Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CIVIC Type R מחשבות ותהיות


Jeka.E
שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, הוא לא. הזנב שלה מת וחא רק במובן של החחקה/זריקת תחת.

 

אגב, אומרים שהדור החדש טוב בהרבה.

 

שוב אני אשאל...

איזה עוד בעיות יש לרכב אם נוציא את נושא "התחת"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הוא לא. הזנב שלה מת ולא רק במובן של החלקה/זריקת תחת.

 

אגב, אומרים שהדור החדש טוב בהרבה.

 

נ.ב. בהמשך להערה המטופשת בעניין הסמל של אלפא, יש רכבים מהנים מהסיוויק המדוברת והם מצליחים להיות כאלו גם בלי סמל של אלפא. לדוגמא, פיג'ו 308.

 

הסיוויק ממש לא נופלת מה-308 בסעיף ההנאה מנהיגה. המגאן לדוגמא, יותר מהנה מהסיוויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזנב שלה מת ולא רק במובן של החלקה/זריקת תחת.

 

אין שום קשר להחלקה בכל מקרה.

 

הרכב פשוט מתוכנן לא לסבסב הרבה, ככה שאם תסובב את ההגה מהר מדי, לא תצא מהנתיב שלך בטעות. זה, כשלעצמו, לא מעיד על נטיה להיגוי יתר או היעדרה.

 

היגוי יתר ותת-היגוי אינם מוגדרים על פי כמה הזנב "יוצא". יכול לצאת מלא זנב, אבל הרכב עדיין יהיה בתת-היגוי כי הוא שואף להתיישר. בהיגוי יתר, הוא שואף להסתחרר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הוא לא. הזנב שלה מת ולא רק במובן של החלקה/זריקת תחת.

 

אגב, אומרים שהדור החדש טוב בהרבה.

 

נ.ב. בהמשך להערה המטופשת בעניין הסמל של אלפא, יש רכבים מהנים מהסיוויק המדוברת והם מצליחים להיות כאלו גם בלי סמל של אלפא. לדוגמא, פיג'ו 308.

 

זה שיש לך דעה שונה משלי ומשל רבים אחרים זה בסדר גמור, מה שלא בסדר זה שאתה יוצא בהצהרות שנשמעות כאילו הם האמת האבסולוטית כאשר היא ממש לא.

אני לא מכיר אותך ברמה האישית ואין לי שמץ של מושג לגבי יכולות הנהיגה שלך ואני לא ככ רוצה להיכנס לזה, אבל נשמע לי שאתה פשוט לא נהג טוב מספיק, כי עובדתית נהגים מאוד מוכרים,מנוסים וטובים (כולל מדריכים מהטופ בארץ) חושבים אחרת.

וזה לא רק מחשבה זאת עובדה מוגמרת, שמבוססת על אין ספור טיולים בכבישי הנהיגה הטובים בארץ וכמובן על המסלול (פצאל).

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד הוא שאם אתה לא הצלחת לגרום לטוסיק לזוז ולקשקש לא אומר שהרכב לא עושה את זה, זה אומר שאתה לא הצלחת לעשות את זה.

וזה מובן מאוד אגב, הסיויק היא מוכנה מאוד לא פשוטה לנהיגה ולקח לי חודשים עד שהצלחתי להוציא ממנה דברים מסויימים.

 

לגבי ה 308, רכב מאוד חביב סהכ, לא יכל להגיד שהוא יותר מהנה מהטייפ כי הוא מאוד דומה לה בהכל, מהנה כמעט באותה מידה זה בטוח, לגבי למי טיפה פחות למי טיפה יותר אני מניח שזה עניין של העדפה, הטייפ מהירה יותר ויותר ברוטאלית.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגרעות העיקריות של הסיוויק הן רעש, נוחות וזה שהיא צריכה קצב ממש גבוה כדי להתחיל להנות. אין פאן במהירות אפס כמו במיאטה/ברז או באבארט 500. מצד שני, אני לא חושב שהנאה מנהיגה = היגוי יתר, ואני גם לא חושב שמעורבות = אחיזה לקויה ואין לי טענות לסיוויק בעניין תחושות ומעורבות. אדרבא, אני מאד אוהבת את תחושת מכונית המירוץ והאינטנסיביות שלה, גם אם בסופו של דבר לא קניתי אותה אלא הלכתי על ראש אחר לגמרי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע רגע, אתה רוצה להגיד לי, שהדעה שלך מבוססת על המבחן (ההזוי) הזה??? איך אפשר להגיד שהזנב לא יוצא ב fk2,לא יאמן. יוצא כמו צרפתיות של פעם. מי ההזוי שכתב את המבחן הזה???

 

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית החדשה fk8 מוציאה הרבה פחות תחת ולו רק בגלל מבנה המתלה האחורי שלה שבנוי שונה ונועד יותר לקצב

ממה שאתה כותב כאן, אני משוכנע שמעולם לא נהגת fk2 ואתה מתבסס על מבחן הזוי שקראת. בתור בעלים של מכוניות הוט האץ' רבות, ביניהן: 306gti, clio 172, megane rs cup, אני יכול להגיד לך, שהסיויק מוציאה זנב יותר מכולן וקשה מהן יותר לנהיגה. מאוד מאתגרת, אתה פשוט סתם כותב כאן דברים. כל מי שאני מכיר שנהג בה התלהב מהזנב שלה.

לא, הוא לא. הזנב שלה מת ולא רק במובן של החלקה/זריקת תחת.

 

אגב, אומרים שהדור החדש טוב בהרבה.

 

נ.ב. בהמשך להערה המטופשת בעניין הסמל של אלפא, יש רכבים מהנים מהסיוויק המדוברת והם מצליחים להיות כאלו גם בלי סמל של אלפא. לדוגמא, פיג'ו 308.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר להחלקה בכל מקרה.

 

הרכב פשוט מתוכנן לא לסבסב הרבה, ככה שאם תסובב את ההגה מהר מדי, לא תצא מהנתיב שלך בטעות. זה, כשלעצמו, לא מעיד על נטיה להיגוי יתר או היעדרה.

 

היגוי יתר ותת-היגוי אינם מוגדרים על פי כמה הזנב "יוצא". יכול לצאת מלא זנב, אבל הרכב עדיין יהיה בתת-היגוי כי הוא שואף להתיישר. בהיגוי יתר, הוא שואף להסתחרר.

 

בדיוק את העניין הזה רציתי להבהיר מקודם - ההחלקה היא פועל יוצא של כיול וכו'.

 

שוב אני אשאל...

איזה עוד בעיות יש לרכב אם נוציא את נושא "התחת"

כל מיני, לדוגמא היא קשיחה מדי לכביש הציבורי ואני לא מדבר רק על נוחות בהתנהלות יומיומית אלא גם על נהיגה נמרצת. בפנים יש כל מיני מוזרויות כמו מערכת המולטימדיה המביכה ועוד.

 

הסיוויק ממש לא נופלת מה-308 בסעיף ההנאה מנהיגה. המגאן לדוגמא, יותר מהנה מהסיוויק.

הנאה מנהיגה היא אמנם דבר סובייקטיבי, אבל מעבר לכך שלדעתי הסיוויק נופלת כאן מהפיג'ו, יש דברים שהצרפתייה יודעת והסיוויק פשוט לא. אגב, גם לסיוויק יש כמה יתרונות משלה, אבל בסיכום הכללי, לדעתי לפחות, הצרפתיה מנצחת.

 

 

זה שיש לך דעה שונה משלי ומשל רבים אחרים זה בסדר גמור, מה שלא בסדר זה שאתה יוצא בהצהרות שנשמעות כאילו הם האמת האבסולוטית כאשר היא ממש לא.

אני לא מכיר אותך ברמה האישית ואין לי שמץ של מושג לגבי יכולות הנהיגה שלך ואני לא ככ רוצה להיכנס לזה, אבל נשמע לי שאתה פשוט לא נהג טוב מספיק, כי עובדתית נהגים מאוד מוכרים,מנוסים וטובים (כולל מדריכים מהטופ בארץ) חושבים אחרת.

וזה לא רק מחשבה זאת עובדה מוגמרת, שמבוססת על אין ספור טיולים בכבישי הנהיגה הטובים בארץ וכמובן על המסלול (פצאל).

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד הוא שאם אתה לא הצלחת לגרום לטוסיק לזוז ולקשקש לא אומר שהרכב לא עושה את זה, זה אומר שאתה לא הצלחת לעשות את זה.

וזה מובן מאוד אגב, הסיויק היא מוכנה מאוד לא פשוטה לנהיגה ולקח לי חודשים עד שהצלחתי להוציא ממנה דברים מסויימים.

 

לגבי ה 308, רכב מאוד חביב סהכ, לא יכל להגיד שהוא יותר מהנה מהטייפ כי הוא מאוד דומה לה בהכל, מהנה כמעט באותה מידה זה בטוח, לגבי למי טיפה פחות למי טיפה יותר אני מניח שזה עניין של העדפה, הטייפ מהירה יותר ויותר ברוטאלית.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שמע, ייתכן שהמצב הפוך והדברים שלך מעידים על חוסר יכולת מצידך. אולי לעולם לא נדע.

 

בכל אופן, אני בהחלט מבין את הצורך שלך להגן על הבחירה שלך, אבל אני בסה"כ כתבתי את התרשמותי. ולא, אין לי שום דבר נגד הסיוויק, טוב שום דבר חוץ מהמראה המחריד שלה (אבל זה פחות רלוונטי כרגע).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע רגע, אתה רוצה להגיד לי, שהדעה שלך מבוססת על המבחן (ההזוי) הזה??? ... מי ההזוי שכתב את המבחן הזה???

Screenshot_2018-04-12 17.16.09_Vz90gO.png

i-found-it-im-the-worlds-greatest-detective.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמר לי תשמע התחת פה מאוד סטרילי ומשעמם אבל שינוי קטן בלחץ הצמיגים פלוס קצת פרובוקציה וזה עולם אחר לגמרי,

 

תמיד צריך לזכור שלא כל חוות הדעת שוות. יש כאלו שיודעים לנהוג ויש כאלו שלא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "אפילו?" תת-היגוי הוא לא רק יותר בטוח. הוא יותר מהיר! למכוניות מירוץ, למשל, יש מקדם תת-היגוי מאוד גדול.

 

אבל האמת היא מורכבת יותר: זה לא שלמכוניות היום יש בהכרח מתקדם תת-היגוי גדול יותר. זה שיש להן פחות Yaw gain בכניסה לפניה. זו תכונה שנועדה בעיקר לשמור על נהגים שמשתמשים בגלגל ההגה בגסות.

 

כשיש הרבה Yaw gain אנחנו מפרשים את זה כ"זנב שמח", כי הרכב מסבסב יותר והזנב "פוסע" החוצה, אבל למעשה זה לא קשור לא לתת-היגוי ולא להיגוי-יתר.

אפשר לקבל הסבר קצת יותר מפורט לגבי הyaw gain? אף פעם לא שמעתי על זה...

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...