Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המושב הכי בטוח ברכב רגיל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המושב הכי בטוח הוא על הכורסא בבית, אבל כן אם אתה מתעקש על זה ברכב זה ככל הנראה אחורי באמצע, אלא אם יש לך רכב 2 מושבים.

פורסם
התשובה האינטואיטיבית שחוזרת כאן לגבי מושב אמצעי אחורי - נכונה בוודאי כאשר מדובר במושב לילד.

לעומת זאת, צריך לקחת בחשבון שברוב התאונות פגיעת הנוסעים אינה נגרמת ממעיכה כזו שמגיעה לנוסע אלא מעוצמת הזעזוע.

במקרה כזה, שאינו כולל מעיכה שמגיעה עד הנוסע, סביר להניח שלטיב המושב וההתאמה ליושב בו תהיה השפעה גדולה על חומרת הנזק.

דווקא המושב האמצעי במקרים אלו, הוא הפחות מומלץ. הוא במקרים רבים אינו מעוצב בצורה התואמת את מבנה הגוף וגם הריפוד שבו פחות.

,,

במקרה כזה ההגיון אומר שלמבוגרים פגיעת צליפת שוט תהיה חמורה יותר במושב האחורי מרכזי, כי אין משענת ראש.

מעניין אם יש סטטיסטיקה או מידע כלשהו אחר.

×
×
  • תוכן חדש...