Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן מורידה סוף סוף גיר רובוטי (dsg7 (dq200 הבעייתי!


adrakin
שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שאי אפשר לנהוג בגיר רציף כמו שאתה נוהג בפלנטרי רגיל

 

אשמח ללמוד מה הדרך הנכונה לנהוג בגיר רציף .

בקורולה 2017 הגיר רציף.

שמתי לב שאחרי האטה (במעבר פס האטה לדוגמא) ברגע שמאיצים הגיר או המנוע טיפה מרעישים.

כמובן שאפשר להתרגל אבל אם אפשר להימנע , עדיף-כנראה שאי אפשר ופשוט נצתרך להתרגל.

תחילת הנסיעה הדרגתית ומאוד חלקה (אחרי רמזור).

במהירות זחילה בפקק טרם נהגתי ברכב.

בחניה למשל הנסיעה אחורנית חלקה ללא רעידות.

בתקופה הקרובה (=הרצה)אמנע מהאצות אז זה לא ממש רלוונטי ,מהזכור לי מנסיעת המבחן-האצות הביניים ברכב (למשל בעקיפה) היו די נמרצות.

אני שוקל להשתמש במגביל מהירות ולקבוע אותו על 90 קמ"ש בכביש המהיר בכדי לא לאמץ את הגיר או המנוע בתקופה הקרובה- במועד קבלת הרכב הנציג הציף אותי בהרבה מידע , בסופו של דבר לא כ"כ הבנתי איך עובד מגביל המהירות בקורולה, טוב שיש ספר רכב.

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני נוהג ברציף כמו שנהגתי באוטומט,משלב לD ונוסע,אין משחקים עם גז,אין בעיה בפקק לעזוב את הברקס ולגלוש-בדיוק כמו בפלנטרי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה מישהו בבקשה יכול לרשום אחת ולתמיד מה הדרך הנכונה לנהוג בdsg7 בכלל ובפקקים בפרט כדי להעריך את התוחלת חיים של הגיר? או שאין דבר כזה? אני לפני רכישה של איביזה ואשמח לדעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להימנע מלזחול כמה שניתן. לנסוע ולעצור, כדי לתת למצמד להשתלב ולהיפרד במלואו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה מישהו בבקשה יכול לרשום אחת ולתמיד מה הדרך הנכונה לנהוג בdsg7 בכלל ובפקקים בפרט כדי להעריך את התוחלת חיים של הגיר? או שאין דבר כזה? אני לפני רכישה של איביזה ואשמח לדעת

 

1. לעולם לא להיות בהילוך משולב כאשר בלם היד משוך למעלה (זאת עצה שטובה גם לתיבה פלנטרית).

2. בפקקים, עדיף להיות במצב S (ספורט) או ידני M כדי להשאר בהילוך נמוך - ראשון או שני.

3. ככל הניתן - לא לגלוש עם הרכב (מה שקורה כאשר עוזבים את דוושת הבלם ולא לוחצים על דוושת הבנזין). במצב גלישה הקלאץ' לחוץ בחלקו וזה לא בריא. עצה זו טובה גם לרכב עם תיבה ידנית. ברור שאי אפשר להמנע מזה לחלוטין, הכוונה כאן היא להמנע מגלישות ארוכות של עשרות מטרים.

4. לא להאיץ מאוד חזק בהילוכים נמוכים - אל תנסה לבדוק תוך כמה שניות הרכב שלך עושה אפס למאה. זה לא בריא לתיבת ההילוכים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
4. לא להאיץ מאוד חזק בהילוכים נמוכים - אל תנסה לבדוק תוך כמה שניות הרכב שלך עושה אפס למאה. זה לא בריא לתיבת ההילוכים.

בשביל מה קונים רכב עם מנוע טורבו וגיר מהיר אם לא בשביל האצות שכאלה מדי פעם?..

אני מבין שזו רק הצעה קונסרבטיבית אבל לדעתי אם זה המצב אנחנו בבעיה. [וכנראה שהרבה כאן מסכימים על כך]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום רכב לא בריא לתת בראש מהמקום. גם לא גיר רגיל

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן בראש מהמקום, אבל לפני זה תעביר למצב S. במצב D תן לו גז קבוע בעדינות ואחרי הילוך 4-5 ו2000 סל״ד תן בראש. בכל זאת, לא מדובר על רכבי ספורט.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לעולם לא להיות בהילוך משולב כאשר בלם היד משוך למעלה (זאת עצה שטובה גם לתיבה פלנטרית).

2. בפקקים, עדיף להיות במצב S (ספורט) או ידני M כדי להשאר בהילוך נמוך - ראשון או שני.

3. ככל הניתן - לא לגלוש עם הרכב (מה שקורה כאשר עוזבים את דוושת הבלם ולא לוחצים על דוושת הבנזין). במצב גלישה הקלאץ' לחוץ בחלקו וזה לא בריא. עצה זו טובה גם לרכב עם תיבה ידנית. ברור שאי אפשר להמנע מזה לחלוטין, הכוונה כאן היא להמנע מגלישות ארוכות של עשרות מטרים.

4. לא להאיץ מאוד חזק בהילוכים נמוכים - אל תנסה לבדוק תוך כמה שניות הרכב שלך עושה אפס למאה. זה לא בריא לתיבת ההילוכים.

 

אשמח לעוד המלצות (אם יש) בנהיגה בתיבה רובוטית. אני נוהג כבר 6 שנים על ידנית ועוד כמה שנים על פלנטרית.

בעבר נהגתי ברציפה (פונטו ספייס) וזאת הרובוטית הראשונה שלי.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לעוד המלצות (אם יש) בנהיגה בתיבה רובוטית. אני נוהג כבר 6 שנים על ידנית ועוד כמה שנים על פלנטרית.

בעבר נהגתי ברציפה (פונטו ספייס) וזאת הרובוטית הראשונה שלי.

 

המלצה שלי: קמה שיותר לנסות לחשב את הנסיעה ע״מ לא להגיע למצבים רבים בהם אתה מאלץ להשתמש הרבה בבלמים ובגלישות. להשתדל לשלוט בנסיעה ע״י דוושת הגז. אצל נהגים רבים בעלי רכבים עם גיר פלנטרי יש הרגל נהיגה של לשלוט באוטו ע״י הבלמים אחרי האצה רצינית. כאן להיפך - תאיץ אבל תשתדל להבין מתי תצטרך ללחוץ פחות.

גיר רובוטי ממש לא אוהב כאשר ממצב עמידה בפקק מתחילים להצטמצם רק ע״י שחרור ברקסים - תעביר לשליטה ידנית בגיר ותצטמצם ע״י לחיצה קטנה על הגז.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה שלי: קמה שיותר לנסות לחשב את הנסיעה ע״מ לא להגיע למצבים רבים בהם אתה מאלץ להשתמש הרבה בבלמים ובגלישות. להשתדל לשלוט בנסיעה ע״י דוושת הגז. אצל נהגים רבים בעלי רכבים עם גיר פלנטרי יש הרגל נהיגה של לשלוט באוטו ע״י הבלמים אחרי האצה רצינית. כאן להיפך - תאיץ אבל תשתדל להבין מתי תצטרך ללחוץ פחות.

גיר רובוטי ממש לא אוהב כאשר ממצב עמידה בפקק מתחילים להצטמצם רק ע״י שחרור ברקסים - תעביר לשליטה ידנית בגיר ותצטמצם ע״י לחיצה קטנה על הגז.

לגבי המשפט האחרון, איך הניסיון שלך עם זה עד כה? בארץ זה קצת בעייתי, אני יודע שבמהלך פקק ברגע שאני מאפשר להווצרות של רווח של יותר ממטר וחצי ביני לבין הרכב שמקדימה, מישהו ידחף פנימה... או שבמקרה ההזוי שמישהו לא ידחף, אז איזה אידיוט מאחורייך יצפור לך להתקדם כבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה מתגלגל בפקק, אף אחד לא צופר.. מקסימום עובר לנתיב שלשתי שניות נראה שמתקדם מהר יותר ואז נתקע בעוד הנתיב שלך עוקף וחוזר חלילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שרוצה לפתור הרבה תופעות לוואי או כל תופעה אחרת ש"מציקה", שיצרוב תוכנה לגיר באחת הסדנאות.

נהגתי ברכב עם תוכנה לגיר הזה (DSG 7) וזה פשוט משנה את התנהגות הגיר וגם הרכב יותר נעים לנהיגה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2560 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...