Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן מורידה סוף סוף גיר רובוטי (dsg7 (dq200 הבעייתי!


adrakin
שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממה שאני קורא השמחה קצת מוקדת. התיבה החדשה DQ381 היא דו מצמדית "רטובה" ובעלת 7 הילוכים קדמיים והיא תחליף את ה"רטובה" הקודמת בעלת 6 הילוכים קדמיים. התיבה ה"יבשה" DQ200 מוגבלת ל-250 נ"מ ותמשיך לשרת את הדגמים הרלוונטיים ללא הרבה שינויים.

 

מה שאותי מפתיע הוא שעד היום פולקסוואגן לא סידרו את הבעיות ב-DQ200. הרי הבעיות נמשכות כבר שנים ולמתחרים יש תיבות אמינות. זה גורם להניח שמדובר על שיקולים כלכליים בעיקר - שווה להמשיך עם המצב הקיים.

מעניין אותי מה הייתה רושם אילו זה היה מותקן באלפא? כנראה משפטים מסוג בעיית תוכנה או בעיית פרה ייצור . Dq200 עושה בעיות וזה ידוע אבל מדובר בייצור של מיליוני רכבים עם גיר הזה ועדיין הקומבו של tsi dsg בין הטובים שיש היום לעולם הרכב היום להציא. Dq381, dq500,dq250 לצערך נטולי בעיות .וכנראה העתיד של החברה.בעוד אלפא תקועה עם גיר אחד מייצור עצמי או קונה מספקי חוץ אין דבר טוב להוסיף על איטלקים. לפחות גרמנים מעיזים וסופגים הם מגיעים גם לליטוש ובעיות של גיר יבש יעלמו.אבל אלפא או פיאט עדיין ידורגו כמוצרי, אה , בוא נקנה את האיטלקיה כי המחירון שלה בתחתית כנרת.אלעק חצי פרמיום באחוריים שלי

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה קובע שהמוצר לא טוב.

עובדה שכמעט מיליון רוכשים מידי שנה קובעים ההיפך.

כל עוד שהמכירות ממשיכות, והקהל מצביע בפנקסי הצ'קים, אז הכל טוב.

או ש VAG מצליחים לאגד את המזוכיסטים מכל קצוות תבל..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי מה הייתה רושם אילו זה היה מותקן באלפא? כנראה משפטים מסוג בעיית תוכנה או בעיית פרה ייצור . Dq200 עושה בעיות וזה ידוע אבל מדובר בייצור של מיליוני רכבים עם גיר הזה ועדיין הקומבו של tsi dsg בין הטובים שיש היום לעולם הרכב היום להציא. Dq381, dq500,dq250 לצערך נטולי בעיות .וכנראה העתיד של החברה.בעוד אלפא תקועה עם גיר אחד מייצור עצמי או קונה מספקי חוץ אין דבר טוב להוסיף על איטלקים. לפחות גרמנים מעיזים וסופגים הם מגיעים גם לליטוש ובעיות של גיר יבש יעלמו.אבל אלפא או פיאט עדיין ידורגו כמוצרי, אה , בוא נקנה את האיטלקיה כי המחירון שלה בתחתית כנרת.אלעק חצי פרמיום באחוריים שלי

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

לא הבנתי, אז אלפא תקועים עם גיר מייצור עצמי או של ספק חוץ ואילו אפשרויות אחרות יש?

 

אתה קובע שהמוצר לא טוב.

עובדה שכמעט מיליון רוכשים מידי שנה קובעים ההיפך.

כל עוד שהמכירות ממשיכות, והקהל מצביע בפנקסי הצ'קים, אז הכל טוב.

או ש VAG מצליחים לאגד את המזוכיסטים מכל קצוות תבל..

הרוכשים לא קונים את הגיר אלא את המכונית, לא?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אלפא או פיאט עדיין ידורגו כמוצרי, אה , בוא נקנה את האיטלקיה כי המחירון שלה בתחתית כנרת.אלעק חצי פרמיום באחוריים שלי

 

98סיוויק - בדיוק חיפשתי את הסימוכין לפוסט שלך ולשמחתי מצאתי במצוטט לעיל. תודה, עכשיו אני מבין, סמוך ובטוח שהתגובה מבוססת, מנומקת, טובה ומועילה לפורום! תמשיך בעבודה הטובה! [emoji106]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, אתה ממהר לשפוט.

הוא לא כתב בלבד.

הוא התכוון "

אלעק חצי פרמיום באחוריים שלי היה אומר מישהו בן 17, אבל אני ילד גדול ואובייקטיבי ולכן פשוט אחלוק עליך, משום שאני סבור כי הנך מוטה לטובת היצרן אלפא רומיאו, על אף שלא עליו דן השרשור. ta ta."



 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה שכמעט מיליון רוכשים מידי שנה קובעים ההיפך.

אין לי נתונים מדוייקים, אבל נראה לי שחלק לא קטן מאותם רוכשים, קונים עם תיבה ידנית.

ועדיין, ה-dsg נמכר כנראה במספרים לא מבוטלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר של פיג'ו 208 1.2 למשל עונה להגדרה של "לשים D ולנסוע"?

 

הגיר שם פלנטרי רגיל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קובע שהמוצר לא טוב.

עובדה שכמעט מיליון רוכשים מידי שנה קובעים ההיפך.

כל עוד שהמכירות ממשיכות, והקהל מצביע בפנקסי הצ'קים, אז הכל טוב.

או ש VAG מצליחים לאגד את המזוכיסטים מכל קצוות תבל..

 

שיווק, שיווק ועוד פעם שיווק. בדיוווק כמו שהיה עם פורשה בבוקסטר וב911, הם יורקים על הלקוחות, והאחרונים אומרים זה גשם. המצב עם הגירים האלה הגיע לכאלה רמות, שבסין איימו שיאסרו על מכירת הרכבים המצויידים בגיר הנ"ל, אז הם התקפלו קצת ונתנו אחריות ארוכת שנים.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה צריך לעשות?להאיץ בפקקים?

 

הכוונה שלי בנושא הפקקים הייתה תזוזה של 2 ס"מ כל כמה שניות, אפשר לצמצם את מספר ההאצות ובכך למנוע התחממות יתר

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למתחרים יש תיבות אמינות.

 

לאיזה עוד יצרן בסדר גודל של VAG יש תיבה דו-מצמדית בכל קשת הדגמים ואין לקוחות מתלוננים?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני זוכר דחפו DCT בדגם אחד בקושי (ולוסטר?), או שאני לא מעודכן?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק שכרתי עכשיו שבוע סיד סטיישן.

 

לא נהדר. אבל טוב מאוד.

עדיין במהירות זחילה יש רעידות. שולי לחלוטין, אפשר לחיות עם זה וגם בdsg זה לא מפריע לי.

 

מה שכן מפריע בdsg זאת העמידות לאורך זמן שנראה שהיא לא מהמוצלחות.

 

לצערי ממה שקראתי כאן - אין פה בשורה אמיתית. לא ראיתי שום אסמכתא שהגיר הדפוק יוחלף במשהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...