Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף עצוב לגולף ומזל גדול למשפחה


banji man
שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רפואה שלימה!

 

פגיעות פיזיות ו- ptsd (פוסט טראומה) עקב תאונת דרכים מתגלות לעיתים מאוחר יותר, שווה להיות במעקב (ptsd כוללת בין היתר פלאשבקים חוזרים ונשנים של אירוע התאונה).

 

כמובן שמי שנפגע יכול לדרוש פיצוי מחברת הביטוח.

 

ולבי כריות האויר, אני מכיר מישהי שנשברה לה כף היד רק עקב הפעלת כרית האויר, אכן יש תופעות לוואי...

 

ולגבי רכב בטיחותי, הגולף הוכיחה את עצמה, אבל היא עדיין רכב קטן עם מאסה קטנה, אני חושב שרכב גדול ומאסיבי יותר, כדוגמת ג'יפון יהיה בטוח יותר (כמובן עם ציון בטיחותי טוב), נקודה למחשבה לרכב שיחליף את הגולף (וגם יהיה בעל תא מטען גדול יותר, כך שיהיה לכם פחות סרבול בנסיעות לנופשים, כמובן תוך התפשרות בנושאים שהגולף טובה בהם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפואה שלימה!

 

פגיעות פיזיות ו- ptsd (פוסט טראומה) עקב תאונת דרכים מתגלות לעיתים מאוחר יותר, שווה להיות במעקב (ptsd כוללת בין היתר פלאשבקים חוזרים ונשנים של אירוע התאונה).

 

כמובן שמי שנפגע יכול לדרוש פיצוי מחברת הביטוח.

 

ולבי כריות האויר, אני מכיר מישהי שנשברה לה כף היד רק עקב הפעלת כרית האויר, אכן יש תופעות לוואי...

 

ולגבי רכב בטיחותי, הגולף הוכיחה את עצמה, אבל היא עדיין רכב קטן עם מאסה קטנה, אני חושב שרכב גדול ומאסיבי יותר, כדוגמת ג'יפון יהיה בטוח יותר (כמובן עם ציון בטיחותי טוב), נקודה למחשבה לרכב שיחליף את הגולף (וגם יהיה בעל תא מטען גדול יותר, כך שיהיה לכם פחות סרבול בנסיעות לנופשים, כמובן תוך התפשרות בנושאים שהגולף טובה בהם).

 

אני לא פיזקאי אבל הטענה שלך כפי ששיחררת אותה לאוויר בוודאות לא נכונה, ורק לצורך ההבהרה טענה נכונה אם היא נכונה תמיד.

חפש מבחן של fifth gear של וולוו גדולה ישנה ושמנה מול רנו גמדית ומודרנית ותבין את החשיבות של תכנון נכון.

 

לדעתי יתרון המסה יבוא לידי ביטוי רק בהתנגשות בין שני כלי רכב עם תכנון מודרני ועם הבדלים גדולים מאוד במסה ביניהם.

הגולף אומנם רכב לא גדול אבל עדיין שוקל כמעט 1300 קילו, ממש לא משקל נוצה, ולא נראה לי כמו הבדל גדול ממשקלי הג׳יפונים שתכנון נכון ואזורי ספיגת אנרגיה לא יכולים להתמודד איתם. רק אציין שהנתונים נלקחו מהאינטרנט אם מצאתם בהם טעות.

אולי מישהו עם רקע חזק יותר בפיזיקה יוכל להרחיב/לתקן. צריך גם לזכור את החסרון של רכב עם מרכז כובד גבוה...

 

לפותח השרשור רק בריאות לכולכם. כיף לדעת שכולם בסדר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו, באמת מפחיד מאד!

אני שמח שכולם יצאו שלמים ו (כמעט...) בריאים, ושלאשתך ולילדים תהיה בקרוב רפואה שלמה פיזית ונפשית!

מקווה גם שהסאגה המשפטית תסתיים במהרה, ללא עינויי דין כאלה ואחרים.

 

שאלה שאותי באופן אישי מסקרנת:

האם להערכתך יש סיכוי ממשי שמערכות בטיחות אקטיבית היו מונעות את התאונה?

אני מתכוון לטכנולוגיות החדשות, כגון בקרת סטייה מנתיב / שמירת מרחק, בלימה אוטונומית וכו'.

ברכב שלך, ובמידה שהיו מעורב עוד רכב, אז גם בו.

האם הגולף שלך היתה 7 או 7.5? (שכבר הרבה יותר מצויידת במערכות אלה)

 

וזה בסדר גמור להשאיר את השאלה פתוחה עד שיסתיים ההליך המשפטי...

לאחר מכן, נשמח להפיק לקחים ותובנות לטובת כולנו.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הגולף שלך היתה 7 או 7.5? (שכבר הרבה יותר מצויידת במערכות אלה)

 

אני לא פותח השרשור, אבל לפי התמונה זו הייתה ה-7 טרום מתיחת פנים (גרסת טרנדליין 125 סוס).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו, באמת מפחיד מאד!

אני שמח שכולם יצאו שלמים ו (כמעט...) בריאים, ושלאשתך ולילדים תהיה בקרוב רפואה שלמה פיזית ונפשית!

מקווה גם שהסאגה המשפטית תסתיים במהרה, ללא עינויי דין כאלה ואחרים.

 

שאלה שאותי באופן אישי מסקרנת:

האם להערכתך יש סיכוי ממשי שמערכות בטיחות אקטיבית היו מונעות את התאונה?

אני מתכוון לטכנולוגיות החדשות, כגון בקרת סטייה מנתיב / שמירת מרחק, בלימה אוטונומית וכו'.

ברכב שלך, ובמידה שהיו מעורב עוד רכב, אז גם בו.

האם הגולף שלך היתה 7 או 7.5? (שכבר הרבה יותר מצויידת במערכות אלה)

 

וזה בסדר גמור להשאיר את השאלה פתוחה עד שיסתיים ההליך המשפטי...

לאחר מכן, נשמח להפיק לקחים ותובנות לטובת כולנו.

מדובר בגולף 7. מערכות בטיחות אקטיביות לא היו עוזרות במקרה הזה.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא פיזקאי אבל הטענה שלך כפי ששיחררת אותה לאוויר בוודאות לא נכונה, ורק לצורך ההבהרה טענה נכונה אם היא נכונה תמיד.

חפש מבחן של fifth gear של וולוו גדולה ישנה ושמנה מול רנו גמדית ומודרנית ותבין את החשיבות של תכנון נכון.

 

לדעתי יתרון המסה יבוא לידי ביטוי רק בהתנגשות בין שני כלי רכב עם תכנון מודרני ועם הבדלים גדולים מאוד במסה ביניהם.

הגולף אומנם רכב לא גדול אבל עדיין שוקל כמעט 1300 קילו, ממש לא משקל נוצה, ולא נראה לי כמו הבדל גדול ממשקלי הג׳יפונים שתכנון נכון ואזורי ספיגת אנרגיה לא יכולים להתמודד איתם. רק אציין שהנתונים נלקחו מהאינטרנט אם מצאתם בהם טעות.

אולי מישהו עם רקע חזק יותר בפיזיקה יוכל להרחיב/לתקן. צריך גם לזכור את החסרון של רכב עם מרכז כובד גבוה...

 

לפותח השרשור רק בריאות לכולכם. כיף לדעת שכולם בסדר.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock: וואו!

כל האוטו כריות אוויר!

שיהיו לכם בשורות טובות!

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלמה מהירה לאישה ומזל רב שהילדים יצאו ללא פגע. הגולף אכן מילאה את יעודה בצורה מושלמת. מדהים איך הרכב נראה מרוסק.....נסיעה זהירה.

בהחלט, זאת המטרה של מתכנני הרכב , בעת תאונה הרכב סופג כמות גדולה של אנרגיה. ובעזרת הפירוק , האיזורים סופגים חלק מהאנרגיה לא מגיע לתא הנוסעים ובכך מקטין את עוצמת התאונה מבחינתם.

ניתן לראות את ההבדל ברכבים ישנים "טנקים" אמריקאים משנות השישים , בתאונה הרכב נשאר כמעט שלם אולם כל האנרגיה עוברת לנוסעים שיוצרים עם חבלות קשות. כאן לשמחתנו המקרה הוא הפוך.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתי משחזרת את רגעי האימה, היא זוכרת שהפנתה את מבטה לאחור בזמן שהרכב הסתובב כדי לבדוק את מצב הילדים.

הלחץ של ההגה, כרית האוויר והחגורה הקשה על הנשימה שלה. היא הייתה בטוחה שאלו הרגעים האחרונים שלה.

פה גמרת אותי. אני מנסה להריץ בראש את הסרט של המקרה זה, ונחנק.

 

שמחתי לקרוא שכולם בסדר.

 

מסכים עם קודמיי לגבי הטיפול הנפשי. שים לב גם שמרוב שאתה מנסה להיות חזק בשביל כולם, אתה לא שוכח את עצמך.

  • רעיון טוב! 1

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לפגיעה (חזקה) מאחור שנחשבת קלה יחסית לתאונה הנ''ל

יש סימטומים דומים.

 

אני הרגשתי חנק ותחושת הקאה חזקה,איבדתי הכרה לסירוגין,

ואף נפלתי על הצופר שצפצף ולא שמעתי. אחרי כמה דק' נכנסתי

להתקף של רעד וחרדה,

הייתי לבד אגב.

 

לפות''ש ולכל מי שלא יזדקק לזה.

תעד ביקורי רופא,קופ''ח מיון,אשפוז, רופא משפחה,

כל מסמך רפואי שקשור לאירוע,הכנס לקלסר מסודר.

חשוב שבכל מסמך רפואי תצויין זיקה לאירוע.

 

גם עם על פניו המשפחה בסדר צילומים ובדיקות אצל בעל מקצוע,

ותיעוד.

לפעמים זה מתפרץ בשלב יותר מאוחר.

הרבה בריאות.

 

השיתוף שלך מעשה אצילי בעיני.

  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בחוסר מזל צריך מזל. תאונה כזו יכולה להיגמר לגמרי אחרת בגלל שבריר שנייה או מיקום שונה בכמה סנטימטרים.

 

הטראומה אצל הילדים עלולה לצוף מאוחר יותר ואני מציע כן להתייעץ עם בעל מקצוע. לא תמיד תראה על הילדים מה מתחולל אצלם בבפנים.

 

למי שאמר שג'יפון היה עדיף בגלל המאסה אז קודם כל לא תמיד לג'יפון יש מאסה יותר גדולה אבל תמיד יש לו מרכז כובד יותר גבוה. כפי שהרכב נראה המכה לא היתה חזקה מאוד (תא הנוסעים שלם ודלתות נפתחות) אבל גרמה לסבסוב של הרכב. עם גיפון יש סיכוי שהסבסוב לא היה על הגלגלים אלא על הגג על כל המשתמע מכך.

 

תרגישו טוב ותחזרו לשגרה כמה שיותר מהר. לי יש מזל שמהתאונה שלי אני לא זוכר כלום (חור של כ 12 שעות בזיכרון ואחריו עוד יום של זיכרון מעומעם) אבל מאנשים שכן זוכרים זה משאיר חרדות ופחדים וחייבים להילחם בהם מה שיותר מהר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

עברו כבר יותר משבועיים, מספר עדכונים והתפתחויות.

קודם כל תודה ענקית לפורום הזה, קיבלתי תמיכה חשובה ותגובות מצוינות להתמודדות עם הסיטואציה הלא פשוטה.

 

אשתי מרגישה יותר טוב, החלה בפיזוטרפיה כחלק מתהליך ההחלמה מהשברים. עניין של שבועיים-שלושה כדי להגיע לשיפור משמעותי. למרות שהיא רשאית לנהוג מבחינה פיזית\רפואית \חוקית היא עדיין לא חזרה להגה. הפחד עדיין חזק ממנה.

אני לא לוחץ בינתיים אבל אני מבין שהחזרה המהירה חשובה מאוד. אנחנו לא שוללים עזרה של גורם חיצוני.

 

החקירה המשטרתית הסתיימה ולאחר שבועיים קיבלתי אישור עבור חברת הליסינג לשחרר את הרכב מהמגרש המשטרתי.

אין אשמים בינתיים וכנראה שזה יגיע להכרעת שופט.

 

כפי שכתבתי בעבר, השרות של חברת הליסינג "שלמה סיקסט" מצוין. אני מתנייד ברכב חליפי מדגם אופל אסטרה שאותו אני בחרתי. כנראה אפתח פוסט חדש לגבי ההתרשמות שלי מהרכב.

 

לגבי הרכב הבא, רציתי כמובן לחזור לגולף אבל אשתי תמיד רצתה אוקטביה, הפעם לא אתנגד.

סיכוי טוב ששבוע הבא כבר אקבל אוקטביה חדשה יחסית של עובד אחר שעזב את החברה או יצא לרילו.

 

האיביזה עומדת כבר זמן רב בחניה ללא שימוש. היא מחוברת באופן קבוע למטען מצברים חיצוני. מחר אני מתכנן ניקיון ונסיעת רענון של כרבע שעה.

 

השלב הבא הוא להתחיל לטפל בכל הנושא הביטוחי. אין לי נסיון גדול בתחום, אני מתכנן להעזר בעורך דין.

 

לסיום תמונה מהמגרש שבו אוחסן הרכב. היה לי קשה לראות אותו כך ולהבין מה עבר על אשתי והילדים.

 

גולף_תאונה.jpg

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...