Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי הזמנתי פילטר אוויר פתוח וכשאני מחליף אותו inbox ןכשאני מחליף אותו ומניע את הרכב הרכב כאילו נחנק ונכבה.

אם אני נותן טיפה גז הוא מתנהג רגיל עם רעידות.

 

מדובר בסובארו b3 2008 כאילו הטורים משפיעים על הפעיחות של הרכב?

מישהו רעיונות ?

 

הזמנתי כזה

http://www.ebay.com/itm/232106143402?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

עריכה אחרונה על ידי alexeydi
פורסם

מניח שטווח הפיצוי על אוויר עודף מוגבל מאוד כשהמערכת בסרק.

כאשר אתה פותח מצערת,אפילו מעט,עוברים מצב וטווח הפיצוי מוגבל הרבה פחות.

 

בשביל מה לך השטויות האלה? המסנן המקורי עובד מעולה תאמין לי שהיצרן לא שם מסננים לפי מצב רוח.

המסנן הזה רק יגרום לבעיות,צריכת דלק תעלה בוודאות ומערבולות אוויר יתגברו,כנראה.

לא בדיוק הכיוון למנוע מנוצל..

פורסם

הקישור שנתת זה לא לאינבוקס זה פילטר פתוח חיצוני ללא קופסה מקורית,היה לי B3 2009 עם פילטר K&N אינבוקס ממש תחליפי לרגיל והאוטו עבד חלק.

תעלה תמונה איך חיברת מה עשית עם החיישן כמות אוויר?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

אין שום תועלת בפילטר אוויר פתוח למנוע אטמוספרי, וגם למנוע טורבו לא תמיד. זה מאוד תלוי. יש יותר סיכוי שתפגע בביצועים. זרקת כסף לשווא, תחזיר למצב הקודם שלא תעשה נזק חמור יותר.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אז ככה להבנה כללית,

אני הזמנתי נטו פילטר אוויר פתוח ?

ובעצם יש בעיה של זרימת אוויר או חוסר אוויר ?

הפילטר אוור הוא למנוע מודגש?

×
×
  • תוכן חדש...