Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

היום במהלך נסיעה נדלקה לי נורית אדומה של מרובע עם פלוס ומינוסשמעיד על זה שהמצבר לא נטען וכנראה משהו באלטרנטור..המשכתי לנסוע עד שהגעתי הביתה וכמובן שאחרי שכיביתי את הרכב הוא לא התניע שוב כי המצבר התרוקן.

הבעיה הא שהמוסך הקבוע שלי לא עובד עד יום שני ודי דחוף לי לטפל בזה מחר.

מישהו מכיר באיזור חיפה מוסך אמין ומקצועי לטיפול ביונדאי גטס?

חשוב לי כי אני בחורה ולא רוצה שיעשו עליי קופה.

תודה

פורסם

היי , בהחלט הסימפטומים מצביעים על אלטרנטור. יש לך בחיפה את חשמל רכב מולי - ברחוב האשלג 21 . אני החלפתי אצלו בעבר , בעל מקצוע אמין ומחירים סבירים.

פורסם
היי , בהחלט הסימפטומים מצביעים על אלטרנטור. יש לך בחיפה את חשמל רכב מולי - ברחוב האשלג 21 . אני החלפתי אצלו בעבר , בעל מקצוע אמין ומחירים סבירים.

אתה יודע בערך מה המחיר שזה אמור לעלות לי?

פורסם

לפני שרצים להחליף אלטרנטור הייתי בודק את רצועת האביזרים שמניעה את האלטרנטור יכול שהיא לא מתוחה ולכן לא מניעה את האלטרנטור

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
לפני שרצים להחליף אלטרנטור הייתי בודק את רצועת האביזרים שמניעה את האלטרנטור יכול שהיא לא מתוחה ולכן לא מניעה את האלטרנטור

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

כשהצלחתי להניע אח"כ, היה רעש ממש גרוע מגלגל כזה שמסתובב ליד המנוע עם רצועה כחולה אדומה כזה.. כאילו משהו משוחרר

פורסם

יתכן שפולי אלטרנטור/מדחס נהרס והרצועה האדומה -כחולה שעליה מדובר היא רצועת אביזרים (הגה כח/אלטרנטור/מזגן)-.

צריך תחילה לחזק/להחליף את החלק המרעיש,להחליף רצועה ולנסות להניע.

אם עדיין דולקת המנורה- לבדוק מיד מתח טעינה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בקיצור אני אשים במוסך שהוא ישבור את כראש אני לא מבינה בדברים האלה

מאיפה את בחיפה? מוכן לעבור אחה"צ להציץ על האוטו במידה ולא הכנסת עוד למוסך

×
×
  • תוכן חדש...