.

פורסם (נערך)

תודה על התגובה.

אבל אני לא שואל כמה אפשר "למשוך"

אני שואל בנוגע להחלפה. אם הצלחת באיזור המינימום שלה (קצת מעל) אחרי חריטה, יש מניעה להרכיב עם רפידות חדשות ולנסוע 30,000?

 

עריכה - מצאתי תשובה

https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://textar-professional.com/minimum-brake-disc-thickness/&ved=0ahUKEwjksYuL7KHXAhUHnBoKHQCnCR0QFggjMAA&usg=AOvVaw1zqltvqg19wO9PAZU1BAxJ

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חשבת על זה שהמהנדסים של היצרן חשבו כבר בדיוק כמוך?

 

נניח שהם בדקו ומצאו שסט רפידות מוריד כ 1 מ"מ מהצלחת.

ונניח שהם בדקו שצלחת בעובי של 17 מ"מ עלולה להתחמם ולהתעוות.

אז הם עשו 17 + 1 , והחליטו ש18 זה פסילה, והמדידה מתבצעת בזמן החלפת רפידות.

 

מי חושב שהוא יכול להגיע למצב כזה בגלל כמה מילימטרים?

http://www.youtube.com/watch?v=KslGsXMgmqg&t=248s

 

וכנראה שרכבים יכולים להמשיך לנסוע גם הרבה מתחת לסף הפסילה

[video=youtube_share;ZvtjnxpFRbU]

×
×
  • תוכן חדש...