Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להשאר עם הרכב או למכור?


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי מושג, כמו שאמרו כאן לדעתי בסביבות ה- 15- 18 אש"ח.

לגבי ה- 108 למיטב ידיעתי, לפחות בגירסה הרובוטית של ה- 1.0 מדובר באותו המנוע...

מה גם שאני לא מעוניין יותר ברובוטי חד-מצמדי, משופר ומכויל ככל שיהיה...

 

כרגע אני חושב שאשאר עם מה עד שיהיה מספיק תקציב לרכישה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין לי מושג, כמו שאמרו כאן לדעתי בסביבות ה- 15- 18 אש"ח.

לגבי ה- 108 למיטב ידיעתי, לפחות בגירסה הרובוטית של ה- 1.0 מדובר באותו המנוע...

מה גם שאני לא מעוניין יותר ברובוטי חד-מצמדי, משופר ומכויל ככל שיהיה...

 

כרגע אני חושב שאשאר עם מה עד שיהיה מספיק תקציב לרכישה.

 

החלטה נכונה,

לגבי ה108, המנוע זה לא הכל אפילו אם עבר שיפור קטן,

אני מציע לך לעשות נסיעת מבחן רק כדי להתרשם ולא יותר, אתה מהר מאוד תבין עד כמה יש הבדל בין שני הרכבים האלה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

עברתי את זה גם עם מונדאו וגם עם קסנטיה. בכל פעם שאחרי תיקון יקר יש לך תקופה של שקט יחסי, אתה חושב שהנה, סידרתי הכל, ועכשיו נשאר רק להנות מהאוטו, האוטו זורק לך גוש ח#א מגעיל במיוחד בצורת עוד תקלה מעצבנת במשהו שלא ידעת שקיים בכלל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

אם האוטו תקין ועונה על הצרכים שלך, תמשיך להשתמש בו עד שתחליט לתת אותו במתנה לקרוב משפחה אהוב.

הפער בין מחיר האוטו שלך לאוטו חדש הוא עצום.

אם הכוונה היא לקנות אוטו משומש במקומו, אזי החתול שאתה מכיר עדיף הרבה יותר מחתול בשק.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

עדכון -

הגעתי ל- 150,000 ק"מ (עד כה מחזיק בו כ-3 שנים ונקנה עם 90,000 ק"מ על השעון)

הרכב הזה בהחלט מפתיע אותי באמינות שלו לטובה - הוא נוסע ונוסע ללא שום תקלה.

החלק שעשה לי את המוות היה המזגן.

אבל עדיין אני חושב שנפלתי איתו חזק, והיו כל מיני הוצאות על החלפת קלאץ', תיקון המזגן וכד'...

בשורה התחתונה אין לי סיבה להתלונן, אני קורא בפורום על כל מיני אנשים עם רכבים שמאכילים אותם מרור והם כל X זמן נתקעים /נאלצים לבלות בתיקונים במוסך.

הרכב הזה לימד אותי משהו - כנראה שלעולם לא אקנה יותר רכב מחברת השכרה.

מעדיף לשלם עוד קצת ולקנות 0 ק"מ, ולקבל שקט נפשי ל3-4 שנים הבאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתכונן. עברת 60K. תכף תצטרך להחליף מצמד שוב פעם.

 

אתה יכול לספר מה עוד היה עם המזגן? יש לי את הרכב כבר 6 שנים ובלי עין הרעה המזגן מצויין.

 

אני בחששות מהמזגן כי שמעתי שזאת נקודה חולה ברכב הזה.

 

אומנם הוא בקושי נסע 70K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הקלאץ' - החלפתי ב 126 אלף, מעריך שיש לי עוד כ30-40 אלף ק"מ של שקט בגזרה הזו.

נפלתי על רכב עם מזגן לימון, ועל מזגניסטים לא מקצועיים ועשיתי טעות שתקנתי במקום להפטר מהרכב ולמכור בהפסד. הכל שכר לימוד מבחינתי.

ממלא גז- לאחר מס שבועות שוב הרכב לא מקרר, הולך למקום אחר אובחנה דליפה במעבה החלפתי מעבה. לאחר מס ימים או שבועות המדחס נפח את נשמתו נאלצתי להתקין מדחס מפירוק.

ולאחר מס שבועות שוב ברח גז.

בחודשים האחרונים הלכתי שוב לבדיקה, והתברר לי שיש בריחה רצינית מהיחידה הפנימית.

כאן כבר רציתי להעיף את האוטו ולזרוק אותו לסוחר/למכור אותו ב10-11 ושלום.

לא יודע מה עבר לי בראש אבל בכ"ז תקנתי אותו. היו לי מחשבות לקנות ספארק / 208 0 ק"מ.

כנראה שקבלתי אקזמפלר כנראה עם מזגן דפוק מהיסוד+חוסר מזל + בעלי מקצוע לא הכי מקצועיים שלא טיפלו בבעיה בצורה יסודית.

כרגע נכון לעכשיו המזגן עובד טוב רק בשיוט - הוא מוציא כ10 מעלות מהפתח.

במצב סרק/עמידה ברמזורים וקצב תנועה איטי - התפוקה יורדת משמעותית ל15-20 מעלות. ממש לא מספיק לקיץ הישראלי.

אני מניח שזה נובע ממחסור בגז.

אתה מרוצה מהמזגן? אין לך ירידה בתפוקה של הקירור במצב סרק?

 

לכן פתחתי שרשור לפני מס חודשים והתברר לי , שאף אחד לא בודק את מצב מערכת הקירור לפני המכירה...

תיקון מזגן יכול להגיע לעלויות אסטרונומיות.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע. אני מרוצה מהמזגן. לא ישבתי עם מד טמפרטורה ליד המזגן בזמן נסיע.

אני אגיד לך את האמת. אני חושב שכל הסיפור הזה היה נסגר לך בהוצאה חד פעמים במוסך מקצוע.

לפעמים כשמנסים לחסוך משלמים ביוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הלכתי חלק מהזמן למוסכים המומלצים.

"עמוס מזגנים" לדוג' המומלץ לא הצליח לאתר שיש בעיה במדחס והוא אמר לי לפנות למוסך שלי.

בוא נגיד ככה שממש לא ניסיתי לחסוך והרגשתי שבעלי המקצוע לא היו מקצועיים מספיק.

עוד נקודה - אני יותר נמצא בתוך קו נתניה - הרצליה (חדרה גם אפשרי)

אין בעיה להרביץ קפיצה מדי פעם "למומלצים" אבל זה מאד לא נוח.

רכישה של רכב - גם הרבה מזל.

אם למשל יש דיון על פג'ו 107 רובוטית גם אם לא כולם מסכימים איתי, אני מייעץ להם לבדוק אם הקלאץ' הוחלף ומתי, ואם לא אז לעבור לרכב הבא או לקזז את העלות של החלפת הקלאץ' ממחיר הרכב.

בסוף מה שיחסך בהוצאות דלק - ילך בחזרה על החלפץ קלאץ'.

 

אני בכל מקרה בפעם הבאה אנסה לעשות מאמץ ולקנות רכב 0 ק"מ מהניילונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...