Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלנו 99 אוכלת שמן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,שואל בשביל חבר.

קודם קצת נתונים על הרכב:

הרכב הוא סוזוקי בלנו שנת 99 מנוע 1600 עם כ240 אלף קילומטר,ברכב נעשה ראש מנוע(לא בצורה הכי טובה אם יורשה לי).

הבחור משתמש בשמן 10-40 רגיל של פרסטון וממלא כמות של 3-4 כוסות שמן בחודש(ברכב לא קיימת נזילה,נבדק כמה פעמים)

לבחור נמאס למלא כל כך הרבה שמן וקיבל עצה מבעל מקצוע שאמר שעדיף לקחת שמן יותר סמיך.

השאלה היא איזה שמן מומלץ לרכב הזה שישרוף כמה שפחות שמן?

 

תודה רבה!

פורסם (נערך)

כנראה שלא עשו עבודה איכותית.

לבלנו יש כמה נקודת הזעה אטם מכסה השסתומים ומהמפלג(בגלל שהרכב שלו מעל שנת 98) אני לא מאמין שיש לו לך מפלג.

יש עוד סימפטומים או רק זה?

אצלי הבלנו אכלה חצי ליטר כל 1500 ק"מ עם שמן 10/40 אבל הרכב לפניי היו 4 ידיים לכן יכול להיות שמישהו הזניח אותו לפניי.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
לדעתי עדיף להחליף מנוע או להיפטר מהרכב במידה ויש לו תקציב להשתדרג.

 

אני כבר כמה פעמים ניסיתי לשכנע אותו למכור אבל הוא נשאר עם "אמינות".

יש לך עוד טיפים שאפשר לעשות עם המצב?

פורסם (נערך)

בדרך כלל רכב אחרי ראש מנוע מניע בנגיעה אצלו לוקח רגע או שניים כדי להניע-ולא הסטרטר בסדר גמור

לא יצא להסתכל על הפלאגים

עריכה אחרונה על ידי alonzik13
×
×
  • תוכן חדש...