Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו נתקל בדבורה לאחרונה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודשיים האחרונים יצא לי לנסוע המון בכבישי המרכז והדרום ולא "זכיתי "להתקל באף דבורה

אני יודע שמשטרת התנועה התחילה להתמקד בתקופה האחרונה יותר בעבירות בריונות מאשר מהירות ,אבל עדיין האם יש תהליך של ירידה בשימוש בדבורות?

פורסם

גם אני מספר חודשים מנסה לבדוק וולנטיין שלי ולא נתקלתי בשום "דבורה"...

אני מי אזור דרום.

Skoda Octavia 1.8 TSI DSG7 2015

פורסם

הדבורות עברו לצפון.

אוונסיס לבנה חדשה מספר רישוי שנגמר ב 81 באיזור צומת עמיעד עד כרמיאל, עוד אוונסיס לפני מתיחת הפנים עם צ'קלקות ודבורה..

ממל"זים פה ושם - בקיצור משטרת התנועה די ערה באיזור במיוחד בכבישים החדשים/רחבים/בעלי שול רחב/בטוחים לנסיעה של 120 קמ"ש..

מה שכן מעניין אלו המצלמות החדשות שתלויות על איזה עמוד או מאחורי שלטים/תמרורים. לא בטוח לגבי ייעודן - האגדה מספרת שעל הכוונת נמצאים מחזיקי ניידים.. לכו תדעו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
מוזר שירדו מאזור הדרום,יש שם תנאים אופטימליים להפעלת דבורה(כבישים מהירים ללא הרבה תנועה)

 

אולי העדיפו לתת דוח״ות מהירות לאנשים שטסים בכבישים בהם יש תנועה ומסוכנים יותר מ״טייסים״ בכבישים ריקים ב 2 בבוקר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

פגשתי אחת (כנראה) בשבת שעברה בקטע כביש בין אילת ליטבתה (נסעתי מדרום צפון) איפה שהוא באמצע בנקודה נמוכה של הכביש, כך שמי שממש טס כנראה לא יספיק להאט בזמן גם אם ראה את הניידת שאגב היתה אוונסיס לבנה נקיה.

ביום חמישי שעבר נסעתי דרומה, בסביבות שעה 23:30 בקטע אחרי יטבתה דרומה האטתי לקרת דמות חשודה על הכביש, אונסיס מאובזרת של משטרת התנועה שייטה על 90 קמ"ש ללא כל אורות כחולים. נסעתי אחריה, אחרי איזה 10 ק"מ עקפתי בזהירות ושם כבר נפרדנו.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)
פגשתי אחת (כנראה) בשבת שעברה בקטע כביש בין אילת ליטבתה (נסעתי מדרום צפון) איפה שהוא באמצע בנקודה נמוכה של הכביש, כך שמי שממש טס כנראה לא יספיק להאט בזמן גם אם ראה את הניידת שאגב היתה אוונסיס לבנה נקיה.

ביום חמישי שעבר נסעתי דרומה, בסביבות שעה 23:30 בקטע אחרי יטבתה דרומה האטתי לקרת דמות חשודה על הכביש, אונסיס מאובזרת של משטרת התנועה שייטה על 90 קמ"ש ללא כל אורות כחולים. נסעתי אחריה, אחרי איזה 10 ק"מ עקפתי בזהירות ושם כבר נפרדנו.

 

היית עם גלאי?

ואגב מי שכן היה ,האם הם השאירו את הדבורה דלוקה והמתינו שמישהו יתפס ,או כיבו והדליקו בכל פעם שעברו רכבים?

עריכה אחרונה על ידי Krd
פורסם

מה שכן מעניין אלו המצלמות החדשות שתלויות על איזה עמוד או מאחורי שלטים/תמרורים. לא בטוח לגבי ייעודן - האגדה מספרת שעל הכוונת נמצאים מחזיקי ניידים.. לכו תדעו.

 

בנושא זה היה דיון נפרד.

 

משרד התחבורה מבצע מיפוי של תנועת המשאיות בצירים מרכזיים ברחבי הארץ.



 

מהמידע שיתקבל ינסו לצמצם את תנועת המשאיות לטובת שינוע סחורות ברכבות.

בכך מקווה משרד התחבורה להשפיע על הקטנת הגודש בכבישים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=493660&d=1504871362

פורסם

כביש הערבה הוא מאוד אטרקטיבי למכמונות מהירות. יש שם כמה מיקומים די קבועים.

אם אתה רוצה לבדוק מיכשור כזה או אחר - סע לכביש הערבה וחפש שם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שלילי.

אבל דואר ישראל יעזור לי לגלות אם אני צריך כזה עוד חודש בערך :wink:

 

אם לא נעצרת לא קיבלת דוח

אמצעי האכיפה היחיד שיש עם מצלמה אלו מצלמות הגאטסו(הכתומות החדשות )

באזור שנסעת אין כאלה.

מחוץ לזה במידה ושוטק תפס אותך עם דבורה או ממלז הוא חייב לעצור אותך באותו רגע ולתת לך דוח

×
×
  • תוכן חדש...