Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

אשתף אתכם בתקלה מוזרה שיש במגבר שמותקן אצלי ברכב,

התקלה היא שבזמן שאני עושה חצי סוויץ

(ללא הנעה)

הסאונד אצלי ברכב נשמע מעולה

ברגע שאני מניע תרכב מגיעים רעשי רקע שבולעים את הסאונד

אני רוצה לציין שלא מדובר ברעשי מנוע שריקות וכדומה

אלא רעש של גלי רדיו- דומה מאוד!

וכעבור עבודה של חצי שעה בערך שהמגבר דולק גם על ווליום נמוך שלפי דעתי הוא מתחיל טיפה להיתחמם הוא חוזר לעצמו ועובד מצוין...

הועבר כבל פלוס 4 גייג מצד אחד

ובצד השני הועבר 2 זוגות rca איכותיים יחסית

של sky high

כבל המינוס קצר ככל האפשר ומחובר לשילדה

אחרי שיוף ..

מדובר במגבר באיכות גבוהה יחסית:

Tru technology s 45

אני אוסיף שנבדקו מגברים מסוגים אחרים כמו:

Rockford

Zapco

Hertz

ועבדו מצוין..

האמת שאני פונה לפורום אחרי היתרוצציות של חודשיים מול מתקינים, ואנשי מעבדה

וחיפוש של סוג התקלה באינטרנט ובפורום עצמו

ולא מצאתי פיתרון...

 

אשמח לעזרה מהמומחים פה..

תודה רבה לכם!

-עמירן-

×
×
  • תוכן חדש...