Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

במהירות נמוכה אני שומע נקישה מכיוון גלגל קדמי בזמן שאני משחרר דוושת בלם. (אם אני משחרר בעדינות אין שום רעש) קפצתי למוסך קטן שאני מכיר אמרו לי שככל הנראה זה בגלל שיש בעיה במשולשים , בוקסות קרועות ויש חופש שם וכל הגלל זז...

 

החלפתי את הבוקסות פחות משנה במוסך מורשה וכמובן שמדובר על בוקסות מקוריות... השישנות שירתו אותי 6 שנים והיו קרועות קצת אבל לא היו שום רעשים או הרגשה של משהו לא תקין, פשוט המליצו לא לחכות ולהחליף.

 

עכשיו יש את הרעשים האם הגיוני שזה מבוקסות קרועות ? מה עוד יכול להיות... ?

 

תודה מראש,

נתן

פורסם

מצ"ב תמונות של הבוקסות "החדשות" פחות משנה ברכב... מה יכולים להגיד ? איך יכול להיות מקוריות שהוחלפו לפני פחות משנה נראות כך ? ואני נוהג ברכב 7 שנים ולא שעשיית איתו משהו מיוחד בזמן האחרון...

IMG_5830.jpgIMG_5828.jpg

פורסם

בוודאות בוקסות מקוריות? תוכל לצלם את הגומי עצמו מקרוב? לפעמים המקט רשום עליו.

 

בחשבונית על התיקון בוודאות כתוב מק"ט מקורי ?

 

או שהורכבו סיניות באיכות גרועה, או שלא הקפידו על האוריינטציה הנכונה של הבוקסה בהכנסה שלה.

Stay Dirty

פורסם

מכונאי ישראל, אין מה לעשות.

, בטויוטה שלי זה היה בדיוק אותו הדבר- 270 אלף ק"מ, קצת בוקסות מקוריות קרועות ללא שום חופש, רעש, תחושה של אי תקינות (משולשים לא הולכים בקורולות האלו בכלל )ואפילו החרט לא הבין אז למה להחליף ושלא נדבר על שטסט עברה חופשי ונבדקה תמיד על ידי מכונאי איכותי - מה שאומר שזה כנראה היה קרעים לא משמעותיים.

 

 

לדעתי או שעשו לך עבודה לא טובה עם הבוקסה או ששמו לך לא מקורי ולא מקורי במשולשים זה בד"כ זבל סיני וזבל טורקי.

פורסם
בוודאות בוקסות מקוריות? תוכל לצלם את הגומי עצמו מקרוב? לפעמים המקט רשום עליו.

 

בחשבונית על התיקון בוודאות כתוב מק"ט מקורי ?

 

או שהורכבו סיניות באיכות גרועה, או שלא הקפידו על האוריינטציה הנכונה של הבוקסה בהכנסה שלה.

 

מקוריות לפי החשבונית , מקט 20204xa00b9e והחלפתם עלתה לי 1450 ש"ח עם עבודה ומע"מ

 

עברתי מאז סביבות 20 אלף סה"כ ולפי סובארו אמור להיות אחריות שנתיים או 30000 ... מחר יסע למוסך נראה מה יגידו...מקווה שלא יעשו בעיות עם האחריות...ובאמת מעניין להוציא ולראות אם זה מקורי. כי הבוסקות קרועות ולא רואים ככה..

×
×
  • תוכן חדש...