Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

הבוקר נסעתי בנתיב הימני בכביש עם שני נתיבים , הנתיב הימני בדרך כלל עמוס למי שרוצה להמשיך ישר.

רכב שנסע במהירות רבה בנתיב השמאלי המיועד לפונים שמאלה ברגע האחרון לפני הצומת חתך לנתיב הימני ונתן מכה לפגוש הקדמי ברכב שלי והמשיך בנסיעה שלו.

צפרתי וסימנתי לו לעצור והוא הגביר את המהירות וברח. ברמזור אדום אחר כך יצאתי אליו ואמרתי לו שהוא פגע ברכב

שלי ושיעצור בצד. באותו רגע נהג אחר שנסע מאחורי בזמן התאונה נעצר לידנו ואמר שגם לו יש הסרטה של הפגיעה.

 

אחרי הרמזור הנהג הפוגע עצר בצד והציע לי כסף כדי שאעזוב אותו, סירבתי וביקשתי את הפרטים שלו. הוא אמר שאין לו ביטוח ושהוא בשלילה ואז נכנס חזרה לרכב שלו ונסע.

כל האירוע מצולם במצלמה מהרכב שלי . ורגע התאונה והבריחה שלו מצולם במצלמה של הרכב שהיה מאחוריי.

 

מה עלי לעשות? יש לי רק את מספר הרישוי שלו

בדקתי דרך חברת הביטוח קרנית ואכן אין לרכב שלו אפילו ביטוח חובה.

אשמח לעזרתכם

תודה

פורסם

תלונה במשטרה + עותק מהסרטון + הפרטים של זה שצילם את הסרטון שהוא עד ראייה מטעמך.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמה שיותר מהר להגיש תלונה במשטרה.

אצלך זה הסתיים בנזק, בפעם הבאה זה יהיה בנפש.

להביא את הסרטון כמו שהוא ללא עריכה וללא קיצור.

להשאיר עותק אצלך ואף לשמור במקום נוסף.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה חברים על כל התשובות.

הרגע סיימתי לדבר עם הנהג השני שהוא העד. בתחילת השיחה הוא היה יותר עצבני ממני על נהג הפוגע

ואמר לי לא לוותר וללכת למשטרה וכו".

אבל אחרי שהוא שמע שהנהג הפוגע לא התרגש מכל העניין ונוסע בשלילה ובלי ביטוח וברח שוב, הוא תפס רגליים קרות.

מפחד שמדובר בעבריין שינקום בו ואו שישלח אנשים וכו". וביקש שעד כמה אפשר לא לערב אותו ושהוא לא רוצה להסתבך עם העבריין.

גם אותי הוא קצת הכניס ללחץ.

פורסם

מה שמלמד שבחיים צריך גם להיות חכם ולא רק צודק.

 

אתה צודק באלף אחוז בכל ההתנהלות שלך, ואתה גם לא זקוק לעד כדי להוכיח את פרטי הארוע כי הכל מצולם

אבל, היה הרבה יותר חכם לקחת מהאיש כסף כשהוא הציע את זה ובכך לסגור עניין.

פורסם

הצילום הוא אצל הנהג השני ולא אצל פות"ש

 

לך למשטרה ותגיש תלונה בלי לערב את הנהג שצילם

 

או תחליט שלא כדאי לך להסתבך.

 

אני לא בדעה כי מדובר בעבריין, אבל בימינו לך תדע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש נזק רציני?

 

בוא נגיד את זה ככה:

קודם כל תגיש תלונה במשטרה.

אחר כך עומדות בפנייך 2 אופציות - אם הנזק נמוך (נגיד 1,500 ומטה) - פשוט תמשיך בחייך.

אופציה 2: אם הנזק משמעותי - תתבע את הביטוח שלך. הם כבר יוציאו את הכסף אחר כך מהבחור. אולי זה ייקח חודש. אולי 5 שנים. אולי ישרפו להם איזה רכב של מנכ"ל בדרך. בסופו של דבר הם יקבלו את הכסף ואז אתה תקבל בחזרה את ההשתתפות העצמית שלך.

 

רכב בלי ביטוח ונהג בשלילה - אלו דברים מסוכנים מאוד.

פורסם

זה מה שיש לי להגיד על המקרה

לא כל ערס שקצת מקלל ונוסע בשלילה הוא עבריין

ואם להיות איתך כנה , עבריין שגם נסע בשלילה ופגע בך לא היה בורח.

הוא היה עוצר ומסדר איתך את העניין בלי לפחד ולברוח.

עצם זה שהוא ברח זה כבר אומר הכל.

כנס בו בכל הכוח אל תפחד למענך ולמען נהגים אחרים.

היום זה אתה מחר זה יכול להיות אני

×
×
  • תוכן חדש...