Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מגבר של rockford p400-p והייתי רוצה להתאים לו סאב (עדיף של רוקפורד) שיכול להוציא את כל התפוקה של המגבר אני מציין שהמגבר כולו פנוי, ואני מחבר עליו רק את הסאב

אשמח לתשובה

x575P4004-o.jpeg

dscf0023_26.jpg

פורסם

המגבר שלך מוציא 200RMS בגישור ( יציב רק ב4OHM ).

במידה ואתה לא מעוניין בעתיד לשדרג למונו, ההיתי ממליץ לך על boston g1 בהתנגדות סופית של 4OHM.

הסאב הוא 200RMS, לא ממש יקר ועם יחס עלות למחיר מעולה לדעתי.

פורסם

אני לא יודע איזה דגם זה של P1, גם בסאב יש שאלה של תקציב ולא רק הספקים.

אכן הוא צודק שהמגבר מוציא 200 בגישור,

שאלה מעניינת, המגבר הוא 4 ערוצים, 2 ערוצים לסאב, מה אתה עושה עם השניים הנותרים?

אתה מגביר עוד סט רמקולים?

אם התשובה היא לא, אתה לא צריך שהסאב יהיה חזק יותר ממה שיש לך כרגע (לדעתי)

אם אתה מתכנן להגביר עוד סט בעתיד, אחרי שיהיה לך את הסט מוגבר,

אז תחשוב ותחליט אם צריך "לחזק" את הסאב.

 

פורסם

למעט אם מדובר בגרסאת ה-"15 (ולפי התמונה נראה לי 8 או 10), מדובר בסאבים של 150W RMS ונצילות של 84-86dB.

 

אם יש רצון למקסם את תפוקת המגבר, חפש סאב בעל הספק שנע בין 150-250W RMS ובעל נצילות כמה שיותר גבוהה.

לא חייבים לדבוק ברוקפורד לענין זה.

פורסם

תבדוק לגבי סאב עם סליל כפול (DVC) בעל שני סלילים של 4 אום,

כך שכל סליל של הסאב יחובר בגישור (BRIDGED) לשני ערוצים של המגבר,

עם חיווט נפרד כמובן.

-

פורסם (נערך)

כדי לבצע כזה דבר הוא יצטרך לקבע את הגיינים של כל זוג ערוצים במיקום שווה ערך (וכמובן להזין אות זהה בכל הכניסות).

לדעתי, סיכון מיותר עבור הסאב שיחובר (עריכה: איני יודע אם הענין באמת מהווה סיכון, אבל נשמע לי כך. אשמח ללמוד דברים חדשים בנושא ומחפש קצת מידע בנושא במקביל).

 

מה שכן, אפשר להוסיף לסאב הקיים עוד אחד ולחבר לזוג הערוצים הפנויים הנוספים.

 

עריכה 2: מתוך האתר של JL AUDIO -

If a dual voice coil subwoofer must be wired to two independent channels, the inputs to both channels should ideally be the same (summed mono), and every effort should be made to match the gains of both channels as closely as possible.
עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

למה החלטת שזה מהווה סיכון?

 

בד"כ ה-RCA מגיע למגבר של הסאב, אחרי שהוא כבר summed mono ביציאת ה-H.U.

אז מה נשאר?

להתאים גיינים בצורה שווה.

לדעתי זה לא מסובך ויאפשר לו לנצל את הספק המגבר שברשותו בצורה מלאה.

-

×
×
  • תוכן חדש...