Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם מהתנור - תמונות ריגול + הדלפות של סוזוקי ג'ימני החדש


Caveman
שימו לב! השרשור הזה בן 1544 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו עם כל מוצר בעל תועלת 'חריגה' ועדת מאמינים, גם כאן נראה שהתמחור גבוה, ויהיה לאן לרדת,

יחד עם זאת, לא יודע איזה עוד רכב אפשר לקנות במחירים האלה שבאמת יכול במצב סטוק לרדת לשטח קשה, וגם לצאת ממנו עצמונית.

האם הוא 'שווה' יותר מלנדקרוזר קצר מודל 2008-9-10? האם ההפרש במחיר מול ג'ימני יוצא בן שנה שווה את התועלות? כל אחד יעשה לעצמו את השיקול.

על פניו, מדובר ברכב שמדבר ישר לרגש, וזה מתומחר בהתאם.

 

מחזק.

 

אחד הרכבים הבודדים לדעתי שמצליחים לדבר באותה המידה אל הלב ובאותה המידה אל ההיגיון.

 

הדור הזה של ג'ימני הוא גם דיילי דרייבר לא רע בכלל - אמין, חסכוני יחסית וביחס לרכב שטח חסכוני מאוד!

נראה טוב (בעיני נראה נהדר)

מאובזר טוב

 

יש רכבים בודדים שמסוגלים לתת מענה כל כך רחב במחיר כזה ביכולות כאלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 273
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מאוד מקווה שתגיע גרסאת 4 דלתות לארץ.

אין בגאג' בכלל ברכב הזה. על מנת לזרוק תיק ספורט למושב האחורי צריך או לקפל את המושבים האחוריים דרך הבגאג' או לזרוק אותו בספסל האחורי דרך המושב של הנהג ואז לקפל את אחד המושבים כדי להוציא אותו. נשמע לי כמו דיילי דריב קילר רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי קהל הלקוחות של הג'ימיני החדש. זה ניחוש. לא אומר שאני בהכרח צודק.

לגבי קהל הלקוחות של המיני שהוא רכב נהדר בפני עצמו. לא אמרתי שהוא מורכב רק מבנות הרצליה פיתוח, אבל תסכים איתי שיש להן ייצוג יפה.

אני באמת לא יודע לענות לך מה אחוז הילדות שאבא שלהם קנה להם מיני קופר, גם אתה לא יכול לדעת את זה אלא אתה רק מניח שזה ככה כי זה מה שאתה רואה על הכביש וסטיגמה שנתפסה אצלך ואצל הרבה אנשים אחרים. זה לא הופך את זה לנכון.

מהלקוחות שאני כן מכיר, כמובן שיש את הילדות האלה, אבל אני לא יכול להגיד לך שהם אחוז גבוה.

אם כבר הייתי צריך להגיד לך מה סוג הלקוחות עם אחוז הקנייה הגבוה ביותר של מיני, אלה יהיו דווקא זוגות נשואים עם ילדים שקונים רכב לאישה.

לגבי עסק או לא עסק חזירות או לא חזירות. זה ויכוח שהתנהל פה בכמה דיונים בעבר וימשיך להתנהל בהווה וגם בעתיד. רק אגיד שקשה להסתכל על יבואני הרכב בשוק הרכב לפי הכללים של שוק חופשי, שזה מה שניתן להסיק מהמשפט שלך, כי זה לא שוק חופשי. אם היה מדובר בשוק חופשי אני מסכים. בגלל שזה לא שוק כזה אני לא מסכים עם צורת ההסתכלות הזו.

כמובן שזה ויכוח שיתנהל פה תמיד, וזה בסדר, בשביל זה עמוס השרת קיים.

זה שוק חופשי כי אתה לא חייב לרכוש מיצרן מסוים או דגם מסוים, אתה יכול ללכת למתחרה.

זה לא שוק חופשי כי אם בא לך על דגם ספציפי של יצרן ספציפי, יש לך רק חברה אחת לקנות ממנה.

 

אני חד וחלק חושב שיותר יבואנים לאותו יצרן היו עושים דברים טובים לצרכנים, אבל צריך להבין שלפחות בסגמנט העממי, רווח היבואנים אינו גבוה. כמובן שזה לא נכון לכל יבואן ולכל יצרן (לרוב הרווחים גבוהים יותר אצל היבואנים אשר מוכרים תוצרת יפנית/קוריאנית ונמוכים יותר אצל התוצרת האירופאית) ועיקר המחיר של הרכב הוא בתכלס המיסוי, לכן גם אם יהיו יותר יבואנים לכל יצרן, זה יעזור, אבל רק במעט.

זה די דומה למצב עם מחירי הדלק. חברת הדלק מרוויחה כמה עשרות אגורות בודדות מתוך המחיר לליטר שאתה משלם בתחנה, הרוב זה רק כיסוי על המחיר שחברת הדלק משלמת ומיסים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני בעד אופציה אחרת.

תציד ללקוח כמה עלה הרכב ליבואן.

שהמדינה תגיד - הרכב הזה עלה ליבואן X כסף.

המיסים עליו Y.

מה שמעבר. רווח/עלויות תפעול וכו׳.

 

אולי זה יגרום ליבואנים להרגיש לא נעים.

אולי השקיפות הזאת תעודד תחרות.

 

לא יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מכסח השדים" אתה צריך להחליט אם הקביעה שלי שבנות הרצליה אוהבות מיני היא כי זה מה שרואים על הכביש או בגלל סטיגמה, אבל האמת שזה לא כל כך משנה ואני לא מאמין שהן באמת הרוב של קהל הרוכשים. אני גם לא שופט את המיני לפי קהל הרוכשים שלה, המיני רכב נהדר בכל הגרסאות שלו, ובמקרה גם יקר מאוד יחסית, בארץ, כמו המיועד שעליו אנחנו מדברים.

אתה גם צריך להחליט אם זה שוק חופשי או לא. נראה שהחלטת (שלא), אבל לא לחלוטין.

 

רעיון לא רע הציע קודמי, גם יפתור חלק גדול מהוויכוחים כאן של חזירות או לא חזירות.

 

אני מאחל לג'ימיני בהצלחה וליבואן פחות, זה יקרה רק אם לא תהיה התנפלות על הדגם והיבואן יאלץ להתקפל. קצת קשה לי להאמין שזה יקרה בארצנו, אנחנו עם בלי עמוד שידרה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מקווה שתגיע גרסאת 4 דלתות לארץ.

אין בגאג' בכלל ברכב הזה. על מנת לזרוק תיק ספורט למושב האחורי צריך או לקפל את המושבים האחוריים דרך הבגאג' או לזרוק אותו בספסל האחורי דרך המושב של הנהג ואז לקפל את אחד המושבים כדי להוציא אותו. נשמע לי כמו דיילי דריב קילר רציני.

נשמע כאילו שאתה לא מכיר את הרכב.

אף בן-תמותה לא יושב על ספסל אחורי של ג׳ימיני/סמוראי. זה המקום שבו מניחים את השקיות מהקניות...

תא המטען בג׳ימיני זאת שורה בפרוספקט, מקסימום אפשר להכניס לשם קלסר דק.

כמו כן, אין שום צורך לקפל שום מושב כדי לגשת לאיזו שהיא פינה באוטו, שלח יד ואתה מגיע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מכסח השדים" אתה צריך להחליט אם הקביעה שלי שבנות הרצליה אוהבות מיני היא כי זה מה שרואים על הכביש או בגלל סטיגמה, אבל האמת שזה לא כל כך משנה ואני לא מאמין שהן באמת הרוב של קהל הרוכשים. אני גם לא שופט את המיני לפי קהל הרוכשים שלה, המיני רכב נהדר בכל הגרסאות שלו, ובמקרה גם יקר מאוד יחסית, בארץ, כמו המיועד שעליו אנחנו מדברים.

אתה גם צריך להחליט אם זה שוק חופשי או לא. נראה שהחלטת (שלא), אבל לא לחלוטין.

 

רעיון לא רע הציע קודמי, גם יפתור חלק גדול מהוויכוחים כאן של חזירות או לא חזירות.

 

אני מאחל לג'ימיני בהצלחה וליבואן פחות, זה יקרה רק אם לא תהיה התנפלות על הדגם והיבואן יאלץ להתקפל. קצת קשה לי להאמין שזה יקרה בארצנו, אנחנו עם בלי עמוד שידרה.

אני אנסה להסביר טוב יותר. אמנם זה קצת להיכנס לפסיכולוגיה בשקל (ואני ממש לא פסיכולוג) אבל שיהיה.

אצלך (ואצל מלא אנשים אחרים) יש סטיגמה שמיני זה רכב לילדות בנות 17. בגלל שזה מה שאתה חושב, זה גם מה שאתה רואה על הכביש. ככל הנראה שעוברים לידך המון רכבים של מיני אבל בגלל שאין בהם ילדה בת 17 אתה (או יותר נכון המוח שלך) מתעלם מהם. אתה רואה רק את הילדות. מידי פעם אתה מצליח לראות משהו אחר, אבל זה מעט מאוד.

יש המון מחקרים על הנושא הזה (אני חושב שהכותרת של הנושא הזה נקראת "ראייה סלקטיבית"), את חלקם קראתי, אבל בקיצור, זה מה שהתכוונתי אליו.

יש המון מיני'ז על הכביש שלא ננהגות על ידי ילדה בת 17, אבל בגלל הסטיגמה ומה שאתה חושב על הרכב הספציפי הזה, אתה לא רואה אותם למרות שהם עוברים לידך.

חשוב לציין שהכוונה לא אליך אישית ובאופן ספציפי, אלא לאנשים בכללי.

ושוב, מהתקופה הלא קצרה שלי אצל היבואן, מבלי מדידה מדויקת כי אני לא באמת יכול, אני מעריך שהכי הרבה רכבי מיני נקנו על ידי זוגות עם ילדים.

 

לגבי שוק חופשי או לא, לא הבנתי אם הבנת אותי או שאתה מבקש הבהרה.

 

ולגבי ה"תגיד ללקוח כמה הרכב עלה ליבואן".

תגידו אתם רציניים?! יש חברה, היא מייבאת מוצר, היא מוכרת את המוצר לציבור הרחב, הציבור הרחב יכול להחליט אם לקנות את המוצר או לא.

באיזה קטע נראה לכם הגיוני שחברה תצטרך לפרסם את המחיר בו היא רכשה את המוצר מהיצרן?

ולמה רק בתחום הרכב? למה שיבואני הטלפונים, יבואני התרופות, יבואני ריהוט וכל יבואן אחר בארץ לא יפרסמו גם?

ואז אם נראה שחס וחלילה מישהו מרוויח יותר ממה שנראה לנו שהוא צריך להרוויח (ברור שרווח של 32 אגורות זה בסדר, יאללה יאללה הוא מיליונר הוא לא צריך את הכסף שלי) אז לא נקנה ונחרים אותו גם.

 

יש לכם כל כך אנטי ליבואנים, מבלי שיש לכם מושג בכלל מה הרווחים, כל מה שאתם יודעים זה שמועות חצי אפויות ולאף אחד כאן אין מושג וחצי מושג מה העלויות האמיתיות. כל אחד משווה מחיר לחו"ל וחושב שזה המחיר האמיתי וישר מתחיל מחול חרבות ומורידים את הראש של היבואן.

 

שמישהו פה, פעם אחת, יביא מידע אמיתי, מגובה במסמכים רשמיים על עלויות של רכב ליבואן. אז נוכל אולי להתחיל לדבר על הרווחים של היבואן, וגם אם נגלה שהוא מרוויח 4000% על כל רכב, לא יהיה לי מה לבוא בטענות. זכותו להרוויח וכמה שיותר, כמו כל חברה וכמו כל בעל עסק.

כמובן שאף אחד לא יביא לפה מידע כזה וגם אם יש לו הוא לא יחשוף אותו. אני למשל בדיוק אחד כזה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לפני חצי רגע נחתו במייל של המערכת המפרטים המלאים של הויטארה והג'ימני. הנה הם בשבילכם:

ויטארה.

ג'ימני.

 

אני שמח מאוד לראות שכמו בדגם היוצא, ההבדלים באבזור בין הידני לאוטומט הם קשקושי קומסטיקה. משמע, גם הפעם לא מתייחסים לגרסה האוטומטית כ"מפוארת" יותר מהידנית שאמורה להיות פשוטה יותר.

 

קצת מבאס שאין CP/AA, אבל זה פתיר בגדול. רק להחליף את הג'אנטים לברזליים של הדגם היוצא, ולטייל לטייל לטייל.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעת שטח קצרה יחסית בגימני החדשה, ואני מגיב בתור אחד שלא מתלהב כלל מנהיגה בשטח (not my cup of tea) - וואו. תענוג.

מפאת מחסור בזמן לא אפרט כעת יותר מידי, אבל נהניתי מאוד והופתעתי לטובה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוזוקי בארץ ובעולם נחשב בעיני כמשהו שאין לאף אחד, ג'יפ שטח אמיתי, קוטנו הוא ייחודו!

אחזקה זולה יחסית למטייל הלא משפחתי (זוג בלבד).

אמינות אין קץ.

כששאלתי את אבי למה הוא קנה לעצמו ג'מיני בשנת 84 כשקיבלתי רשיון? אמר לי אבי, כי הוא לא

עובר את ה120 קמש, קל להחזקה,אמין ולאף אחד אין כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבחן מאד מאד אגרסיבי. טויוטה GT86, מכונית עם מרכז כובד בגובה האספלט פחות או יותר, עשתה את המבחן ב-80 קמ"ש. כך גם מיאטה ND RF יונדאי I30N - 74 קמ"ש. מרצדס AMG GT R עשתה ב-79 קמ"ש. 68 לג'ימני זה מספר הגיוני ביותר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר גבוה כנראה בגלל ההקצאה הנמוכה לשוק הישראלי.

 

ועדין כל ההקצאה לשנה הקרובה נחטפה:

 

https://m.icar.co.il/חדשות_רכב/תופעה:_זמני_האספקה_לרכב_חדש_מתארכים/

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן יציבות על הפנים:

 

אמנם לא בדיוק אותה הקטגוריה, אבל ההיילאקס עדיין (

) יותר קטסטרופלית ותיזכר ככזו לעוד הרבה זמן (או עד שטויוטה יחליטו שהגיע הזמן לחזור לשולחן השרטוטים).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1544 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...