Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בפיאסטה 2012 (גיר אוטומט, לא רובוטי מההחזרה הגדולה)

לדברי המוכר, כשהרכב היה בן 4 הגיר התקלקל והוחלף בגיר מקורי במוסך מורשה פורד.

 

מה דעתכם?

פורסם

היתה לי מרצדס שהוחלף בה גיר אוטומטי אחרי שנה וחצי... זה קורה וזה לא צריך להעיד על שום בעיה אחרת ברכב בהנחה שמדובר בגיר חדש ולא בגיר ממקור לא ברור שנמצא בפירוקיה.

פורסם

תשמע...

היתה לי טלוויזיה של סמסונג שאחרי שנתיים וחצי הלך לה הפנל.

המכשיר היה באחריות והוחלף פנל בחדש.

אחרי שנתיים וחצי שוב הלך הפנל...

אם הגיר הוחלף ב 2016... סטטיסטית הוא יוחלף שוב בעוד שנתיים וחצי... שלוש.

סתם נבואת שוטים.

אני אישית הייתי נמנע.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
תשמע...

היתה לי טלוויזיה של סמסונג שאחרי שנתיים וחצי הלך לה הפנל.

המכשיר היה באחריות והוחלף פנל בחדש.

אחרי שנתיים וחצי שוב הלך הפנל...

אם הגיר הוחלף ב 2016... סטטיסטית הוא יוחלף שוב בעוד שנתיים וחצי... שלוש.

סתם נבואת שוטים.

אני אישית הייתי נמנע.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

 

עצה נכונה משיקול לא מדויק לדעתי.

אני גם הייתי מתרחק, אך לא מהסיבה שהגיר המקורי הלך, אלא מהסיבה שהגיר הנוכחי הורכב בארץ.

פורסם
תשמע...

היתה לי טלוויזיה של סמסונג שאחרי שנתיים וחצי הלך לה הפנל.

המכשיר היה באחריות והוחלף פנל בחדש.

אחרי שנתיים וחצי שוב הלך הפנל...

אם הגיר הוחלף ב 2016... סטטיסטית הוא יוחלף שוב בעוד שנתיים וחצי... שלוש.

סתם נבואת שוטים.

אני אישית הייתי נמנע.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

 

זה כמו להסיק מה יצא ברולטה על סמך התוצאות האחרונות.

 

אתה צודק בכך שמדובר בנבואת שוטים

פורסם

חבר רכב בזמנו פוקוס 2005, מליסינג, כשהרכב הגיע ל 90 אלף היה צורך בהחלפת גיר, פעם השניה שהייתה בעיה בגיר זה כשהרכב הגיע לאזור ה300 אלף, כן לא טעות 300 אלף ק"מ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה הבעיה להרכיב גיר בארץ ריבונו של עולם?? מפרקים ומרכיבים בחזרה גירים על בסיס יומיומי בכל מוסך.

 

אני אומר שזו יכולה להיות קנייה מצויינת.

זה הימור, כמובן, כי זה נכון תמיד ברכישת רכב משומש מחוץ לאחריות.

×
×
  • תוכן חדש...