Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן מורידה סוף סוף גיר רובוטי (dsg7 (dq200 הבעייתי!


adrakin
שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה ברוסית נסיעת מבחן ופה הוא אומר על גיר חדש ומנוע שמותקן ברכב 1.5 טורבו 150 כ'ס ומומנט 25.5-27 קגם. תהנו...

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר ממהר לעלות הילוכים ובפקק זה מתכון לזה שהוא יתבלבל ויחבוט בך עם הרבה גז ברקס

הפיתרון הוא להעביר למצב ספורט או ידני ואז הוא פחות ממהר לעלות הילוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפקק זוחל במצב ידני אין שום צורך מעבר להילוך 1 לרוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצת מזכיר לי את המשפט של אפל כשלא היה קליטב "ככה לא מחזיקים אייפון"

או את המשפט שאמר לי נציג באחת מסוכניות הרכב הגדולות כשאמרתי לו שאני דופק את בראש בקורה של הרכב כשאני נכנס "אתה לא נכנס נכון"

 

מה אתם רציניים?

קניתי אוטו אוטומטי... שיהיה אוטומטי

עוד מעט ישכנעו אתכם שלהתניע רכב זה רק בדרדור כי ככה הסטרטר לא יתקלקל

עריכה אחרונה על ידי mpol
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב95% מהזמן הגיר מתפקד ללא דופי, מדי פעם בפקקים ארוכים הוא יכול להעביר הילוך בצורה לא כ"כ חלקה. לומדים להשתמש בו. כמו שאי אפשר לנהוג בגיר רציף כמו שאתה נוהג בפלנטרי רגיל, זה אותו הסיפור. בתמורה אתה מקבל גיר שהוא הרבה יותר חסכוני ונעים (ברוב המוחץ של הזמן) ומתקדם מגירים אחרים, ואני מדבר על מחירים של 150 אלף ומטה. חלק גדול מהקבוצה של הסופר מיני הוא עם גירי 4 הילוכים או רציפים לא נעימים במיוחד באמת היית מעדיף גיר עם 4 הילוכים על גיר עם 7?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם רציניים?

קניתי אוטו אוטומטי... שיהיה אוטומטי

עוד מעט ישכנעו אתכם שלהתניע רכב זה רק בדרדור כי ככה הסטרטר לא יתקלקל

אם קנית DSG, לא קנית "אוטו אוטומטי" (כתוב גם בSPEC שזה רובוטי כפול מצמדים), קנית רכב עם גיר רובוטי. רוצה אוטומטי? תקנה אוטומטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש טורחים להסביר על הגיר הזה בסוכנויות והליסינג, כמו שנתקלתי בהודעה של גיר מתחמם בפקק ארוך בעלייה כי זחלתי כמו בגיר אוטומט רגיל , ושמעתי עוד אנשים שהתלוננו שהאוטו הפסיק לסחוב להם במצב דומה , וכשקיבלתי את האוטו לא אמרו לי כלום על זה.

רציף כן אפשר לנהוג כמו אוטומט רגיל כולל לזחול, ההבדל זה באופי הפעולה שלו ובעיקר בתגובה המושהת עד מתה של דוושת הגז.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קנית DSG, לא קנית "אוטו אוטומטי" (כתוב גם בSPEC שזה רובוטי כפול מצמדים), קנית רכב עם גיר רובוטי. רוצה אוטומטי? תקנה אוטומטי.

לא מדוייק.

בניגוד לחד מצמדיות, אין צורך "להרים את הרגל מהגז" לפני החלפת הילוכים או כדי להגיע להגיע להחלפה חלקה.

בתנועה, התיבה הזו קרובה לשלמות.

והיא מתנהגת בדיוק כמו כל תיבה אוטומטית אחרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני קורא השמחה קצת מוקדת. התיבה החדשה DQ381 היא דו מצמדית "רטובה" ובעלת 7 הילוכים קדמיים והיא תחליף את ה"רטובה" הקודמת בעלת 6 הילוכים קדמיים. התיבה ה"יבשה" DQ200 מוגבלת ל-250 נ"מ ותמשיך לשרת את הדגמים הרלוונטיים ללא הרבה שינויים.

 

מה שאותי מפתיע הוא שעד היום פולקסוואגן לא סידרו את הבעיות ב-DQ200. הרי הבעיות נמשכות כבר שנים ולמתחרים יש תיבות אמינות. זה גורם להניח שמדובר על שיקולים כלכליים בעיקר - שווה להמשיך עם המצב הקיים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיות, שאף אחד מאיתנו לא יודע באמת באיזה אחוז מהמכוניות הן קורות, אינן פוגעות במכירות ואינן גורמות לקריסת מערך השירות, אז איפה הבעיה ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

בניגוד לחד מצמדיות, אין צורך "להרים את הרגל מהגז" לפני החלפת הילוכים או כדי להגיע להגיע להחלפה חלקה.

בתנועה, התיבה הזו קרובה לשלמות.

והיא מתנהגת בדיוק כמו כל תיבה אוטומטית אחרת.

 

להרים רגל זה לא המאפיין היחיד שעושה את השימוש בתיבה הזאת שונה מאוטומט רגיל.

בתנועה היא פשוט שלמות, אבל בפקקים, זחילה, תמרונים איטיים היא ממש לא ובמצבים האלו היא מתנהגת שונה מאוד. ובכלל ההרגשה של חיבור קשיח לגלגלים, זה ממש לא הרגשה של אוטומט רגיל בעל ממיר מומנט (כולל כזה שיש לו נעילה כי הוא משחרר נעילה בתנאים מסויימים כשצריך).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרבה הצער, הDQ200 ישאר בדגמים שנחשבים חלשים (כלומר הדגמים הרלוונטיים לשוק שלנו עם מנוע מינימאלי).

 

גיר רובוטי, גם כפול מצמד לא זה אוטומט רגיל של "לשים D ולנסוע". את זה הרבה אנשים לא הפנימו וזה כן משפיע על אורך חיים, גם בגירים רובוטיים שהם נחשבים מוצלחים.

אני חושב שזה בסדר גמור להסתגל ולנהוג בהתאם לסוג רכב.

הגיר של פיג'ו 208 1.2 למשל עונה להגדרה של "לשים D ולנסוע"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיות, שאף אחד מאיתנו לא יודע באמת באיזה אחוז מהמכוניות הן קורות, אינן פוגעות במכירות ואינן גורמות לקריסת מערך השירות, אז איפה הבעיה ?

הבעיה היא שהמוצר לא טוב. מסיבות כאלו ואחרות, המוני קונים מוכנים לסלוח. לכן, כפי שכתבתי מקודם, מבחינת פולקסוואגן, ייתכן והמצב הקיים בהחלט מספק ואין טעם להשקיע בתכנון מחודש של התיבה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...