Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי מאזדה 3- 2009, כשקניתי אותה היא הגיעה עם חיישני רוורס אבל כשאני מסתכל בצג הקטן הוא מראה רק 000 (כשאני נמצא בהילוך R) ולא משמיע קול או מסמן את מרחק.

 

הבעיה השנייה היא כשאני נועל וסוגר את האוטו אין קול זה פשוט נפתח ונסגר.

 

מה עושים?

פורסם

הבעיה השנייה היא כשאני נועל וסוגר את האוטו אין קול זה פשוט נפתח ונסגר.

 

אם הבנתי נכון את השאלה שלך, אתה מתכוון לצפצוף שהרכב אמור להשמיע כאשר פותחים אותו באמצעות השלט. לפי החוק בישראל אסור להשמיע רעש במקום ציבורי וזה כולל ביטול צפצוף של אזעקות החל מ-2011. הנה דף שמסביר את החוק.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

1. כנראה התקלקה קופסת פיקוד של חיישני רוורס. מחליפים את המערכת בחדשה.

 

2. אם אתה נועל/פותח באמצעות שלט מקורי מובנה במפתח, זה צריך להיות ככה. מערכות מקוריות לא משמעיות צליל מעטמי מניעת זיהום רעש.

 

 

שוגיפלקס - בלי שום קשר לעזעקה, מערכות נעילה מרכזית מקרויות לא משמעיות צפצוף גם במכוניות הרבה יותר ישנות מ 2011.

 

 

פורסם
אם הבנתי נכון את השאלה שלך, אתה מתכוון לצפצוף שהרכב אמור להשמיע כאשר פותחים אותו באמצעות השלט. לפי החוק בישראל אסור להשמיע רעש במקום ציבורי וזה כולל ביטול צפצוף של אזעקות החל מ-2011. הנה דף שמסביר את החוק.

 

1. כנראה התקלקה קופסת פיקוד של חיישני רוורס. מחליפים את המערכת בחדשה.

 

2. אם אתה נועל/פותח באמצעות שלט מקורי מובנה במפתח, זה צריך להיות ככה. מערכות מקוריות לא משמעיות צליל מעטמי מניעת זיהום רעש.

 

 

שוגיפלקס - בלי שום קשר לעזעקה, מערכות נעילה מרכזית מקרויות לא משמעיות צפצוף גם במכוניות הרבה יותר ישנות מ 2011.

לגבי האזעקה אני בקיא בחוק.

ואני מניח שזה השלט המקורי של הרכב זה מה שקיבלתי כשרכשתי אותו.

אני רוצה את שיהיה לי בשלט את הצליל של הפתיחה והסגירה כי אחרת אני שוכח אם נעלתי את הרכב, מה צריך לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...