Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CIVIC Type R מחשבות ותהיות


Jeka.E
שימו לב! השרשור הזה בן 2205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להרים בלם יד זה לא נקרא זנב חי. בקיצור, מספיק לכתוב שטויות ולהמציא דברים שלא היו ולא נבראו.

 

אחד הרכבים בעסק אצלי זו קליאו 1.2 ט' בסיסית של אלדן. מבחינת אספקטים מסויימים של נהיגה, אפילו היא יותר מערבת מאשר סיוויק טייפ R. סורי.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בשתיהן, מהבימר לא התלהבתי אבל את הפיג'ו דווקא כן מצאתי כאופציה מעניינת.

 

לטעמי הפיג'ו פחות חדה ומתקשרת אבל עדיין אופציה ששווה בדיקה.

על הפיג'ו טרם נהגתי, אבל משהו הוא אומר שהיא תהיה יותר טובה מקופרה או סיוויק.

 

לגבי הב.מ.וו מול הסיוויק,

יכול להיות שלא התחברת לבימר מסיבה כלשהי, זה לגיטימי לחלוטין. בסופו של דבר כל אחד קונה לפי הטעם האישי שלו. יחד עם זאת, בהשוואה יותר עניינית, 125 זה רכב הרבה יותר מעניין לנהיגה לעומת הסיוויק החד מימדית.

 

בקצרה:

 

לדעתי הקופרה רכב מעולה, מתנהג טוב ועם זאת רכב איכותי ונוח לשימוש יומיומי.

 

ההונדה רכב יותר מתקשר הן מההגה והן מהשלדה, עם זנב שמח על אספלט בינוני ועם בקרות מתנקות לחלוטין.

אין להונדה שום זנב שמח. אולי אתה צריך לרענן את ההגדרות שלך.

 

כבר קראתי מספיק מבחנים על הסיוייק, רובם הגדול מפרגן מאד.

 

לא יודע כמה נהגת על הרכב ובאיזה כביש אבל אפשר לשחק דיי בקלות עם הזנב והרכב מאד לא סלחני לפרובוקציות של העברות משקל.

 

לגבי המגאן- כבודה במקומה מונח כמכונית מעולה. מכיר שני חבר'ה שהחליפו את המגאן בטייפ אר ומרוצים, אז אולי בכל זאת יש ברכב הזה משהו שלא עלית עליו.

זה ששני אנשים קנו סיוויק טייפ R ומרוצים עדיין לא מעיד כלום על טיב הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות בשורה וחצי.

ממש לא חסרות דוגמאות לרכבי הנעה קדמית מוצלחים ומהנים עם שלדה טובה.

לדוגמא? בא לך לפרט או סתם לזרוק משפטים בלי ביסוס?

 

 

נהגתי בשתיהן, מהבימר לא התלהבתי אבל את הפיג'ו דווקא כן מצאתי כאופציה מעניינת.

 

לטעמי הפיג'ו פחות חדה ומתקשרת אבל עדיין אופציה ששווה בדיקה.

 

 

 

 

בקצרה:

 

לדעתי הקופרה רכב מעולה, מתנהג טוב ועם זאת רכב איכותי ונוח לשימוש יומיומי.

 

ההונדה רכב יותר מתקשר הן מההגה והן מהשלדה, עם זנב שמח על אספלט בינוני ועם בקרות מתנקות לחלוטין.

 

 

 

כבר קראתי מספיק מבחנים על הסיוייק, רובם הגדול מפרגן מאד.

 

לא יודע כמה נהגת על הרכב ובאיזה כביש אבל אפשר לשחק דיי בקלות עם הזנב והרכב מאד לא סלחני לפרובוקציות של העברות משקל.

 

לגבי המגאן- כבודה במקומה מונח כמכונית מעולה. מכיר שני חבר'ה שהחליפו את המגאן בטייפ אר ומרוצים, אז אולי בכל זאת יש ברכב הזה משהו שלא עלית עליו.

שני חבר'ה? שני חבר'ה?! שני חבר'ה שלמים?!?!?! וואוו, זה בטח סופר אוטו!

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרים בלם יד זה לא נקרא זנב חי. בקיצור, מספיק לכתוב שטויות ולהמציא דברים שלא היו ולא נבראו.

 

אחד הרכבים בעסק אצלי זו קליאו 1.2 ט' בסיסית של אלדן. מבחינת אספקטים מסויימים של נהיגה, אפילו היא יותר מערבת מאשר סיוויק טייפ R. סורי.

 

נסכים שלא להסכים.

 

כמעט צחקתי בקול ממה שכתבת.

 

על הפיג'ו טרם נהגתי, אבל משהו הוא אומר שהיא תהיה יותר טובה מקופרה או סיוויק.

 

לגבי הב.מ.וו מול הסיוויק,

יכול להיות שלא התחברת לבימר מסיבה כלשהי, זה לגיטימי לחלוטין. בסופו של דבר כל אחד קונה לפי הטעם האישי שלו. יחד עם זאת, בהשוואה יותר עניינית, 125 זה רכב הרבה יותר מעניין לנהיגה לעומת הסיוויק החד מימדית.

 

 

אין להונדה שום זנב שמח. אולי אתה צריך לרענן את ההגדרות שלך.

 

 

זה ששני אנשים קנו סיוויק טייפ R ומרוצים עדיין לא מעיד כלום על טיב הרכב.

 

לדעתי הפיג'ו והסיוויק מעניינות יותר מהבימר.

 

זה ששני אנשים שיודעים לנהוג והיו בעלים של רכב מעולה כמו המגאן והחליפו לסיוויק אולי נותן אינדקציה שמדובר על רכב טוב ולא מחורבן כמו שאתה מנסה לצייר.

 

רוב כתבי הרכב חושבים שונה לגמרי ממך אולי גם זה אומר משהו? אגב, במבחן של אוטוספורט השתתף פיליפ רוזין, אולי גם הוא צריך לרענן הגדרות?

 

מה שבטוח, כתיבת מבחן ללא תמונות ע"י מישהו עלום בפורום - זה לא מדד לטיב הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני חבר'ה? שני חבר'ה?! שני חבר'ה שלמים?!?!?! וואוו, זה בטח סופר אוטו!

 

1. זה לא מעט בהתחשב שמדובר על רכבים נדירים בארצנו.

 

2. אחרי השטויות שכתבת לא רואה טעם לנסות להסביר את עצמי, כנראה זה אבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפיג'ו והסיוויק מעניינות יותר מהבימר.

כאמור, זכותך לחשוב מה שבה לך. לגיטימי לחלוטין.

 

זה ששני אנשים שיודעים לנהוג והיו בעלים של רכב מעולה כמו המגאן והחליפו לסיוויק אולי נותן אינדקציה שמדובר על רכב טוב ולא מחורבן כמו שאתה מנסה לצייר.

אתה מתכוון במקרה לאותו סוג של נהגי מגאן שחיים בסרט שהם הכי מהירים? נו אז הם כנראה מצאו את הכלי המתאים שיעזור להם להיות קצת יותר מהירים ללא מאמץ.

 

 

רוב כתבי הרכב חושבים שונה לגמרי ממך אולי גם זה אומר משהו? אגב, במבחן של אוטוספורט השתתף פיליפ רוזין, אולי גם הוא צריך לרענן הגדרות?

מי זה אותו רוב?! אולי אתה מתכוון לרוב המבחנים שקראת (לעומת אלו שלא קראת אשר לא פירגנו לרכישה שלך).

 

מה שבטוח, כתיבת מבחן ללא תמונות ע"י מישהו עלום בפורום - זה לא מדד לטיב הרכב.

לי יש קבלות ולך?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרים בלם יד זה לא נקרא זנב חי. בקיצור, מספיק לכתוב שטויות ולהמציא דברים שלא היו ולא נבראו.

 

אחד הרכבים בעסק אצלי זו קליאו 1.2 ט' בסיסית של אלדן. מבחינת אספקטים מסויימים של נהיגה, אפילו היא יותר מערבת מאשר סיוויק טייפ R. סורי.

 

אם הפיסקה האחרונה שלך נאמרה ברצינות, אתה לא כל-כך קשור לעולם הרכב.

מי מדבר על להשתמש בבלם יד? כמעט כל כתבי הרכב בעולם טוענים שהרכב מהנה לנהיגה וניתן לשחק איתו ולנתק בקרות, רק אתה לא הצלחת, אולי אתה עושה משהו לא נכון?

בוא אני אפתור לך את הבעיה- נשים על ההונדה סמל של אלפא ונבקש מנשיא פיאט להגיד שהיא יצאה משערי המפעל באיטליה. באותו הרגע היא תהיה מבחינתך מתנת האל לאנושות. זה בסדר ללכת נגד הזרם, רק שצריך להיות לזה הוכחות בשטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפיסקה האחרונה שלך נאמרה ברצינות, אתה לא כל-כך קשור לעולם הרכב.

מי מדבר על להשתמש בבלם יד? כמעט כל כתבי הרכב בעולם טוענים שהרכב מהנה לנהיגה וניתן לשחק איתו ולנתק בקרות, רק אתה לא הצלחת, אולי אתה עושה משהו לא נכון?

בוא אני אפתור לך את הבעיה- נשים על ההונדה סמל של אלפא ונבקש מנשיא פיאט להגיד שהיא יצאה משערי המפעל באיטליה. באותו הרגע היא תהיה מבחינתך מתנת האל לאנושות. זה בסדר ללכת נגד הזרם, רק שצריך להיות לזה הוכחות בשטח.

רמת הטיעונים שלך הולכת ומתדרדרת.

 

מצטער לבשר לך, אבל לא, לא כמעט כל וגם לא רוב כתבי הרכב בעולם מתארים שטויות על דברים שהרכב (סיוויק) לא תוכנן לבצע.

 

ולגבי זה שאני חובב אלפא, אני ממש לא מסתיר או מתבייש בזה, מר "אני עובד במאיר ומוכר הונדה". מה שבטוח, אתה מוזמן להניח לטענה המטופשת הזו שלך, כי בכלל אין פה אלפא בסיפור.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפיסקה האחרונה שלך נאמרה ברצינות, אתה לא כל-כך קשור לעולם הרכב.

מי מדבר על להשתמש בבלם יד? כמעט כל כתבי הרכב בעולם טוענים שהרכב מהנה לנהיגה וניתן לשחק איתו ולנתק בקרות, רק אתה לא הצלחת, אולי אתה עושה משהו לא נכון?

בוא אני אפתור לך את הבעיה- נשים על ההונדה סמל של אלפא ונבקש מנשיא פיאט להגיד שהיא יצאה משערי המפעל באיטליה. באותו הרגע היא תהיה מבחינתך מתנת האל לאנושות. זה בסדר ללכת נגד הזרם, רק שצריך להיות לזה הוכחות בשטח.

 

נו באמת, תגובה אופיינית של מישהו שעובד במאיר. בלי להכיר אותך אפשר להבין שיש לך סמל של הונדה על המצח.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד במאיר, אבל ממש לא בהונדה וממש לא כאיש מכירות.

אני לא נותן לזה לשבש את האמת וציינתי שהמגאן יותר מהנה מהסיוויק ושההונדה קשיחה יותר.

אתה מוזמן לשים לינקים עם מבחן דרך שתומך במה שאתה כותב, במקום משפטים מופרכים כמו זה על הקליאו. אני יכול להביא המון כתבות שתומכות במה שכתבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, תגובה אופיינית של מישהו שעובד במאיר. בלי להכיר אותך אפשר להבין שיש לך סמל של הונדה על המצח.

 

מעדיף לא לדרדר את הדיון יותר מדיי, אבל כן ממליץ לך להגיב קצת יותר עניינית, כי זה מתאים יותר לפורום fxp.

אתה החלטת שהטייפ אר לא רכב מהנה בלי שנהגת בו אפילו סיבוב אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה.

 

שמחה תהיה כשאצא מהאוטו אחרי נסיעה בכביש מפותל. אני בדיוק מתחיל את הסבב לפני החלפה, בתכנון בשאיפה לינואר. תפתיע אותי, כבר היו שתי הונדות בבית (אצל אבא, אבל נהגתי עליהן לא מעט), לא זר לי העסק.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...