Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בבעלותי סיאט לאון 1.2 2016.

עוד מעט מגיע ל15 אלף משמע טיפול ראשון.

קיבלתי הצעת מחיר של 1100 ש"ח ממוסךך העוגן בנתניה. נשמע לי מוגזם ומופרך.

חיפשתי קצת באינטרנט על עלויות לטיפול ראשון והבנתי שהכי גבוה שיכול לעלות לי זה 650 שח מקסימום.

השאלה שלי היא כמה אמורה להיות העלות לטיפול ראשון במוסך מורשה סיאט לפי דעתכם ולפי מי שכבר עבר טיפול במוסך מורשה?

 

תודה רבה!

פורסם

ידוע שהמחירים במורשה גבוהים.. מציע שתבלע רוק ותטפל במורשה כל עוד אתה באחריות - בטח ובטח אם הרכב אוטומט.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם (נערך)

המלצה שלי - תתרחק משם. חוויתי לא מעט חוסר מקצעויות וזלזול במוסך הזה. חוץ משהם משתמשים בחלפים סוג ז ללא אמא ואבא, ואם אתה בוחר בחלפים מקוריים אז שוחטים אותך במחיר ברמה הזויה.

אין להם שמנים נורמליים, רק שמן של פז (שהרבה יגידו שזה שמן בסדר אבל לא ממלא שמן זול למנוע טורבו).

אתה יכול לטפל במוסך רון - הוא מורשה משרד התחבורה והוא מקצוען בכל מה שקשור לוואגיות, משתמש בחלפים ושמנים איכותיים.

אם בכל זאת אתה מתעקש על צ'מפיון, תבחר מוסך אחר - רק לא העוגן.

עריכה אחרונה על ידי dimblaster

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

תשתדל מאוד לא שם תחמנים לא קטנים למרות שיש בצמפיון מוסכים תחמנים גדולים יותר.

החלפים בלחץ עם השמן עולים מקסימום 200 עד 250 שקל על מה מבקשים 1100 שקל?!

פורסם

את הטיפול הראשון של עשיתי בהעוגן כי היה לי שובר חינם. בסה"כ החליפו שמו ומסנן והוציאו לי חשבונית של 900 ש"ח. בלי שאבקש מילאו לי מי ברז לוישרים ולרדיאטור (למרות שהיה על המקסימום). ישבתי שם מ7 בבוקר עד 12 בצהריים, לא ברור על מה ולמה. כמובן שהבאתי להם את השובר בסוף (לא רוצה לדעת מה היה קורה אם הייתי מביא מראש). לקראת הטיפול השני (שבסוף בוצע במוסך רון) התקשרו אליי מהעוגן לתזכר אותי ובשביל הספורט שאלתי - "יש לכם שמן של קסטרול?" והתשובה - שמן של קסטרול בכלל לא מתאים לרכב שלך, יש רשימה ורק מה שיש שם ואתה גם לא יכול להביא שמן שלך".

לא התווכחתי כי כבר הבנתי שיש לי עסק עם מוסך לא מקצועי בעליל.

והמחיר שהוצע לי - 1400 עם חלפים "עלק oem" ו2200 עם חלפים מקוריים לשמן + מסנן, מסנן אוויר ומזגן (וזה ללא מצתים).

מחיר מופקע לכל הדעות.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

נשמע מוגזם מאוד לטיפול ראשון,כבר לא פעם היה הבדל במחירים בין המוסכים,מציע לבדוק עוד.

טיפול ראשון צריך להיות באזור המחיר שציינת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המלצה שלי - תתרחק משם. חוויתי לא מעט חוסר מקצעויות וזלזול במוסך הזה. חוץ משהם משתמשים בחלפים סוג ז ללא אמא ואבא, ואם אתה בוחר בחלפים מקוריים אז שוחטים אותך במחיר ברמה הזויה.

אין להם שמנים נורמליים, רק שמן של פז (שהרבה יגידו שזה שמן בסדר אבל לא ממלא שמן זול למנוע טורבו).

אתה יכול לטפל במוסך רון - הוא מורשה משרד התחבורה והוא מקצוען בכל מה שקשור לוואגיות, משתמש בחלפים ושמנים איכותיים.

אם בכל זאת אתה מתעקש על צ'מפיון, תבחר מוסך אחר - רק לא העוגן.

ביקשתי הצעת מחיר במוסך רון הציעו לי 520 ש"ח. מחיר הגיוני אבל הבעיה שהוא לא מוסך מורשה.

כדאי בכל זאת? אם אני לא מטפל במוסך מורשה אז האחריות על הרכב פגה?

פורסם
נשמע מוגזם מאוד לטיפול ראשון,כבר לא פעם היה הבדל במחירים בין המוסכים,מציע לבדוק עוד.

טיפול ראשון צריך להיות באזור המחיר שציינת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מכיר מוסכים שכדאי לבדוק איתם? אתה מתכוון לבדוק במוסכים מורשים או במוסכים פרטיים?

פורסם
ביקשתי הצעת מחיר במוסך רון הציעו לי 520 ש"ח. מחיר הגיוני אבל הבעיה שהוא לא מוסך מורשה.

כדאי בכל זאת? אם אני לא מטפל במוסך מורשה אז האחריות על הרכב פגה?

 

הוא מורשה משרד התחבורה וזה תופס לאחריות.

כל הנושא של אחריות של רצון טוב בשנה השלישית, לא הייתי בונה על זה בכלל, לחבר איביזה 2014 טופלה מיומה הראשון רק בצ'מפיון, 75k - הלכו לו מצמדים (הוא נהג די אגרסיבי) חצי שנה אחרי תום האחריות, וצ'מפיון לא רצו בכלל לשמוע וחייבו אותו בסכום מלא של 9,000 ש"ח.

אני עדיין באחריות ואני מטפל אצל רון.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

נישמע לי מחיר הזוי, הרכב של הוריי מטופל מיומו הראשון במוסך מורשה צ'מפיון בב"ש.

תרים טלפון לעוד מוסכים ותבדוק (יש הבדל לפעמים של כמעט פי 2 במחיר, תתפלא, אני נתקלתי במקרה כזה).

פורסם

יוצא לך להיות באילת בזמן הקרוב?:?:

טיפול ראשון, מוסך מורשה,{היחידי באילת}, עם שמן איכותי עולה כאן כ-500 שקל.{מוסך אלעד-שטיין},כולל כל המילוי הנוזלים החסרים. בלי מים.

אנשים מקצועיים ועבודה זריזה ביותר. בלי להזמין טור, בלי אינטרנט, קפה, פקידות ועוגיות. 40 דקות ואתה בחוץ.

עשיתי את 2 הטיפולים שם. בסך הכל 1150 ש"ח על שניהם. בלי מע"ם ובלי פילטרים תוצרת סין.

 

אבל אם לא, כמו שנאמר, מוסך רון. לא אמור לפגוע באחריות הרכב.

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים בסוף קיבלתי הצעה מצ'מפיון באשדות יעקב מוסך מורשה בעלות של 590 ש"ח ועוד אני מאמין שאפשר להוריד.

מסתבר שהעוגן הוא פשוט מוסך של גנבים.

×
×
  • תוכן חדש...