Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר בשכירות.

ומתוכנן לעבור דירה בקרוב.

השאלה היא:

 

בעל הנכס (נכס חדש. לא גרו בו עדיין.)

מבקש שאנחנו נבטח את הנכס בביטוח דירה כללי.

שכולל צנרת / רטיבות / מבנה / חשמל ועוד. רעידת אדמה / שיטפון / וכו

בנוסף לביטוח על הנכס עצמו שהוא יהיה המוטב. (במקרה של שרפה / דברים באשמתנו)

 

 

השאלה היא. זו דרישה הגיונית?

אני הולך לעשות ביטוח למבנה. של נזק לציוד שלי / גנבה / רטיבות / וכו.

ולמקרה של שרפה.

 

אבל למה אני צריך לעשות ביטוח לצנרת שלו.?

ביטוח קצר חשמלי. / נזילות גג / רעידת אדמה.

 

איזה אחריות יש לבעל הנכס ? על רטיבות למבנה / לציוד שלי במקרה של פיצוץ צנרת (בתוך הקיר / לא צינור גמיש אחרי הברז - באחריות הדייר)

 

או במקרה נגיד מחר רעידת אדמה. אני לא אשם. למה אני צריך לבטח את הדירה בנושא?

 

 

 

תשובות יתקבלו בברכה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אל תהייה פרייאר ! בעל הדירה צריך לבטח את הדירה ולא אתה או במילים אחרות שיילך לחפש.

 

יש מלאי גדול מאוד של דירות להשכרה במחירים נוחים וללא חוזים דרקוניים כמעט בכול איזור. המגמה מתהפכת לטובת השוכרים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

שכרתי חמש דירות שונות בחיי. באחרונה מבינהם נתקלתי לראשונה בדרישה כזו. כמובן הסברתי לבעל הדירה את חוסר ההגיון שבדרישה והוא הסכים להוריד את הסעיף.

דרך אגב אם יש לבעל הדירה משכנתא, סביר להניח שהוא נאלץ לעשות ביטוח מבנה ממילא (הבנק מחייב אותו). מכיוון שאמרת שהבניין חדש אז אני מניח שאכן יש לו משכנתא.

 

עריכה:

אם בעל הדירה מתעקש, אז זו לא חייבת להיות בעיה. תקח הצעה לביטוח מבנה ותדרוש שיוריד את עלות השכירות בהתאם. תמורת כאב הראש הקטן הזה תרוויח ביטוח תכולה זול יותר.

זה כמובן עלול להפוך לכאב ראש גדול אם תאלץ להשתמש בביטוח הזה, אבל אולי ממילא עדיף שאתה תתנהל מול הביטוח אם למשל יש הצפה בזמן שאתה עוד גר שם.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם

בדירה שגרתי בה ברחובות היה ביטוח דירה.

גיליתי את זה לחלוטין במקרה כשהיה פיצוץ בצינור ובעלת הבית ניהלה דין ודברים עם חברת הביטוח על תחומי כיסוי.

 

בקיצור, אם בעל הבית מעוניין, שידאג לביטוח. סך הכל הביטוח בה לכסות נזקים שמלחתחילה תחת אחריות בעל הבית, דוגמת תשתיות.

יום טוב גם לך

פורסם

ביטוח משכנתא הוא ביטוח חלקי מאד - מכסה רק את המבנה, ורק עד גובה המשכנתא. כנראה שזו הסיבה שבגללה המשכיר מבקש ביטוח נוסף.

 

אישית מעולם לא ביטחתי דירה בביטוח משכנתא אלא בביטוח דירה כללי (מבנה, תכולה, כל הנספחים כגון צד ג' וחבות מעבידים, ובתקופות מסויימות גם ערך קרקע), ושעבדתי לבנק את חלק הביטוח שעד גבה המשכנתא.

 

ביטוח תכולה הוא עניין אחר, גם אם בדרך כלל הוא חוסה בצלו של ביטוח הדירה. זה רכושו של השוכר, ועל כן הוא האחראי לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

להלן הסעיפים מהחוזה

 

ביטוח :

 

7.1 ידוע לשוכר כי עליו לבטח על חשבונו את המושכר למשך כל התקופה בה יחזיק בו על פי חוזה זה בביטוח נזקי צד ג' באופן הרחב ביותר כאשר הביטוח יעשה על שם השוכר ולזכות המשכיר.

 

 

7.2 בכל מקרה, השוכר מצהיר כי ידוע לו כי הוא האחראי הבלעדי לנזקי צד ג' במושכר בתקופת השכירות , אם וככל שיתרחשו במושכר ולצורך כך הוא עושה ביטוח צד ג ', והוא מתחייב לשפות את המשכיר בכל סכום, אם וככל שזה יאלץ לשלם כספים כלשהם לצד ג' במקום השוכר, באופן מיידי וללא תנאי.

 

 

 

**מרק 10** זה שיש מלאי דירות. זה בטוח.

אבל כאשר יש מספר דרישות בסיסיות. זה מצמצם את האופציות

לדוגמא.

*גישה מלאה לכסא גלגלים.

* 4-5 חדרים

* חניה לרכב נכה עם מעלון.

* מקום להניח מחסן / מחסן גדול לפחות 4X4

זה מצמצם מעוד את האופציות

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שיוריד את שכר הדירה במחיר הביטוח

קרוב לודאי מדובר בסדר גודל של 200 ש"ח לחודש, כולל תכולה. כמובן בהתאם להערכת "מעריך" ביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רוצה בעל הבית שתבטח את המבנה כנגד נזק שיכול להיגרם לצד ג'. כך על פי החוזה. נזק שייגרם לדירה עצמה כתוצאה מפיצוץ צינור למשל בעל הבית מכסה.

 

לך תברר כמה עולה ביטוח כזה. אתה תופתע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במקרה כזה - מי מכסה את הנזק לריהוט של השוכר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדרישה שאתה מציג בהודעה הראשונה קצת מוזר

אבל לא בטוח שזה מה שבאמת אתה מציג בהודעה בהמשך

נזק שנגרם ע"י מי ממשתמשי הדירה הגיוני שהשוכר ישלם, נזק שנגרם מבלאי (צנרת למשל) בעל הבית צריך לשלם

כל אחד מהשניים יכול לבחירתו לעשות ביטוח שיכסה את החלק שלו לפי בחירה

יכול להיות גם שהמשכיר הוריד חוזה סטנדרטי מהאינטרנט ומשתמש בו בלי לקרוא אותו אפילו?

וגם הטענה בשרשור שבסוף הכל עניין של כסף גם נכונה, הייתי מברר כמה עולה לי ביטוח על כל הדירה כולל הכל ומשקלל האם זה יוצא יותר יקר מאופציות אחרות או לא, זה אפילו יכול להיות מרגיע יותר כשאתה יודע שעשית ביטוח לכל דבר שלא יקרה בדירה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
במקרה כזה - מי מכסה את הנזק לריהוט של השוכר?

 

השוכר או הביטוח שלו.

 

לא כתבתי שיעשה רק ביטוח צד ג':shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה בדיוק העניין: רכושו של המשכיר (צינור בדירה) גרם נזק לרכושו של השוכר. לכאורה - אחריותו של המשכיר. השאלה היא מה קורה בפועל, כאשר היחסים בין השניים הרבה יותר מורכבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
להלן הסעיפים מהחוזה

 

7.2 בכל מקרה, השוכר מצהיר כי ידוע לו כי הוא האחראי הבלעדי לנזקי צד ג' במושכר בתקופת השכירות , אם וככל שיתרחשו במושכר ולצורך כך הוא עושה ביטוח צד ג ', והוא מתחייב לשפות את המשכיר בכל סכום, אם וככל שזה יאלץ לשלם כספים כלשהם לצד ג' במקום השוכר, באופן מיידי וללא תנאי.

 

 

המטען צד האמיתי בסעיף 7.2.

 

אני לא הייתי חותם בשום מצב על חוזה כזה.


×
×
  • תוכן חדש...