Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם מהתנור - תמונות ריגול + הדלפות של סוזוקי ג'ימני החדש


Caveman
שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא פראייר שקונה הכל בכל מחיר, אני קונה את מה שמתאפשר לי כלכלית. אני לא פותח שרשורי "בחו"ל זה זול יותר". זו תפיסה מצויינת של המובן מאליו. מי שיש לו כסף, קונה, ולמי שאין, לא קונה. זה נכון לגבי כל דבר.

אה, וכן, עלית עלי. אני מקבל 5 שקלים על כל ג'ימני שתמכר, אז בטח שיש לי סיבה שהמחיר ישאר כמו שהוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 273
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מובן מאליו שהמחיר זול יותר בחו"ל. אבל לא מובן מאליו שהיחס בין הדגמים הפוך (בלי קשר למערכות בטיחות).

 

מה שאפשר לטעון שצריך להשוות מפרטים שנמכרים בארץ ולראות אז את הפרש המחירים.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ההיגיון הזה הג'ימני של 2030 תעלה 300 אלף שקל כי בטח יהיה לה מנוע מתקדם יותר ומערכות יותר מתוחכמות וכו'

 

טכנולוגיה ואיתה גם הרכבים מטבעה משתפרת ומתעדכנת כל הזמן, אז זה אומר שמחיר הרכב עם השנים אמור לעלות?

 

עוד מעט תאמר שמחשב חדש וחזק צריך לעלות 30 אלף שקל כי הרי הוא משאיר אבק למחשב הישן שקנינו לפני כמה שנים ב 7 אלף.

 

זה נאיבי לחשוב שמדובר בעלייה שנובעת מאיכות חריגה לטובה של הרכב היום ביחס לסגמנט ולא בתמחור של היבואן שנועד להוציא עוד כמה שקלים מהגרעין הקשה. מאמין שבעתיד זה יתיישר למחירים הרגילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דוגמאות אתה יכול לתת לדגמים שבדורם החדש עלו פחות מאשר בדור הקודם? דור חדש תמיד מציע שיפור לעומת קודמו. מינורי או משמעותי, עדיין מדובר בשיפור. אם אתמול מכרתי ג'ימני ב-110 אלף, והיום יש ג'ימני חדש לחלוטין עם מפרט עדיף, למה שאמכור אותו באותו המחיר? אני (כיבואן) צריך להיות טיפש בשביל לעשות זאת. מי גם אמר לכם שהג'ימני החדש עולה ליבואן כמו הקודם? נראה למישהו שהוא יחתוך מהרווח שלו בשביל למכור ללקוח במחיר הישן? תתעוררו רבותיי....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'ימני החדש עולה 15 אלף ש"ח יותר מקודמו, ומציע יותר אבזור, בטיחות, ומנוע חזק יותר.

במילים אחרות, תפסיקו להתבכיין. לא רוצים? אל תקנו.

 

רק שכחת לציין שהדגם הקודם מיוצר בלי שינויים כמעט מימי אליהו הנביא בערך.

ברור שהוא יציע יותר אבזור בטיחות ומנוע חזק מקודמו.

מה תגיד מחר ? שהפולו החדשה מציעה יותר אבזור מחיפושית?

יחס המחיר לדגמים האחרים בחול מרמז על התמחור בארץ...

 

לעניין הג׳ימיני, אני צופה שהוא יכנס למשבצת של המיני, כלומר רכב לילדות עם אבא עשיר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר הוא שציינת את השיפור במנוע, בטיחות ואבזור כאילו שהם הסיבה לעליה במחיר. הם לא. הגימיני לא הציג שום חידוש בפן הזה. הוא בקושי השלים את הפער עם רכבים מודרניים וברור שיהיה שיפור מהדגם היוצא כי הוא מיוצר כבר נצח בלי שינויים. מכאן פולו וחיפושית כי הגימיני היוצא רלוונטי כהשוואה לרכב מודרני כמו שחיפושית רלוונטית.

 

הפער הוא כרגיל כי אפשר. רוצה גימיני? יש רק דרך אחת לקנות אותו ומספיק ילדות עם אבא עשיר יקנו אותו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה את הג׳ימני נכנס לקטגוריית הילדות העשירות בחיים, גם להן זה לא רכב שנוח להתנייד איתו ברחבי העיר, הוא מגושם מדי.

 

במקרה אני מכיר ילדה שכזו של אבא עשיר והוא פינק אותה בחיפושית חדשה, זה הסגנון שהן אוהבות, חיפושית, מיני, A1, פיאט 500 מאובזרת וכו׳

 

הג׳ימני הזו תמכר לחולי שטח אדוקים ומבוססים יחסית (בכל זאת מדובר ברכב שני או שלישי מבחינתם) שמחכים לו כבר לא מעט זמן ויקנו אותו גם במחיר הזה, יש מספיק גרעין קשה של מעריצים, בהמשך כשימצו את גל המכירות הראשון של הגרעין הקשה שלא יכול היה לחכות הרכב ירד למחירים הישנים וכל השאר יצטרפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר הוא שציינת את השיפור במנוע, בטיחות ואבזור כאילו שהם הסיבה לעליה במחיר. הם לא. הגימיני לא הציג שום חידוש בפן הזה. הוא בקושי השלים את הפער עם רכבים מודרניים וברור שיהיה שיפור מהדגם היוצא כי הוא מיוצר כבר נצח בלי שינויים. מכאן פולו וחיפושית כי הגימיני היוצא רלוונטי כהשוואה לרכב מודרני כמו שחיפושית רלוונטית.

 

הפער הוא כרגיל כי אפשר. רוצה גימיני? יש רק דרך אחת לקנות אותו ומספיק ילדות עם אבא עשיר יקנו אותו.

 

שוב. אני משווה ג'ימני לג'ימני. לא פולו, לא חיפושית, ולא שום דבר אחר.

לעומת הדור הקודם, הדגם הזה מהווה קפיצת מדרגה ב-ה-כ-ל - איכות חומרים, מנוע חזק יותר (אני עדיין משווה ג'ימני לג'ימני. אתה איתי?), יכולות שטח עדיפות, בטיחות, אבזור, ומה לא. כל זה עולה יותר כסף ממה שהכרת אתמול עם הדור הקודם. וכמובן אל תשכח שיש סעיף שלא אתה ולא אני מכירים, והוא כמה הג'ימני עולה ליבואן. אם, סתם נניח, הג'ימני הקודם עלה ליבואן 80 אלף ש"ח אחרי כל החישובים, והוא מכר ב-110, אז הוא הרוויח 30 אלף על כל יחידה. אם היום הג'ימני החדש עולה לו 90 אלף, אתה מצפה שהוא עדיין ימכור לך ב-110? לא. הוא רוצה להרוויח לכל הפחות את מה שהרוויח עד עכשיו. הגיוני בכל ביזנס.

ההשוואות למחירים בחו"ל לא רלוונטים. כאן לא חו"ל, ושום דבר לא עולה כמו בחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה דגמים מהווים קפיצת מדרגה לעומת הקודמים, בטח בדבר טריוויאלי יחסית כמו מנוע שכמעט תמיד הוא מתקדם יותר, זה לא אומר שבכל דור המחיר אמור לקפוץ ככה.

 

חו״ל זה דווקא מדד טוב, לא אומרים שהרכב אמור לעלות כמו שם אבל בודקים את המחיר היחסי שלו לעומת הדור הקודם ורואים שאין שינוי מהותי ושהוא גם מתומחר מתחת לויטארה למשל בעוד שפה הוא קפץ בצורה לא ברורה ברמה שהוא מעל הויטארה גם אז ברור שיש פה עלייה לא אופיינית.

 

ומה הקטע לאמר על כל דברי ביקורת שזו בכיינות, אם יבואן מתמחר פה משהו במחיר הזוי מותר להצביע על זה ולאמר שהמחיר הזוי מבלי שיקראו לך בכיין, עוד מעט גם תאמר לאלו שאומרים שהאבראת׳ מתומחרת פה הזוי שהם בכיינים כאילו אסור להביע פה דעה לגבי תמחור של רכב מסויים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו גרעין קשה שקנה ג'ימיני דור קודם ב110K יקנה עכשיו דור חדש ב130K,

יש לא מעט אנשים שמעריכים את האמינות חסרת פשרות יכולת השטח ביחד עם האריזה הקטנה והחסכונית.

בג'יפ וטויוטה הם לא ימצאו את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עומד מאחורי הדברים שלי ב-100 אחוז. המחירים בארץ יקרים - דיור, רכב, מחיה. כל אחד קונה את מה שהוא יכול להרשות לעצמו. ואם יש רכב שמישהו ממש ירצה, הוא יעשה מאמץ ויקנה אותו דרך מימון או הלוואה מחבר. בוא תהיה חבר טוב, ותן דוגמא לרכב שעולה בארץ פחות מאשר בחו"ל. אז מה שווה כל פעם לבכות על מחירים גבוהים ולציין שבחו"ל זול יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם היוצא מיוצר כבר יותר מ 20 שנה. ראנו המון פעמים איך מחיר הרכב יורד ככל שהוא מתקרב לסיום הייצור.

 

 

מעניין היה לראות כמה עלה ג'ימני דגם יוצא בשנת 1998, כשרק הוצג. הכוונה האם היה יקר יותר מסמוראי ובכמה והאם היה יקר יותר ממכוניות משחתיות של אז.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד והערכה שלי לסוזוקי ג'ימני וליכולות השטח שלו ובהתחשב שבכביש זה רכב לא נוח לא פרקטי ולא מתקרב לרכב מודרני...

נראה לי שהמחיר פשוט מטורף.

זה גם המחיר בעולם?

 

המחיר עלה ב15k

זה לא הזוי ולא מטורף.

 

ואגב לא ראיתי כזה שרשור לפני יותר משנה שהאיביזה קפצה לדור חדש יותר ומחיר של 10k יותר

עריכה אחרונה על ידי מיכאל רדמיני
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...