Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח חברים.

לאחר טיפול אחרון ברכב שמתי לב כי מיקום הגלגלים השתנה.

צמיג שמאל קדמי עבר להיות קדמי ימני וככה עבור שני הגלגלים האחוריים.

ידוע לי על צורך בשמירת כיוון הנסיעה של הצמיג.

בצמיגי הפאלקן אין סימון ברור לכיוון כיוון הנסיעה אלא רק סימון לחלקו הפנימי והחיצוני של דופן הצמיג.

יש מה לחשוש?

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

אין צורך בחתימה....

פורסם

התייעצתי על זה פעם עם צמיגאי מקצועי. אם אני זוכר נכון, הוא אמר שאם כל 5,000 קילומטר מקפידים לבצע רוטציה אז אין עם זה שום בעייה, כמובן כאשר מדובר בצמיג לא-כיווני. לעניות דעתי אם יש כיתוב inside ו outside מדובר בצמיג כיווני שיש לו רק כיוון אחד בו הוא מתוכנן להתגלגל.

 

אם הצמיגים שלך כבר עברו כמה עשרות אלפי קילומטרים ועכשיו הם "התהפכו" כדאי להתייעץ עם צמיגאי מקצועי מה ההשלכות של המהלך והאם, לצערך, יש להחליפם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)
התייעצתי על זה פעם עם צמיגאי מקצועי. אם אני זוכר נכון, הוא אמר שאם כל 5,000 קילומטר מקפידים לבצע רוטציה אז אין עם זה שום בעייה, כמובן כאשר מדובר בצמיג לא-כיווני. לעניות דעתי אם יש כיתוב inside ו outside מדובר בצמיג כיווני שיש לו רק כיוון אחד בו הוא מתוכנן להתגלגל.

 

אם הצמיגים שלך כבר עברו כמה עשרות אלפי קילומטרים ועכשיו הם "התהפכו" כדאי להתייעץ עם צמיגאי מקצועי מה ההשלכות של המהלך והאם, לצערך, יש להחליפם.

איתמר,

צמיג עם כיתוב INSIDE/OUTSIDE נקרא אסימטרי ואין משמעות לכיוון הגלגול אלא לכיוון הדופן החיצוני והפנימי של הצמיג. לצמיג בעל סימון ROTATION עם חץ יש משמעות לכיוון הגלגול!

עריכה אחרונה על ידי גיא .ב
×
×
  • תוכן חדש...