שלום לחברי הפורום!
אשתף אתכם בתקלה מוזרה שיש במגבר שמותקן אצלי ברכב,
התקלה היא שבזמן שאני עושה חצי סוויץ
(ללא הנעה)
הסאונד אצלי ברכב נשמע מעולה
ברגע שאני מניע תרכב מגיעים רעשי רקע שבולעים את הסאונד
אני רוצה לציין שלא מדובר ברעשי מנוע שריקות וכדומה
אלא רעש של גלי רדיו- דומה מאוד!
וכעבור עבודה של חצי שעה בערך שהמגבר דולק גם על ווליום נמוך שלפי דעתי הוא מתחיל טיפה להיתחמם הוא חוזר לעצמו ועובד מצוין...
הועבר כבל פלוס 4 גייג מצד אחד
ובצד השני הועבר 2 זוגות rca איכותיים יחסית
של sky high
כבל המינוס קצר ככל האפשר ומחובר לשילדה
אחרי שיוף ..
מדובר במגבר באיכות גבוהה יחסית:
Tru technology s 45
אני אוסיף שנבדקו מגברים מסוגים אחרים כמו:
Rockford
Zapco
Hertz
ועבדו מצוין..
האמת שאני פונה לפורום אחרי היתרוצציות של חודשיים מול מתקינים, ואנשי מעבדה
וחיפוש של סוג התקלה באינטרנט ובפורום עצמו
ולא מצאתי פיתרון...
אשמח לעזרה מהמומחים פה..
תודה רבה לכם!
-עמירן-