Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אציין רק שהמחיר והקילומטראז' סבירים ואינם מהות הדיון.

 

מה דעתכם על הרכב באופן כללי? ספציפית מהשנתון המדובר (זו הצורה החדשה, לפני שהתחלפה עכשיו שוב) - מחלות ידועות, בעיות אם ישנן... גם דעות לחיוב יתקבלו בברכה :)

 

כמו"כ הרכב מוצע מהסוכנות עם אחריות, לכאורה עבר בדיקות, טיפול ותיקונים קלים ע"פ הצורך (טוענים שלא מוכרים רכבים שניזוקו בתאונה) - עד כמה חשוב לדעתכם להעביר אותו בדיקה גם בעצמי אם יש אחריות לשנה או אפילו שנה וחצי? מה לגבי קפיצה לביקור במוסך מורשה לבחינה לפני קנייה - מקובל?

 

אופציות אחרות שנשקלו: סקודה אוקטביה וטויוטה קורולה 2013+ (יקרות) ומשפחתיות קלאסיות רבות אחרות שנפסלו על צפיפות ותא מטען קטן (המנכ"לית שוללת סטיישן מכל וכל - גם אם לא קוראים לו סטיישן).

 

דברים שחיבבתי בסיוויק - מחזיק אחת כזו בת 15 שנה... באמת יותר מרווחת מרוב המכוניות ואפילו חסכונית בדלק, על אף מנוע חזק (נכון אף יותר ב-1.8 של 2012) וכמובן אמינות של הונדה עם מנוע אטמוספרי ותיק - בטחון שהתחדד לאור מה שקראתי בפורום על הגירים ומנועי הטורבו של האוקטביה. תודה!

פורסם (נערך)

הם מאד נחמדים אבל מה בדיוק מכסה האחריות ? מה כתוב ? מה מוחרג ? תעביר אותו בדיקה בעצמך. אם תצליח אז במוסך מורשה. דעתי על הרכב כתבתי בשרשור אחר אבל בקיצור : אמין ולא נח לנסיעות ארוכות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה על התגובה - האם למישהו יש נסיון עם הפעלת האחריות? מה ראוי להתעקש שכזו תכסה? (אני טרם קניה)

 

אגב, שכחתי לציין שמדובר בדגם 4 דלתות (סדאן) - הבנתי ששונה מהותית מהאחות הבריטית - כמו"כ שאלה בבקשה:

 

איך זה שלא רואים כאלו (ספציפית 2012+ 4D) על הכבישים (או אפילו בחניות, חיפשתי...) בכל הארץ?!? :shock:

פורסם

לא מסכים, יוצא לי לראות לא מעט כאלו דווקא - רובן ליסינג והשכרה.

 

אתה צריך לוודא מן הסתם בדיקה משלך ולהוציא גיליון טיפולים מסודר ממוסך מורשה יבואן(לחלק מהחברות הליסינג יש נטיה לטפל אצלהן במוסכי הסדר שידאגו לטיפול ברמה הנמוכה ביותר עם איכות החומרים הנמוכה ביותר).

 

באיזור שנת 2014-2015 יובאה לארץ ע״י אלבר(יבוא מקביל) הסיוויק האמריקאית - ששונה מבחינה ויזואלית,אבזור ותיבת הילוכים רציפה במקום אוטומטית פלנטרית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...