Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן מורידה סוף סוף גיר רובוטי (dsg7 (dq200 הבעייתי!


adrakin
שימו לב! השרשור הזה בן 2561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שרוצה לפתור הרבה תופעות לוואי או כל תופעה אחרת ש"מציקה", שיצרוב תוכנה לגיר באחת הסדנאות.

נהגתי ברכב עם תוכנה לגיר הזה (DSG 7) וזה פשוט משנה את התנהגות הגיר וגם הרכב יותר נעים לנהיגה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

הבעיה היא שזה מבטל את האחריות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בנתיים במוו בכיוון של להראות לכפולי מצמדים שלה את הדרך החוצה לטובת גירים פלנטריים.

https://www.carthrottle.com/post/automatics-are-getting-good-enough-to-kill-off-dcts-says-bmw-m-boss/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה שלי: קמה שיותר לנסות לחשב את הנסיעה ע״מ לא להגיע למצבים רבים בהם אתה מאלץ להשתמש הרבה בבלמים ובגלישות. להשתדל לשלוט בנסיעה ע״י דוושת הגז. אצל נהגים רבים בעלי רכבים עם גיר פלנטרי יש הרגל נהיגה של לשלוט באוטו ע״י הבלמים אחרי האצה רצינית. כאן להיפך - תאיץ אבל תשתדל להבין מתי תצטרך ללחוץ פחות.

גיר רובוטי ממש לא אוהב כאשר ממצב עמידה בפקק מתחילים להצטמצם רק ע״י שחרור ברקסים - תעביר לשליטה ידנית בגיר ותצטמצם ע״י לחיצה קטנה על הגז.

לא בטוח שהצלחתי להבין אותך.

כלומר להשתדל בנסיעה איטית (פקק וכו׳) להשתמש בגז בעדינות כמו בגיר ידני ולא על ידי שחרור הברקס? לא הבנתי למה להעביר לשליטה ידנית.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המשפט האחרון, איך הניסיון שלך עם זה עד כה? בארץ זה קצת בעייתי, אני יודע שבמהלך פקק ברגע שאני מאפשר להווצרות של רווח של יותר ממטר וחצי ביני לבין הרכב שמקדימה, מישהו ידחף פנימה... או שבמקרה ההזוי שמישהו לא ידחף, אז איזה אידיוט מאחורייך יצפור לך להתקדם כבר.

 

לא הרגשתי את עצמי שונה מאחרים. קודם כל בכבישים מלא ואג-יות. אבל בלי קשר, מתרגלים לשליטה ידנית בפקקים - נותנים לחיצה קלה, אבל לא טפטוף על הדוושה - ו כשמתרגלים זה סבבה לגמרי. מקסימום, לא נורא אם תגלוש קצת מהברקסים, אבל רצוי להתחיל להיפרד מההרגל הזה.

אני אישית עברתי לDSG7 מגיר פלנטרי וחוויה שלי היא לא חד-משמעית: מצד אחד, יש את כל המידע על התקלות שאני קראתי ונכון - המידע לא נעים. מצד שני, אני כבר בנסיעת מבחן הרגשתי שמדובר בטכנולוגיה מעניינת ומעניקה חוויה אחרת בנסיעה.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2561 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...