Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מעוניין לקנות רכב צריך המלצה לרכב אשר יחזיק לי לנסיעות בעלות שיפועים חדים והמון סיבובים והכי חשוב נסיעות של מעל 100ק"מ ביום , להלן הפרטים:

 

sx4:

[TABLE=class: innerDetailsDataGrid, width: 260]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

47 אלף ק"מ , שנת 2013/1 , gla דגם 5 דלתות יד ראשונה טסט עד י1/18 מחיר 57000 שח

 

אימפרזה:

 

45 אלף ק"מ שנת 2/2014 אימפרזה style , יד ראשונה טסט עד 2/17 מחיר 57000 שח

 

הונדה:

 

65 אלף ק"מ שנת 3/2011 סיוויק האצבק comfort יד שניה טסט עד 4/17 55000 שח

פורסם

מהאימפרזה ממליץ לך לרדת, היא תהיה מאוד מתסכלת בעליות עקב מנוע חלש וגיר רציף שגורם להמון רעש.

ההונדה הכי זריזה ומתנהגת הכי טוב, לטעמי האישי היא גם הכי נוחה והיא נראית טוב. אבל לעומת הסוזוקי היא ישנה יותר.

הסוזוקי פחות נוחה ומעודנת מההונדה.

פורסם

אין לך ברירה אלא להתרשם מהרכב ומבעליו.

 

הסוזוקי לא יסבול מחוסר כוח, ואם לא התעללו בו עד כה צפוי להיות אמין מאד. נוחות צריך לבדוק בישבן האישי שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי הולך על הונדה. זריזה, מתנהגת טוב בסיבובים, מרווחת גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

כנראה שאהיה נתון למתקפה עכשיו:

בתור אחד שנוסע כבר 3 שנים על אימפרזה כזאת ומכיר את הסוזוקי בצורה די טובה,

הסוזוקי נחותה כמעט בכל פרמטר. הסובארו פשוט נוסעת טוב יותר ומרווחת יותר (בהרבה). נכון, הסובארו מרעישה בצורה מעצבנת אבל מי שחושב שסוזוקי מעודנת יותר כנראה שיש לו דעות קדומות שמעוותות את חוש השמיעה שלו :-)

היתרונות שלה יהיו בצריכת דלק ושמירת ערך (כנראה).

ההונדה טובה יותר משני הדגמים האחרים אבל אתה משלם בירידה של 3 שנתונים, משמעותי מאוד, לשיקולך.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

ממליץ גם על האימפרזה זה שרשום רק 114 כוח סוס שלא יטעה אותך הרכב זריז ולא מרגיש שחסר כוח רכב יפני אמיתי סוס עבודה

הכי טוב לבדוק את שלושתם ולראות מי עונה על הדרישות הכי טוב

×
×
  • תוכן חדש...