Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"חנייה ללקוחות בלבד" - האמנם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים עם ZVIT לגבי עיניין כמות החניות וסוג העסק.

לא דין חנייה של הום סנטר עם 150-200 מקומות חנייה כדין עסק פרטי שיש לו 2-3 מקומות חניה שמורים.

 

במקומות מסויימים, למשל במרכזי עסקים או איזורי תעשיה, עובדים שבאים לעבוד חונים בחניה של הום סנטר למשך כל היום וכשבא לקוח לקנות בהום סטנר, אין לו מקום חניה.

 

לרוב במקומות האלו הופכים את החניון לחניון בתשלום עם שעתיים ראשונות חינם, אבל איפה שאין את זה, העניין מפריע לבית העסק בדיוק כמו שהוא מפריע לעסק קטן עם 2-3 חניות.

 

 

פורסם
אם החנייה היא שלי בטאבו אני מרים טלפוח למשטרה, מדווח על השגת גבול, מציג לשוטר את הוכחת ה על6ת והופ יש לך תיק פלילי.

זה המשפט הכי אופטימי שקראתי בחיים, בערך

או שאתה מאוד מאוד מאמין במשטרה שלנו

פורסם (נערך)
לא דין חנייה של הום סנטר עם 150-200 מקומות חנייה כדין עסק פרטי שיש לו 2-3 מקומות חניה שמורים.

 

למה?

 

לעסק עם עשרות מקומות חניה יש יכולת להכיל עשרות לקוחות, ואם כולם יחליטו ש"אני אחנה פה, יש להם עוד חניות" אז הלקוחות שלהם ישארו בלי מקום, בדיוק כמו כל עסק אחר.

 

זה לא שונה מלחנות בחניה כפולה ("מה הבעיה שלך?! יש לך מקום לעקוף!) או בחנית נכים ("מה קרה... יש פה עוד 5 חניות נכים...סע סע")

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

יש עוד קטע מעצבן - של השתלטות של בתי עסק על חניות ציבוריות.

 

רואים את זה הרבה ברחובות ראשיים ואיזורי תעשייה שכל מיני עסקים משתלטים על החנייה שמול העסק שלהם.

 

עכשיו - אתה לא יכול להשאיר להם שם את הרכב וללכת - כי לך תדע..

פורסם

דוגמא מהיום. הגעתי לפני כמה דקות למרכז מסחרי BIG בפולג נתניה. הסתובבתי כמה דקות, לא מצאתי חניה במפלס התחתון. עליתי למפלס העליון ושם בקושי מצאתי חניה.

 

נכנסתי למרכז המסחרי, החנויות כמעט ריקות, זו לא השעה (11 בבוקר) שעושים קניות.

 

השאלה, מי חונה בחניון של המרכז המסחרי ולמה הוא מלא? המקום נמצר באיזור תעשיה.

 

אני חושב שהתשובה ברורה ובדיוק בגלל זה מקימים שם מערכת חיוב בחניון. כרגע עדיין ללא תשלום.

 

 

פורסם

באשקלון פתרו את הבעיה באלגנטיות. מרכז העיר והחניונים ליד הקניונים נצבעו בכחול לבן אבל שעתיים ראשונות חינם.

 

מי שבא לקניות או סידורים זה בהחלט מספיק לו ושהאחרים או שישלמו או שלא יתפסו חנייה ציבורית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

בקניון איילון עשו אותו דבר, כשעם המגדלים שצמחו באיזור, יותר ויותר עובדים החלו לתפוס חניות לאורך כל היום.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

שעתיים חינם בכחול לבן אפשרי ליישם בלי בעיה אם משלמים דרך אפליקציה או איזי פארק.

 

לא יודע אם יש שם סידור כלשהו למי שרוצה לקנות כרטיס חניה במכונה, נראה לי בעייתי.

 

 

פורסם

לא צריכה להיות שום בעיה, אבל צכיך להתאים את מכשיר התשלום.

לחיצה על חניה עד שעתים - מנפיק כרטיס עם השעה שבעוד שעתיים, בלי תשלום.

מטבע ראשון מתחיל את זמן הגג לאחר שעתיים פלוס (נניח, אם מדובר ב-4 ש"ח בשעה, מטבה של ש"ח אחד יתן שעתיים ורבע, שני ש" שעתיים וחצי וען הלאה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מאוד מקובל גם בעולם

יש חניות במחירי רצח אבל אתה מקבל תלוש חניה חינם בכל החנויות במתחם

וגם נתקלתי בחניה ליד תחנת רכבת במחיר מאוד זול ל3 שעות ראשונות ואחר כל המחיר קופץ לשמיים. הם רוצים שתבוא לקנות שם ולא להחנות את הרכב ולנסוע להוציא את הכסף במקום אחר

×
×
  • תוכן חדש...